[MOC] CPT 1150

Aquazone, Mecha, Space, SW, Underground, Bionicle, Hero Factory

Moderatorzy: Mod Team, Mod Team

Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika
Qworg
Posty: 627
Rejestracja: 2008-03-20, 09:16
Lokalizacja: Bydgoszcz

[MOC] CPT 1150

#1 Post autor: Qworg »

Obrazek

Na początku miało być tylko to :) ale że jakoś tak głupio sam wyglądał to mu dobudowałem trochę otoczenia i ładunek.
Transporter przewozi działo obrony planetarnej, jak ze stacjonarne rozmieszczenie go drastycznie zmniejszało jego żywotność. Niestety głupiutkie orki zagalopowały się w teren kiedyś zabudowany i nadziały się na komandosów ludzi.

Tu będzie galeria
I kilka linków dla niecierpliwych:
1, 2, 3
A tu ładunek
Miłego oglądania.
Ostatnio zmieniony 2009-01-02, 23:36 przez Qworg, łącznie zmieniany 2 razy.
[you] nakarm DZIECIAKA klikając w brzuch pajaca.

lordofdragonss

#2 Post autor: lordofdragonss »

*szuka szczeki po podłodze*

Niesamowite, ilość detali jak i sam pojazd naprawde robią wrażenie!
Strasznie podobaja mi sie wystajace zębatki no i ten zawalony most.
Poza tym, Orki ładnie wygladają w Rockridersowych hełmach. :D
Ostatnio zmieniony 2009-01-02, 23:05 przez lordofdragonss, łącznie zmieniany 1 raz.

spacelord
Posty: 951
Rejestracja: 2007-06-21, 16:23
Lokalizacja: Kraków
brickshelf: spacelord
Kontakt:

 

#3 Post autor: spacelord »

Bardzo dobrze zrobiłeś że dobudowałeś otoczenie :) - dzięki temu scenka wygląda dużo dużo lepiej niż sam transporter - i jako scenka bardzo mi się podoba :)
Natomiast sam transporter - jakoś taki wygładzony do przesady jest wg mnie, mogłoby 'coś' 'gdzieś' powystawać... np. mógłby być mniej więcej w stylu tego działa... z drugiej strony - po co coś dodawać, jak to co jest wydaje się bardzo dobrze nadawać do swojego celu... eh ;)
I dziura w moście/drodze bardzo fajna :)
A czy ruiny nie wyglądałyby bardziej ruinowato gdyby tam było gdzieniegdzie nieco ciemniejszego odcienia (czarny/ciemny szary)?

Awatar użytkownika
grevious27
Posty: 515
Rejestracja: 2008-03-20, 14:33
Lokalizacja: Międzychód
brickshelf: grevious27

 

#4 Post autor: grevious27 »

Super transportowiec, najbardziej podoba mi się działo. Detale powalają. Scenka też fajna, dodaje klimatu. Ciekawie wygląda ten zniszczony most, a ten gość który czai się w wodzie- super.
Why so serious?

Awatar użytkownika
Qworg
Posty: 627
Rejestracja: 2008-03-20, 09:16
Lokalizacja: Bydgoszcz

#5 Post autor: Qworg »

lordofdragonss pisze: Niesamowite, ilość detali jak i sam pojazd naprawde robią wrażenie!
Ilość detali nie jest taka strasznie wielka... niestety :).
spacelord pisze:Bardzo dobrze zrobiłeś że dobudowałeś otoczenie :) - dzięki temu scenka wygląda dużo dużo lepiej niż sam transporter - i jako scenka bardzo mi się podoba :)
Też nie żałuje poświęconego czasu:).
spacelord pisze: Natomiast sam transporter - jakoś taki wygładzony do przesady jest wg mnie, mogłoby 'coś' 'gdzieś' powystawać... np. mógłby być mniej więcej w stylu tego działa... z drugiej strony - po co coś dodawać, jak to co jest wydaje się bardzo dobrze nadawać do swojego celu... eh ;)
grevious27 pisze:Super transportowiec, najbardziej podoba mi się działo. Detale powalają. Scenka też fajna, dodaje klimatu. Ciekawie wygląda ten zniszczony most, a ten gość który czai się w wodzie- super.
W założeniu ciężko opancerzony transporter więc chciałem żeby wyglądał tak jak napisałeś, chociaż taki w stylu działa też by był ciekawy, może kiedyś zbuduje coś takiego. Samo działo działo jest raczej improwizacją (zwłaszcza korpus wieży) z pozostałości po brązowych klockach.
spacelord pisze:A czy ruiny nie wyglądałyby bardziej ruinowato gdyby tam było gdzieniegdzie nieco ciemniejszego odcienia (czarny/ciemny szary)?
Pewnie tak, ale przyznam się że za bardzo całej scenki nie przemyślałem i zbudowana jest na szybko.
[you] nakarm DZIECIAKA klikając w brzuch pajaca.

Hezar
Posty: 933
Rejestracja: 2016-08-29, 17:30
Lokalizacja: Oberschlesien

#6 Post autor: Hezar »

Scenka jest absolutnie rewelacyjna, aż brak mi słów...
Coś niesamowitego!

Pozdrawiam (:

Awatar użytkownika
Legate Scimitar
Posty: 138
Rejestracja: 2008-04-01, 21:17
Lokalizacja: Czarna Dziura
brickshelf: Scimitar

 

#7 Post autor: Legate Scimitar »

Ogólnie (jak już to zostało wielokroć napisane) bardzo fajna scenka.
Pojazd przypomina mobilny bunkier i jako taki chyba nie powinien mieć więcej szczegółów na zewnętrznym poszyciu, ale z drugiej strony działo nie jest jakoś takie specjalne, moim zdaniem odstaje trochę od reszty...

Awatar użytkownika
Jerac
Posty: 2311
Rejestracja: 2006-01-14, 20:32
Lokalizacja: Sol III, Łódź
brickshelf: Jerrec

 

#8 Post autor: Jerac »

No i mam zagwozdkę.

Normalnie napisałbym że chyba jednak zbudowałbym to troszkę mniejsze, ale lepiej dopracowane. Bo nie da się ukryć że transporter mógłby być troszkę bardziej urozmaicony, podobnie teren, a budynki są nieco szare.

Ale cholera, coś w tym jest. Jest tutaj sporo interesujących drobiazgów (chociażby samo działo, ale wiadukt z dziurami a'la Łódź, okienka transportera, budynek najbliższy wiaduktu) które sprawiają że te słabsze obszary wcale nie przeszkadzają, ale najważniejsze jest to że ogólne wrażenie całości jest bardzo ale to bardzo dobre.

Transporter można łatwo poprawić dodając małe ale przydatne drobiazgi - np jakieś uzbrojenie (chowane?), anteny, radary, światła, zestaw do ciągnięcia (wyciągarki, liny, łańcuchy) - to tak na przykład :)
Ostatnio zmieniony 2009-01-06, 12:02 przez Jerac, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Qworg
Posty: 627
Rejestracja: 2008-03-20, 09:16
Lokalizacja: Bydgoszcz

#9 Post autor: Qworg »

Jerac pisze: Transporter można łatwo poprawić dodając małe ale przydatne drobiazgi - np jakieś uzbrojenie (chowane?), anteny, radary, światła, zestaw do ciągnięcia (wyciągarki, liny, łańcuchy) - to tak na przykład :)
No światła to chciałem nawet zrobić... ale jakoś mi wypadło :)
Jerac pisze:chociażby samo działo, ale wiadukt z dziurami a'la Łódź
Jak Łódź? Bydgoszcz proszę Pana.
Jerac pisze:Normalnie napisałbym że chyba jednak zbudowałbym to troszkę mniejsze, ale lepiej dopracowane. Bo nie da się ukryć że transporter mógłby być troszkę bardziej urozmaicony, podobnie teren, a budynki są nieco szare.
No właśnie mam problem z gabarytami... zawsze mi jakieś sporo większe wyjdzie niż chciałem...
Jerac pisze:budynek najbliższy wiaduktu
Jeśli można spytać konkretnie co? Bo mi się on jakiś naprawdę mało udany wydaje.
Legate Scimitar pisze:Pojazd przypomina mobilny bunkier
I tak też miał wyglądać :)
[you] nakarm DZIECIAKA klikając w brzuch pajaca.

ODPOWIEDZ