Forum LUGPOL Strona Główna Forum LUGPOL
www.lugpol.pl

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[MOC] ZIS e134 8x8 V2011
Autor Wiadomość
Atros 
VIP
Kuba


Wiek: 34
Dołączył: 08 Kwi 2009
Wpisy: 789
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-04-11, 21:00   

Rozmieszczenie elementów napędowych jest bardzo podobne jak tu:
(silnik skrętu NXT, napędowy XL i kostka NXT)
Jak widać dobre rozwiązania warto naśladować :)

Poza tym pod względem parametrów twój ZIS jest bardzo podobny do mojego Volvo, a jak wiemy Volvem nie zawalczyłem tak dużo (1 XL na 3,5 kg to jednak za mało). Nie nastawiaj się więc na jakieś zwycięstwa czy coś ;)
 
 
 
TT 
VIP


Wiek: 32
Dołączył: 27 Maj 2004
Wpisy: 1181
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2011-04-11, 21:32   

Mr.Z napisał/a:
Patrząc (z grubsza) na rozkład mas... możesz mieć pierwsze miejsce w... rolowaniu ;-p

Dla mnie liczą się tylko pierwsze miejsca. Nie ważne w jakiej kategorii (byle nie open) :-)

Mistakes napisał/a:
TT, smarowałeś tylko knoby? Czym? Zębatki w skrzyni i zwolnice też?

Smarowałem wszystkie zębatki i otwory w których obracają się osie.
Użyłem brunoxa turbo. Używam go do odtłuszczania i czyszczenia różnych elementów w MTB.
Do trialu postanowiłem go użyć jako smar. Głównie ze względu na to, że nie jest gęsty i łatwo się go nakłada. Teoretycznie powinien tworzyć gładką powierzchnie i zwiększać poślizg.

Sariel napisał/a:
Zapomniałem uprzedzić że on wszystkie fotki przesyła najpierw do mnie i skopiowałem już 3/4 Twojego podwozia ;)

Bierz co chcesz. Celowo dla takich jak Ty na zdjęciach jest błędna wersja - jak będziesz chciał jechać do przodu to pojedzie do tyłu, a jak będziesz chciał do tyłu to pojedzie do przodu :-)

Atr napisał/a:
Rozmieszczenie elementów napędowych jest bardzo podobne jak tu:

Zapomniałeś dodać, że mam jeszcze podobne rozmieszczenie kół - też mam 8 w dodatku po 4 na każdą stronę i jeszcze do tego jedno za drugim...

Atr napisał/a:
a jak wiemy Volvem nie zawalczyłem tak dużo (1 XL na 3,5 kg to jednak za mało).

I dobrze, bo w tym sezonie też "nie zawalczysz tak dużo" :P
Poza tym w tamtym sezonie maszyną, która ważyła więcej i miała mniejsza moc (ponad 3,5kg i 2x PF medium) wygrałem pierwszy rajd na którym byłem. Myślę, że po prostu nie dałeś szans swojemu volvo zdradzając je tym małym, lekkim, szybkim, skrętnym oraz pokracznym ziłem 4x4x4x4x4x4^2.
_________________
Pozdrawiam,
Tomek
Ostatnio zmieniony przez TT 2011-04-11, 21:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
ManiekManiak 
VIP


Wiek: 38
Dołączył: 07 Wrz 2008
Wpisy: 814
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 2011-04-11, 21:45   

TT napisał/a:
... na zdjęciach jest błędna wersja - jak będziesz chciał jechać do przodu to pojedzie do tyłu, a jak będziesz chciał do tyłu to pojedzie do przodu :-)

Nie prawda! Włamałem się do sariela, skopiowałem, zbudowałem i jak chcę jechać do przodu to on jedzie w bok, a jak chce do tyłu to daje w górę!

Edit:
PS. I tak Was objedziemy :P
Ostatnio zmieniony przez ManiekManiak 2011-04-11, 21:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
 
Cieślu 
VIP
Do odciny!


Wiek: 28
Dołączył: 13 Kwi 2009
Wpisy: 1236
Skąd: Karczew/Warszawa
Wysłany: 2011-04-11, 21:58   

Ich może objedziecie ale nas nie :)
Po raz pierwszy, po raz drugi, po raz trzeci...wygrane :)
_________________
Jeden rabin powie tak, drugi rabin powie nie.
WIP:
Oshkosh MMRS
MAN F2000
Iveco Powerstar
 
 
 
 
eric trax 
Administrator
Wieslav the Corn


Wiek: 32
Dołączył: 28 Lut 2011
Wpisy: 1977
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-04-11, 22:06   

...i tak macie wszyscy szczęście że mam daleko do Wawy :D
_________________
Na warsztacie:
- Krone Big X 770 - 100%
 
 
 
 
TT 
VIP


Wiek: 32
Dołączył: 27 Maj 2004
Wpisy: 1181
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2011-04-11, 22:12   

Proszę nie zaśmiecać wątku dotyczącego ZISa e134 swoimi złudnymi i nieosiągalnymi marzeniami :D
_________________
Pozdrawiam,
Tomek
Ostatnio zmieniony przez TT 2011-04-11, 22:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
TT 
VIP


Wiek: 32
Dołączył: 27 Maj 2004
Wpisy: 1181
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2011-05-28, 18:52   


Dodałem schemat połączenia mechanizmu skrętu dwóch przednich osi.

ZIS cały czas żyje. Zaliczył już 2 udane rajdy i powoli jest przygotowywany do trzeciego. Na razie nic się uszkodziło, ale zawsze lepiej odświeżyć i przesmarować napęd przed rajdem.

Ze zmian jakie wprowadziłem do tej pory jest:
1. Wymiana 2 czarnych elementów z dachu kabiny na żółte :-)
2. Przeniesienie świateł PF z dachu na zderzak.
Rewolucji nie ma, bo nie ma też takiej potrzeby. Mam nadzieje, że pojeżdżę nim do końca sezonu.
_________________
Pozdrawiam,
Tomek
 
 
 
eric trax 
Administrator
Wieslav the Corn


Wiek: 32
Dołączył: 28 Lut 2011
Wpisy: 1977
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-05-28, 18:56   

TT napisał/a:
przesmarować napęd przed rajdem.


tak nawiasem, czego używasz do smarowania?
_________________
Na warsztacie:
- Krone Big X 770 - 100%
 
 
 
 
TT 
VIP


Wiek: 32
Dołączył: 27 Maj 2004
Wpisy: 1181
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2011-05-28, 19:01   

Brunox TURBO.
Preparat podobny do WD-40. Stosuje go raczej do czyszczenia w rowerze. Jednak ma jakieś właściwości smarujące. Pozostawia cienką warstwe. Nie jest gęsty i brudzący.
Moim zdaniem jest bardzo dobry i to dzięki niemu daje rade wjeżdżać pod górę na drugim biegu :-)
_________________
Pozdrawiam,
Tomek
 
 
 
eric trax 
Administrator
Wieslav the Corn


Wiek: 32
Dołączył: 28 Lut 2011
Wpisy: 1977
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-05-28, 19:03   

cenna rada, muszę spróbować ale trochę się boje smarować moją machinę :P

pytam bo konfigurację mam podobną co Ty i chciałbym wiedzieć czy jest zauważalna różnica w skuteczności pojazdu przed i po smarowaniu?
_________________
Na warsztacie:
- Krone Big X 770 - 100%
 
 
 
 
TT 
VIP


Wiek: 32
Dołączył: 27 Maj 2004
Wpisy: 1181
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2011-05-28, 21:04   

eric trax napisał/a:
pytam bo konfigurację mam podobną co Ty i chciałbym wiedzieć czy jest zauważalna różnica w skuteczności pojazdu przed i po smarowaniu?


Dla mnie różnica między smarem gęstym, a tym brunoxem jest znaczna.
_________________
Pozdrawiam,
Tomek
 
 
 
Emilus 
Adminus Emeritus


Wiek: 41
Dołączył: 26 Sie 2007
Wpisy: 1460
Skąd: Polska
Wysłany: 2011-05-29, 16:23   

TT napisał/a:
ZIS cały czas żyje. Zaliczył już 2 udane rajdy i powoli jest przygotowywany do trzeciego. Na razie nic się uszkodziło, ale zawsze lepiej odświeżyć i przesmarować napęd przed rajdem.


A zapomniałeś dodać, że po ostatnim rajdzie, podczas przepychanek z innymi autami, padł cały napęd...
_________________
legotrucktrial.boo.pl | Regulamin LTTC 2012 | Terminarz LTTC i CC 2012
 
 
 
eric trax 
Administrator
Wieslav the Corn


Wiek: 32
Dołączył: 28 Lut 2011
Wpisy: 1977
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-05-29, 16:28   

wszystko ma swoje wady i zalety. nie wiem czy się opłaca dlatego pytam o smarowanie
_________________
Na warsztacie:
- Krone Big X 770 - 100%
 
 
 
 
3dom 
Adminus Emeritus


Wiek: 34
Dołączył: 18 Kwi 2011
Wpisy: 5646
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-05-29, 16:51   

Są zwolennicy i przeciwnicy smarowania, pewnie sporo zależy od maszyny.
_________________
...na mieście już ćwierkają wróble... 🐦🐦🐦
nisiia napisał/a:
SMAŻ SIĘ W PIEKLE ZA TE POSPINANE PLEJTY!!!!!!!!
 
 
 
Sariel 
VIP
My other ride is a tank


Wiek: 38
Dołączył: 28 Mar 2007
Wpisy: 5322
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-05-29, 16:54   

Podobno najlepiej wychodzi się na posmarowaniu sędziemu.
_________________
Kalkulator przełożeń | Generator miniaturek z BSa/Majhosta
 
 
 
Wyświetl wpisy z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich wpisów
Nie możesz usuwać swoich wpisów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,108 sekundy. Zapytań do SQL: 9