[MOC] Vagabond
: 2009-07-26, 14:09
Tak, tak, znowu hotrod...
Vagabond
Dane techniczne:
Wymiary: dł. 51 studów / szer. 30 studów / wys. 22 study
Waga: 1.78 kg
Zawieszenie: pełne niezależne
Napęd: na tylną oś silnikiem PF XL
Inne: ruchoma atrapa silnika V8 napędzana PF Medium, działająca kierownica, otwierane drzwi
Hotrod jaki jest, każdy widzi. Dorobiłem się lanserskich kół z felgami w metallic silver, i naszła mnie odwaga żeby zbudować takiego HR pełną gębą, żeby od razu było widać co to. O wyglądzie nie będę się rozpisywał poza dwiema uwagami: tył ma nietypowy kształt, bo chciałem żeby wyglądał jakby razem z tylnymi błotnikami usunięto część paneli nadwozia. Bez tego ciężko byłoby zmieścić takie koła razem z zawieszą. Kolor - chciałem żeby karoseria wyglądała na trochę powycieraną, a kolory uzyskiwane z klocków są zawsze czyściutkie, równe i ładne jak prosto z fabryki. Stąd użycie nalepek na dużą skalę.
Technicznie jest bardzo, bardzo prosto. Zawieszenie prawie bez zmian przeniesione z 8448 (tylna oś została poszerzona i wyposażona w nowy dyfer w obejmie), napęd prosto z PF XLa z minimalną redukcją. Skręt obsługuje PF Medium ze sprzęgłem, a jednocześnie kierownica w kabinie jest w pełni funkcjonalna. Ponieważ atrapa silnika jest mocno rozbudowana (ruchomych jest 8 tłoków, wiatrak i 2 turbiny po bokach), nie komplikowałem sobie życia podłączaniem jej pod układ napędowy, a zamiast tego zrobiłem bardzo wstydliwą rzecz i podpiąłem do niej osobny silnik. Obciach, wiem. Acha, warto wspomnieć że mała i wąska dupka modelu to zasługa baterii 8878.
I to w zasadzie tyle. To był taki prosty, przyjemny MOCyk zbudowany relaksacyjnie w około tydzień. Bardzo mi się podoba jego sylwetka i wypasione tylne koła, zobaczymy czy jeszcze komuś też :)
Galeria
Przykładowe fotki:
I film:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=1Jl-Y5DTUi8[/youtube]
PS. Specjalne podziękowania dla Smyka za pomoc.
Vagabond
Dane techniczne:
Wymiary: dł. 51 studów / szer. 30 studów / wys. 22 study
Waga: 1.78 kg
Zawieszenie: pełne niezależne
Napęd: na tylną oś silnikiem PF XL
Inne: ruchoma atrapa silnika V8 napędzana PF Medium, działająca kierownica, otwierane drzwi
Hotrod jaki jest, każdy widzi. Dorobiłem się lanserskich kół z felgami w metallic silver, i naszła mnie odwaga żeby zbudować takiego HR pełną gębą, żeby od razu było widać co to. O wyglądzie nie będę się rozpisywał poza dwiema uwagami: tył ma nietypowy kształt, bo chciałem żeby wyglądał jakby razem z tylnymi błotnikami usunięto część paneli nadwozia. Bez tego ciężko byłoby zmieścić takie koła razem z zawieszą. Kolor - chciałem żeby karoseria wyglądała na trochę powycieraną, a kolory uzyskiwane z klocków są zawsze czyściutkie, równe i ładne jak prosto z fabryki. Stąd użycie nalepek na dużą skalę.
Technicznie jest bardzo, bardzo prosto. Zawieszenie prawie bez zmian przeniesione z 8448 (tylna oś została poszerzona i wyposażona w nowy dyfer w obejmie), napęd prosto z PF XLa z minimalną redukcją. Skręt obsługuje PF Medium ze sprzęgłem, a jednocześnie kierownica w kabinie jest w pełni funkcjonalna. Ponieważ atrapa silnika jest mocno rozbudowana (ruchomych jest 8 tłoków, wiatrak i 2 turbiny po bokach), nie komplikowałem sobie życia podłączaniem jej pod układ napędowy, a zamiast tego zrobiłem bardzo wstydliwą rzecz i podpiąłem do niej osobny silnik. Obciach, wiem. Acha, warto wspomnieć że mała i wąska dupka modelu to zasługa baterii 8878.
I to w zasadzie tyle. To był taki prosty, przyjemny MOCyk zbudowany relaksacyjnie w około tydzień. Bardzo mi się podoba jego sylwetka i wypasione tylne koła, zobaczymy czy jeszcze komuś też :)
Galeria
Przykładowe fotki:
I film:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=1Jl-Y5DTUi8[/youtube]
PS. Specjalne podziękowania dla Smyka za pomoc.