[MOC] MAZ 537
: 2009-05-15, 18:49
Witam
To moje najnowsze "dzieło" - MAZ 537, super ciężka ciężarówka do Truck Trialu:
Dane techniczne:
- Masa - 7,7kg,
- W samochodzie jest 8 Batboxów
- Elektroniką steruje 8 wież IR
- MAZ ma w sumie 12 silników PF,
- Napęd - 4 silniki PF XL w mostach zasilane każdy z oddzielnego batboxa. Wszystkie zębatki napędowe zdublowane
- Skrętne 2 pierwsze osie niezależnie od siebie. Napęd skrętu - 4 PF medium zasilane z dwóch batboxów,
Wszystkie zębatki w układach skretnych zdublowane.
- Zawieszenie jest o tyle nowatorskie, że mosty podwójne to kolebki wzdłużne, regulowane na wysokość
(można podnosić/opyuszczać nadwozie względem podłoża) za pomocą dwóch silników PF XL i specjalnych przekładni.
Wszystkie zębatki w mechanizmach aktywnego zawieszenia, zdublowane.
Wychylanie osi poprzeczne jest realizowane (całkowita nowość) poprzez kontrolowane wyginanie/odkształcanie sprężyste mostów napędowych.
- Atrapa napędzana PF medium, warkocząca i uruchamiana dźwignią w kabinie,
- Wciągarka napędzana PF medium - przełożenie 1:40,
- Światła z przodu i z tyłu uruchamiane dźwignią w kabinie,
- Fotele w kabinie posiadają gumową tapicerkę,
Dodatkowo mój patent - wewnątrz felg kół napędowych, znajdują się łożyska, dzięki temu koła nie obciążają podczas jazdy i postoju samych osiek napędowych.
Wymiary MAZA:
długość - 72 cm
szerokość - 30,5 studa
wysokość - 24 cm
Chrzani się brickshelf więc wrzucam foty na Imageshack. Jak Brick zadziała, to edytuję posta...
Film będzie jutro z rajdu...
EDYTA:
GALERIA
To tyle, dziękuję.
PS.1. Tak wiem, jestem nędznym fotografem...
PS.2. Moje pralki jeżdżą lepiej - S. Zając!
To moje najnowsze "dzieło" - MAZ 537, super ciężka ciężarówka do Truck Trialu:
Dane techniczne:
- Masa - 7,7kg,
- W samochodzie jest 8 Batboxów
- Elektroniką steruje 8 wież IR
- MAZ ma w sumie 12 silników PF,
- Napęd - 4 silniki PF XL w mostach zasilane każdy z oddzielnego batboxa. Wszystkie zębatki napędowe zdublowane
- Skrętne 2 pierwsze osie niezależnie od siebie. Napęd skrętu - 4 PF medium zasilane z dwóch batboxów,
Wszystkie zębatki w układach skretnych zdublowane.
- Zawieszenie jest o tyle nowatorskie, że mosty podwójne to kolebki wzdłużne, regulowane na wysokość
(można podnosić/opyuszczać nadwozie względem podłoża) za pomocą dwóch silników PF XL i specjalnych przekładni.
Wszystkie zębatki w mechanizmach aktywnego zawieszenia, zdublowane.
Wychylanie osi poprzeczne jest realizowane (całkowita nowość) poprzez kontrolowane wyginanie/odkształcanie sprężyste mostów napędowych.
- Atrapa napędzana PF medium, warkocząca i uruchamiana dźwignią w kabinie,
- Wciągarka napędzana PF medium - przełożenie 1:40,
- Światła z przodu i z tyłu uruchamiane dźwignią w kabinie,
- Fotele w kabinie posiadają gumową tapicerkę,
Dodatkowo mój patent - wewnątrz felg kół napędowych, znajdują się łożyska, dzięki temu koła nie obciążają podczas jazdy i postoju samych osiek napędowych.
Wymiary MAZA:
długość - 72 cm
szerokość - 30,5 studa
wysokość - 24 cm
Chrzani się brickshelf więc wrzucam foty na Imageshack. Jak Brick zadziała, to edytuję posta...
Film będzie jutro z rajdu...
EDYTA:
GALERIA
To tyle, dziękuję.
PS.1. Tak wiem, jestem nędznym fotografem...
PS.2. Moje pralki jeżdżą lepiej - S. Zając!