Strona 4 z 4

: 2009-09-08, 11:44
autor: Sariel
aro_kal pisze:nie ma możliwości by spadła.
Buu. To poważny cios dla rozrywkowości całego TrTr.

: 2009-09-08, 15:52
autor: smyk
Muszę przyznać, że maszyna po przebudowie prezentuje się wybornie. Poprzednik był zbyt jaskrawy i nieco pokraczny z racji małej długości. Teraz dzięki przedłużeniu nabrał klimatu, a dzięki plandece zmieniły się proporcje kolorystyczne, dzięki czemu pomarańcz kabiny w pełni wybrzmiewa.

Skrzynia biegów chyba się sprawdziła, bo nie generowała oporów, ani nie wywoływała awarii. To chyba najważniejsze w przypadku tego podzespołu. A że już wcześniej miałeś zaawansowane podwozie, to na zawodach wyniki były bardzo konkurencyjne.

Może nawet zaryzykuję stwierdzenie, że obecnie twoje U1650 to najlepsza (estetyka+funkcjonalność) trialówka w Polsce. Łeb w łeb i o długość przełożenia zjazdowego z T815 Fiołkowego i z Mogiem TT.

Gratuluję!
Tak trzymać :)

: 2009-09-08, 16:28
autor: TT
Aro Twój Unimog po przebudowie jest świetny. Jego osiągi dorównują urodzie i na odwrót. Maszyna jest bardzo stabilna, bardzo mocna, potrafi być bardzo szybka, jest zwinna itp. itd.
....ale od początku. Gdy tylko usłyszałem plotki, że przedłużasz 1600 i dodajesz skrzynie biegów to już wiedziałem co się będzie działo :-) Wiem, że potrafisz genialnie budować, lecz nic się nie poradzi gdy maszynę ograniczają pewne mankamenty oryginału. Np. star- jego zwisy itp. pierwsza wersja unimoga - długość, koła. Musisz lepiej dobierać modele jakie planujesz wybudować :-) Za wykonanie jestem pewny.

Gratuluje!