Chwila relaksu i ucieczki od kompa :)
Galeria
[MOC] The settlers
Moderatorzy: Mod Team, Mod Team
Fajny mur pruski (lub szachulec). Podobne stoją w Zabrzu na starym osiedlu dla pracowników (częśc dyrekcyjna) huty hrabiego Donnersmarck. Oczywiście nie są z muru pruskiego ale go imitują.
http://www.gliwiczanie.pl/Reportaz/donn ... andka.html
Te ukośne belki to z braku klocków są tak miejscami niesymetrycznie?
http://www.gliwiczanie.pl/Reportaz/donn ... andka.html
Te ukośne belki to z braku klocków są tak miejscami niesymetrycznie?
Ostatnio zmieniony 2009-11-07, 12:56 przez Flymbex, łącznie zmieniany 3 razy.
Swietnie wykonane podloze. Patrzac z perspektywy fana The settlers to budynek nie podoba mi sie bo pochodzi z V czy tam pozniejszej wersji gry, ktore jak dla mnie zupelnie zgubily klimat oryginalnych osadnikow. Szkoda ze nie pokusiles sie o zrobienie piekarni z III lub IV.
Ale patrzac pod normalnym katem budynek wyszedl ciekawie.
Szkoda, ze nie zrobiles duszka w miescu gdzie byl drugi niebieski wojak:)
Ale patrzac pod normalnym katem budynek wyszedl ciekawie.
Szkoda, ze nie zrobiles duszka w miescu gdzie byl drugi niebieski wojak:)
- Ciamek
- VIP
- Posty: 2787
- Rejestracja: 2004-06-24, 23:08
- Lokalizacja: Wrocław
- brickshelf: Piglet
- Kontakt:
-
Bardzo mi się podoba ten domeczek. Jedna z moich ulubionych kombinacji kolorów - piaskowy + brązowy.
Świetnie wyszedł komin z tyłu - te kafeleczki tak losowo porozrzucane. Mi się jeszcze tak ładnie nie udało fajnie : o(
W pierwszej chwili nie podobały mi się brązowe deseczki z tyłu położone pod tak dziwnymi kątami. Ale zaraz sobie uświadomiłem, że przecież jest fajnie - tak komiksowo.
W tej chwili jedyne co mi się nie podoba to że domek jest za chudy. Boczne ściany powinny być co najmniej 2 study dłuższe.
Nie wiem, czy tak ma "oryginał", bo grałem tylko w Settlersów 1 i 2.
To na CCC7 mam nadzieje?
Świetnie wyszedł komin z tyłu - te kafeleczki tak losowo porozrzucane. Mi się jeszcze tak ładnie nie udało fajnie : o(
W pierwszej chwili nie podobały mi się brązowe deseczki z tyłu położone pod tak dziwnymi kątami. Ale zaraz sobie uświadomiłem, że przecież jest fajnie - tak komiksowo.
W tej chwili jedyne co mi się nie podoba to że domek jest za chudy. Boczne ściany powinny być co najmniej 2 study dłuższe.
Nie wiem, czy tak ma "oryginał", bo grałem tylko w Settlersów 1 i 2.
To na CCC7 mam nadzieje?
Zdrufko, Ciamek
- zgrredek
- Posty: 2259
- Rejestracja: 2007-12-10, 08:01
- Lokalizacja: Ankh-Morpork
- brickshelf: zgrredek
- Kontakt:
-
To chyba była dosyć długa ucieczka.Qworg pisze:Chwila relaksu i ucieczki od kompa
Tragarz chyba nie powinien mieć przerażonej miny, bo o ile pamiętam, to tragarze do ostatniej chwili, czyli zmiany granicy, z kamiennym spokojem nosili produkty.
Fajnie, że nawiązałeś do Settlersów, bo to była jedna z moich ulubionych gier. Już nie pamiętam na której części skończyłem.
Domek bardzo fajny. Gdyby to był MOC niesettlersowy to może bym wybrzydzał, że te skośne deski wyglądają z bliska jak... deski. Ale tu pasują, bo są takie settlersowe.
...a nawet po zmianie granicy, to byli prawdziwi twardziele :), ale ten się wyłamał.zgrredek pisze:Tragarz chyba nie powinien mieć przerażonej miny, bo o ile pamiętam, to tragarze do ostatniej chwili, czyli zmiany granicy, z kamiennym spokojem nosili produkty.
Domek miał wyglądać właśnie trochę bajkowo. Pochodzi chyba z V części ale pewny nie jestem bo sam grałem tylko w I i II.
Ciamku, masz rację powinien być trochę szerszy.
Nie aż tak długa, przynajmniej jak na mnie, raptem 2 popołudnia.zgrredek pisze:To chyba była dosyć długa ucieczka.
Na szczęście nie :) Miejmy nadzieję że mi coś lepszego wyjdzie.Ciamek pisze:To na CCC7 mam nadzieje?
[you] nakarm DZIECIAKA klikając w brzuch pajaca.
bardzo przyjemna dla oka praca, zwłaszcza, że w Osadników swego czasu się nagrałem i przyznam, że jedyne co mnie boli to fakt, że mnie ubiegłeś i to mocno, bo pomysł tylko od dłuższego czasu mi chodził po głowie :)
jest wszystko co kluczowe - piekarz, bez którego nie będzie surowców z kopalń, a bez tych broni więc i żołnierzy, a Ci są i to czerwoni, jest tragarz i ścieżka, chorągiewka przy punkcie z dobrami no i nadmiar chleba koło piekarni - bajkowo i wesoło - kwintesencja gry! :)
jest wszystko co kluczowe - piekarz, bez którego nie będzie surowców z kopalń, a bez tych broni więc i żołnierzy, a Ci są i to czerwoni, jest tragarz i ścieżka, chorągiewka przy punkcie z dobrami no i nadmiar chleba koło piekarni - bajkowo i wesoło - kwintesencja gry! :)