Gdyby przymknąć oko na szczegóły i patrzeć z daleka to bardzo ładnie się prezentuje - i ciekawe też jest :)
Trochę ten technic poukrywany, a szkoda bo fajnie sobie różne ciekawe mechanizmy pooglądać czasami (a tu nic...)
[MOC] Multivan T5
Moderatorzy: Mod Team, Mod Team
No właśnie wczoraj zacząłem przeróbki i robię wykończenie wnętrza (jakiego wnętrza :)), czyli wszystko od zera. Już wstawiłem silniki PF XL napędowy i M do skrętów. Z reszta już o tym wspominałem, że tak będzie. Pod maską wylądował silnik V6.
Co do tego ile waży. Obecnie z 2 silnikami, boxem na baterie i całym układem przeniesienia napędu - jakieś 1,1 KG (nie mam aż tak dokładnej wagi by się w setne części bawić, a chyba i tak tego nikt nie wymaga). Przypuszczam, że w pełni wyposażony będzie ważył jakieś 1,5-1,6 KG.
Co do jazd testowych. Samochodzik na silniczku XL przy przełożeniu 24:20 (!) śmiga całkiem żwawo, choć boje się jakie generuje naprężenia podczas startu i zatrzymywania się. W wolnej chwili nakręcę film wrzucę na YouTuba.
Dla zainteresowanych (o ile tacy będą) wrzucę parę zdjęć podwozia i układu napędowego.
Choć ciągle zastanawiam się czy jednak przełożenia nie zrobić większego.
Acha samochód nigdy w planach nie miał mieć zawieszenia (amorki, itp) i nie będę tego robił. Jest na sztywnej ramie i taki pozostanie. Możecie spytać dlaczego? A dlatego że taki był mój zamysł i nie będę modelu przeciążał usztywnianiem ramy i robieniem niezależnego zawieszenia, a dzięki temu wazy ile waży, czyli mało :)
A co do dystansu, to wczoraj nie był dobry dzień, a z reguły to jestem spokojnym człowiekiem. Wymaga ode mnie tego praca i stanowisko które piastuje.
Co do tego ile waży. Obecnie z 2 silnikami, boxem na baterie i całym układem przeniesienia napędu - jakieś 1,1 KG (nie mam aż tak dokładnej wagi by się w setne części bawić, a chyba i tak tego nikt nie wymaga). Przypuszczam, że w pełni wyposażony będzie ważył jakieś 1,5-1,6 KG.
Co do jazd testowych. Samochodzik na silniczku XL przy przełożeniu 24:20 (!) śmiga całkiem żwawo, choć boje się jakie generuje naprężenia podczas startu i zatrzymywania się. W wolnej chwili nakręcę film wrzucę na YouTuba.
Dla zainteresowanych (o ile tacy będą) wrzucę parę zdjęć podwozia i układu napędowego.
Choć ciągle zastanawiam się czy jednak przełożenia nie zrobić większego.
Acha samochód nigdy w planach nie miał mieć zawieszenia (amorki, itp) i nie będę tego robił. Jest na sztywnej ramie i taki pozostanie. Możecie spytać dlaczego? A dlatego że taki był mój zamysł i nie będę modelu przeciążał usztywnianiem ramy i robieniem niezależnego zawieszenia, a dzięki temu wazy ile waży, czyli mało :)
A co do dystansu, to wczoraj nie był dobry dzień, a z reguły to jestem spokojnym człowiekiem. Wymaga ode mnie tego praca i stanowisko które piastuje.
Kilogram kilogramem, ale chyba co do kół się mylisz, bo mają ok 7 cm średnicy, a to już według mnie całkiem spore koła. No dobra nie są aż tak duże jak te w trialówkach, ale my tu mówimy o normalnym pojeździe w skali 1:9 zeskalowanym właśnie do rozmiaru tych kół(oczywiście wszystkie wymiary, bo słyszałem pogłoski, że za wysoki :) ).