djtermoz pisze:Już wiem jak zrobić przeniesienie napędu z nowym dyferencjałem i zdalną blokadą.
Ten dyfer 3L na 90% będzie przeskakiwał przy podjeżdżaniu pod przeszkody. On musi być otoczony solidną ramką, a tutaj mogło by to stanowić dość duży problem.
No ale żeby to zweryfikować trzeba ten Twój pomysł przenieść na klocki :)
djtermoz pisze:i do tego zyskujemy na szerokości mostu napędowego.
Na pewno? Na moje oko nowy dyfer z tymi zębatkami do przenoszenia napędu na stary wymaga 7 studów szerokości. Stary dyfer + driving ring wymaga 6.
Longer: skąd znów te pogłoski o przeskakiwaniu nowych dyfrów, z praktyki?
Ostatnio zmieniony 2009-01-13, 21:59 przez Sariel, łącznie zmieniany 1 raz.
Dobra, masz racje - nie zyskujemy (szkoda). Choc w zasadzie moznaby te zebatki troche zsunac do srodka osi kosztem belek wzmacniajacych to cale ustrojstwo. Nie wiem tylko czy byloby to wtedy wystarczajaco sztywne...
Sariel pisze:Na pewno? Na moje oko nowy dyfer z tymi zębatkami do przenoszenia napędu na stary wymaga 7 studów szerokości. Stary dyfer + driving ring wymaga 6.
Zdjęcie na szybko:
Zastanawiam się jak to wmontować w kolebkę, tak aby było wytrzymałe.
Mógłby ktoś spróbować wbudować to w podwozie trialówki?
Moim zdaniem takie łączenie kilku dyferencjałoów w jedną wspólną, działającą całość może spowodować, że dyfry, a na pewno nowy będzie strzelał jak cholera jesli nie zastosujemy pancernej obudowy. Ale życzę powodzenia:)
też może popróbuje.
Long is the way AND Hard, that out of hell leadsup to Light.
Najprostsze rozwiązania, to rozwiązania skuteczne. Tutaj ani nie ma prostych rozwiązań, ani skutecznych. Jedynie co może z tego wszystkiego zadziałać i jest w miarę małe to pomysł Sariela.
Ostatnio zmieniony 2009-01-13, 22:50 przez Pietruch, łącznie zmieniany 1 raz.
Sariel pisze:Longer, a to nie jest za szerokie? I czy przez całą poprzednią stronę tematu nie było mowy jakie to dyfry są w ogóle be?
Sam stworzyłeś ten temat dotyczący użycia dyferencjału, więc myślę że można tutaj omówić różne pomysły ;)
To co widać wyżej to po prostu pomysł djtermoza przeniesiony 'na szybko' na klocki.
Ale zdaje się że nie zdałoby to egzaminu. Umieszczając te dyferencjały w centrum kolebki, należy pamiętać o tym że silnik do blokowania dyfra też będzie zajmował trochę miejsca. Poza tym ramkę otaczającą dyferencjały należałoby też przedłużyć za stary dyferencjał. Więc po dodaniu wzmocnień może się okazać że lepiej sprawdziłoby się rozwiązanie bez dyferencjałów.
Pietruch_15 pisze:Najprostsze rozwiązania, to rozwiązania skuteczne.
:)
Ostatnio zmieniony 2009-01-13, 22:51 przez M_longer, łącznie zmieniany 1 raz.
M_longer pisze:Więc po dodaniu wzmocnień może się okazać że lepiej sprawdziłoby się rozwiązanie bez dyferencjałów.
Po dodaniu naprawdę dobrych wzmocnień otrzymamy przepiękną trialówkę w stylu Czeskim. Oczywiście mówię o tych pierwszych trialówkach, bo ostatnio chłopaki się poprawili.
Widzicie, znieśliśmy ograniczenia i nagle wszystkim zapaliło się światełko nad głową. :P
A Sarielowi to chyba słońce... :D
Co do Hummera Sariel, w nowym regulaminie nie zmienił się punkt o dopuszczonym rodzaju ciężarówek, ale jako że w Polsce Hummer to ciężarówka i zmieniliśmy trochę podejście do Truck Trialu to spokojnie możesz się nim lansować w regulaminowych zawodach. ;) Oczywiście jeżeli do takowych dotrwa, bo wiemy jak to jest u Ciebie z żywotnością MOCy. :P
Mini-OT zakończone.
Ostatnio zmieniony 2009-01-13, 23:17 przez Pietruch, łącznie zmieniany 1 raz.