[MOD] 7685 Dozer

Boats, City, Military, Paradisa, Racers (System), Sports, Town, World City

Moderatorzy: Mod Team, Mod Team

Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika
M_longer
VIP
Posty: 5429
Rejestracja: 2007-09-29, 08:47
Lokalizacja: Lubin
brickshelf: M-longer
Kontakt:

 

[MOD] 7685 Dozer

#1 Post autor: M_longer »

Obrazek

Więc tak: Kupiłem okazyjnie 7685, kupując przy okazji drugą sztukę dla Rh.
Chciałem wziąć oba na spotkanie integracyjne we Wrocławiu, ale oryginalny buldożer wydał mi się dość mało bawialny. Początkowo chciałem umieścić w nim tylko prosty mechanizm do podnoszenia lemiesza (i jest zamontowany). Ale zorientowałem się że cały buldożer jest pusty w środku, więc po usunięciu zbędnych klocków znalazło się też miejsce na mały box 9V i światła PF. O dziwo cały makaron zmieścił się w środku i nic nie wystawało.

Obrazek Obrazek Obrazek

Użycie ślimaka do podnoszenia lemiesza pozwala na nieco gimnastyki:

Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek

Teraz kilka słów o samej modyfikacji:
Oryginalny buldożer ma tragicznie rozwiązany sposób podnoszenia lemiesza. Wymieniłem go na prosty układ ze ślimakiem:
Obrazek Obrazek

Jako dodatkowy 'ficzer' dodałem światła PF. Dlaczego? Bo było miejsce ;)

Obrazek
Światła są zasilane z małego boxa. Niestety, na switch zabrakło miejsca, więc box najpierw trzeba włączyć;
Obrazek
a potem zamocować w podwoziu:
Obrazek

Ostatnią modyfikacją jest dodanie po jednym serku na krawędzi lemiesza. Pozwala to uniknąć odginania dolnej części lemiesza do góry:
Obrazek


A działa to wszystko tak:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=VE8v110v9JY[/youtube]

rh

#2 Post autor: rh »

No w końcu :)
Biorąc pod uwagę, że bawiłem się zarówno wersją zmodyfikowaną, jak i oryginalną, to mam pełne prawo stwierdzić, że ten mechanizm zrobiony przez Longera idealnie się sprawdza. Za nic w świecie nie jestem w stanie zrozumieć, dlaczego oryginał ma atrapy silowników plus bary ... Świetny model, z jedną wielką wadą, którą eliminuje parę zębatek i axli :)

ODPOWIEDZ