Dzień dobry!
Przedstawiam model niemieckiego działa szturmowego z czasów 2. WŚ - SdKfz 142 Sturmgeschutz III Ausf. B. W skrócie StuG III.
Jest to wersja z wczesnego okresu produkcji - wyprodukowano trochę ponad 300 egzemplarzy tej wersji.
Model w skali mniej więcej 1:30, jak większość moich pojazdów militarnych.
Model cechuje się:
otwieranymi włazami i klapami
pracującym zawieszeniem
i niesymetrycznym zawieszeniem.
Działo jest oczywiście ruchome w pionie.
Wnętrza brak.
PF-ów brak.
I jeszcze z załogą:
Galeria po cenzurze.
[MOC] StuG III
Moderatorzy: Mod Team, Mod Team
[MOC] StuG III
Ostatnio zmieniony 2009-05-30, 15:35 przez pit, łącznie zmieniany 1 raz.
Skala jest mniej więcej zachowana. I tak nie wiem, czy właśnie już nie jest o plate za wysoki. A gąsienice (ich górna część) są wyżej niż w moim Panzer IV. Raczej jest o.k.Ciamek pisze:Niam, niam. Prezentuje się ślicznie : o)
Wydaje mi się tylko, że mógłby być z 1-2 plate wyższy - gąsienice wydają mi się "za płaskie". Podniósłbym koło napędowe i napinające. Czy nie?
Powstanie jakaś jeszcze dioramka z nim?
Chwilowo mam dość dioramek :)
Fantastyczny.pit pisze:Skala jest mniej więcej zachowana. I tak nie wiem, czy właśnie już nie jest o plate za wysoki.Ciamek pisze:Wydaje mi się tylko, że mógłby być z 1-2 plate wyższy.
Szkoda, że nie może być cały w jednolitym kolorze - niestety nic nie jest idealne. Bardzo fajne zawieszenie - chcę coś takiego zastosować w kv lub is, ale jak na razie brak mi zapału. Co do wysokości - raczej jest ok - jednak, niestety, od razu rzuca sie w oczy, że coś jest nie tak. Jest jakiś taki "przypłaszczony".
Może dałoby sie to jeszcze jakoś poprawić, np przy pomocy jakichś zawiasów?
Ale i tak fajny.
Pozwolę sobie zacytować za panzerwaffe.pl: "układ jezdny składał się z sześciu podwójnych kół jezdnych o średnicy 520mm zawieszonych na drążkach skrętnych. Ponieważ drążki skrętne były połączone w pary i przechodziły przez całą szerokość kadłuba odpowiednie pary kół nośnych z lewej strony kadłuba były cofnięte o 127mm w stosunku do kół nośnych ze strony prawej."Gobbi pisze:Fajny ;] Po co zawieszenie jest niesymetryczne?
Chodzi Ci o kolory kół.Mrutek pisze:Szkoda, że nie może być cały w jednolitym kolorze - niestety nic nie jest idealne. Bardzo fajne zawieszenie - chcę coś takiego zastosować w kv lub is, ale jak na razie brak mi zapału. Co do wysokości - raczej jest ok - jednak, niestety, od razu rzuca sie w oczy, że coś jest nie tak. Jest jakiś taki "przypłaszczony".
Jak odpowiedziałem na post Ciamka, to potem rzuciłem okiem na zdjęcia i faktycznie trochę mi się jednak proporcje rozjechały.