[WIP] Wielkie 8x8
Moderatorzy: BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team, BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team
- Emilus
- Adminus Emeritus
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2007-08-26, 19:58
- Lokalizacja: Polska
- brickshelf: Emilus
- Kontakt:
-
[WIP] Wielkie 8x8
Witam,
Znowu was pozanudzam ale sądziłem, iż parę osób z branży zainteresuje to moje nowe 8x8...
Więc przedstawiam jeżdżące podwozie zila 135, tadaaa:
Jest wielki, ciężki i znacząco bardziej mobilny niż zil 4972. Naprawdę ta maszyna dostojnie przejeżdża przez wszystko... Tedom by się schował:-)
Teraz masa podwozia, to 3,5 kg. Docelowa tak jak przy 6x6, 5-6 kg. Przełożenie 9:1.
Najciekawszy oczywiście środkowy most, gdzie kolebka wzdłużna jest amortyzowana góra-dół. Pierwszy i ostatni most, to amortyzowane kolebki.
Zdjątko:
NApęd 3x PF XL, wszystkie zębatki oczywiście zdublowane (nawet te pracujące w układzie skrętu) :-). Docelowo ma mieć 6 batboxów.
Model będzie miał zgodnie z orginałem 2 atrapy V8 :-D
Pozostałe zdjątka (wszystkie z galerii):
GALERIA...
Filmiki, pokazujące nieco możliwości tego potwora:-)
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=_-Rif8NhA_Y[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ma5_irgActE[/youtube]
Komentarze mile widziane.
Znowu was pozanudzam ale sądziłem, iż parę osób z branży zainteresuje to moje nowe 8x8...
Więc przedstawiam jeżdżące podwozie zila 135, tadaaa:
Jest wielki, ciężki i znacząco bardziej mobilny niż zil 4972. Naprawdę ta maszyna dostojnie przejeżdża przez wszystko... Tedom by się schował:-)
Teraz masa podwozia, to 3,5 kg. Docelowa tak jak przy 6x6, 5-6 kg. Przełożenie 9:1.
Najciekawszy oczywiście środkowy most, gdzie kolebka wzdłużna jest amortyzowana góra-dół. Pierwszy i ostatni most, to amortyzowane kolebki.
Zdjątko:
NApęd 3x PF XL, wszystkie zębatki oczywiście zdublowane (nawet te pracujące w układzie skrętu) :-). Docelowo ma mieć 6 batboxów.
Model będzie miał zgodnie z orginałem 2 atrapy V8 :-D
Pozostałe zdjątka (wszystkie z galerii):
GALERIA...
Filmiki, pokazujące nieco możliwości tego potwora:-)
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=_-Rif8NhA_Y[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ma5_irgActE[/youtube]
Komentarze mile widziane.
- ManiekManiak
- Posty: 814
- Rejestracja: 2008-09-07, 21:00
- Lokalizacja: Ostrołęka
- brickshelf: ManiekManiak
-
dołozysz te 3 kg jeszcze i obawiam się, że będzie za miękkie.mienso123 pisze:Wg mnie trochę zbyt sztywne to zawieszenie, może spróbuj zrobić dwie kolebki wzdłużne, na jednej dwie pierwsze osie, a na drugiej tylne. Koła będą bardziej przylegać do podłoża i mniej energii stracą na kręcenie się w powietrzu :)
Emilus to jest szalone, będę ze zniecierpliwieniem czekał dalszych update'ów. Ale rozumiem że pamiętasz, że same batboxy będą ważyć ponad 1200 g? :)
- Emilus
- Adminus Emeritus
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2007-08-26, 19:58
- Lokalizacja: Polska
- brickshelf: Emilus
- Kontakt:
-
Kubrick, ale tam jest kolebka wzdłużna, amortyzowana tylko góra dół. Kolebka obraca się luźno. Po co dociążać? Koła podnosi czasem moment obrotowy, ale pamiętaj, że docelowo to auto będzie ważyć 2 razy tyle. Pod obciążeniem się ułoży... Poza tym taka cena mobilności... Sprawdziłem wiele rozwiązań, publikuję co trzecie :-)Kubrick pisze:Ja mysle, ze dobry efekt daloby zamintowanie bboxow tak, zeby dociazaly dzwignie trzymajace srodkowy wozek, bo przy podjezdzie czasami dziwnie podnosi kola drugiej osi.