[MOC] MAN Kat
Moderatorzy: BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team, BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team
To jest tak totalnie obrzydliwe że aż piekne. Przypomina mi trochę jakiś wagon kolejowy. Albo taką rozdziawioną z zaskoczenia mordę.
W sumie, to ja bym go zrobił trochę na taki nibywrak. Kawałek na brązowo, kawałek pogięty, zwisające luźno światło, etcetc.
Sądząc po tym jak podjeżdża pod kamulec jestem skłonny stwierdzić że jeździ również po ścianach. Zgadza się?
W sumie, to ja bym go zrobił trochę na taki nibywrak. Kawałek na brązowo, kawałek pogięty, zwisające luźno światło, etcetc.
Sądząc po tym jak podjeżdża pod kamulec jestem skłonny stwierdzić że jeździ również po ścianach. Zgadza się?
Ostatnio zmieniony 2009-01-30, 13:09 przez Jerac, łącznie zmieniany 1 raz.
- mienso123
- Posty: 319
- Rejestracja: 2007-02-15, 14:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
- brickshelf: mienso123
-
Coś mnie podkusiło (TT) żeby zmienić przełożenie w Manie. Zmieniłem... Po przejechaniu zaledwie kilku cm, przednia oś zaczęła dziwnie przerywać. Silnik się popsuł? Nie. Axla ukręciłem? Nie. Zasięg się gubi? NIE.
Zawsze byłem święcie przekonany że knobów nie da się połamać, można sobie tylko wyobrazić moje zdziwienie, gdy z przedniego mostu wyjąłem TO!
Truck trial jest niebezpieczny i nie zna litości, to był nowiusieńki knob :(...
Zawsze byłem święcie przekonany że knobów nie da się połamać, można sobie tylko wyobrazić moje zdziwienie, gdy z przedniego mostu wyjąłem TO!
Truck trial jest niebezpieczny i nie zna litości, to był nowiusieńki knob :(...
Sposób złamania wskazuje na wątpliwą jakość tego knooba. Poza tym zmieniłeś na bardziej lajtowe przełożenie. Czemu miało by teraz się złamać, a nie wtedy :-?
Ja podejrzewam, że to wina tego, że knooby nie były posmarowane - wtedy potrafią się zacinać i to mogło być powodem tego nieszczęsnego wypadku.
A tak w ogóle jak to śmigało na tym przełożeniu?
Ja podejrzewam, że to wina tego, że knooby nie były posmarowane - wtedy potrafią się zacinać i to mogło być powodem tego nieszczęsnego wypadku.
A tak w ogóle jak to śmigało na tym przełożeniu?
Pozdrawiam,
Tomek
Tomek
- Emilus
- Adminus Emeritus
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2007-08-26, 19:58
- Lokalizacja: Polska
- brickshelf: Emilus
- Kontakt:
-
A jak nie posmarujesz i most Ci się nie rozejdzie (tak miałem w krazie), to knoby zazębiając się przy dużych przeciążeniach najpierw się zetrą a następnie powgniatają sobie powierzchnie styku (pracującą przy zazębianiu). Tak miałem w krazie na GPM, ale to były szare ciemne knoby (żółte są odporniejsze).
- ManiekManiak
- Posty: 814
- Rejestracja: 2008-09-07, 21:00
- Lokalizacja: Ostrołęka
- brickshelf: ManiekManiak
-
Właśnie się tworzy:) One są takimi kanciakami żeby się mieściły w kontenery transportowe, jest na to chyba jakaś norma nawet.Grand pisze:Jelcz 442 Bartek
Już ktoś mówił, że szare knoby są słabe, o czarnych nic nie słyszałem. U siebie używam żółtych, puki co są całe ale bevele już skakały, fakt, że przy podjazdach pod pionowe ściany.