[Ciekawostka] Czy kiedyś zawiesiłeś się na korzeniu?
Moderatorzy: BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team, BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team
[Ciekawostka] Czy kiedyś zawiesiłeś się na korzeniu?
Popatrzcie jak nasz kolega po fachu radzi sobie z niskim prześwitem http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=474376
Zamontował pod autem napędzane gąsienice :-)
Cała konstrukcja jest dość ekstrawagandza. Zawieszenie "nożycowe" itp.
Zamontował pod autem napędzane gąsienice :-)
Cała konstrukcja jest dość ekstrawagandza. Zawieszenie "nożycowe" itp.
Ostatnio zmieniony 2011-06-01, 07:36 przez TT, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam,
Tomek
Tomek
Nie podobają mi się takie wynalazki. Są na bakier z realizmem. Jeszcze rozumiem jakby zbudował Wildcata lub dakarowego Tuarega, które mają w oryginale hydrauliczne podnośniki w podwoziu. Ale pojazd gąsienicowy udający pojazd kołowy, to nie to.
A odpowiadając na tytułowe pytanie - owszem, ale dawno temu. Raczej staram się budować maszyny ze sporym prześwitem i z sensownym rozstawem osi.
A odpowiadając na tytułowe pytanie - owszem, ale dawno temu. Raczej staram się budować maszyny ze sporym prześwitem i z sensownym rozstawem osi.
GPM '07#2 | '08#2 | '09#5 | '10#3 | '11#4
LTTC '11#6 | '12#2 | '13#3 | '14#3 | '15#3 | '16#2 | '17#4 | '18#4 | '19#11 | '20#7 | '21#9
LTTC '11#6 | '12#2 | '13#3 | '14#3 | '15#3 | '16#2 | '17#4 | '18#4 | '19#11 | '20#7 | '21#9
- 3dom
- Adminus Emeritus
- Posty: 5639
- Rejestracja: 2011-04-18, 20:43
- Lokalizacja: Warszawa
- brickshelf: 3dom
-
Widziałem go wczoraj i nie zauważyłem tego patentu. Może dlatego, że nie zagłębiałem się w zdjęcia bo Ził kompletnie mi się nie podoba, chyba za bardzo jestem przyzwyczajony do elegancko wymodelowanych i wykończonych ciężarówek, które jeżdżą u nas.
...na mieście już ćwierkają wróble... 🐦🐦🐦
nisiia pisze:SMAŻ SIĘ W PIEKLE ZA TE POSPINANE PLEJTY!!!!!!!!
Mi się z wyglądu podoba - mam takie wrażenie jak ATR. Wygląda bardzo czadowo - apokaliptycznie niczym Stilzkin Almaz od Mahjqa.
Poza tym konstrukcyjnie to bardzo niekonwencjonalny pojazd. I powiem wam, że takie podejście mi się podoba.
Nasze ciężarówki są podobne do oryginałów wizualnie i konstrukcyjnie. Jednak są to klocki LEGO. Można by trochę pofantazjować. Jestem ciekaw jak wyglądałyby nasze maszyny, gdybyśmy nie byli ograniczeni żadnym regulaminem, nie byłoby żadnych zasad tylko np. masa minimalna 2kg, wygląd zbliżony do ciężarówki i wymóg napędu kołowego z zawieszeniem i napędem na wszystkie koła. Każdy by robił jak najbardziej sprawną w terenie maszynę. Ciekawe co by z tego wyszło. Czy byłyby to podobne auta do naszych aktualnych czy jakieś bardzo sprawne i futurystyczne konstrukcyjnie maszyny?
edit: wspomniany wyżej Stilzkin: http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?i=2325928
Jak byłem dzieckiakiem to się jarałem tym autem. Teraz bym zbudował sam lepszego ;P
Poza tym konstrukcyjnie to bardzo niekonwencjonalny pojazd. I powiem wam, że takie podejście mi się podoba.
Nasze ciężarówki są podobne do oryginałów wizualnie i konstrukcyjnie. Jednak są to klocki LEGO. Można by trochę pofantazjować. Jestem ciekaw jak wyglądałyby nasze maszyny, gdybyśmy nie byli ograniczeni żadnym regulaminem, nie byłoby żadnych zasad tylko np. masa minimalna 2kg, wygląd zbliżony do ciężarówki i wymóg napędu kołowego z zawieszeniem i napędem na wszystkie koła. Każdy by robił jak najbardziej sprawną w terenie maszynę. Ciekawe co by z tego wyszło. Czy byłyby to podobne auta do naszych aktualnych czy jakieś bardzo sprawne i futurystyczne konstrukcyjnie maszyny?
edit: wspomniany wyżej Stilzkin: http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?i=2325928
Jak byłem dzieckiakiem to się jarałem tym autem. Teraz bym zbudował sam lepszego ;P
Ostatnio zmieniony 2011-06-01, 13:35 przez TT, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam,
Tomek
Tomek
Ośmielę się nie zgodzić. Są samochody z takim rozwiązaniem:proszę. Zasada działania jest bardzo podobna. Są to kołowe samochody, które jednak nie boją się grząskich podłoży.smyk pisze:Nie podobają mi się takie wynalazki. Są na bakier z realizmem. Jeszcze rozumiem jakby zbudował Wildcata lub dakarowego Tuarega, które mają w oryginale hydrauliczne podnośniki w podwoziu. Ale pojazd gąsienicowy udający pojazd kołowy, to nie to.
- 3dom
- Adminus Emeritus
- Posty: 5639
- Rejestracja: 2011-04-18, 20:43
- Lokalizacja: Warszawa
- brickshelf: 3dom
-
A pojazdy częściowo gąsienicowe są dopuszczalne? :PRegulamin GPM pisze:Niedopuszczalne są motocykle, quady i pojazdy gąsienicowe
Porzucasz ZISa?TT pisze:Chyba sobie dobuduje do swojego 4x4 :-)
Ostatnio zmieniony 2011-06-01, 13:54 przez 3dom, łącznie zmieniany 1 raz.
...na mieście już ćwierkają wróble... 🐦🐦🐦
nisiia pisze:SMAŻ SIĘ W PIEKLE ZA TE POSPINANE PLEJTY!!!!!!!!
Och sariel czepiasz się :P
Nie chciałbyś zbudować zamku na podwoziu od czołgu? :P No dobra wiem... ale chodzi o samą możliwość puszczenia wodzy wyobraźni :)
Nie chciałbyś zbudować zamku na podwoziu od czołgu? :P No dobra wiem... ale chodzi o samą możliwość puszczenia wodzy wyobraźni :)
Ostatnio zmieniony 2011-06-01, 20:30 przez smoq, łącznie zmieniany 1 raz.
- Waler
- VIP
- Posty: 768
- Rejestracja: 2010-09-08, 21:42
- Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki
- brickshelf: waler
- Kontakt:
-
Ja mam takie pytanie z innej beczki, nie chce zakładać nowego tematu, więc piszę tu.
Dziś podwozie mojej trialówki przeszło beta testy pod kątem: czy to w ogóle jeździ ?
Jak się okazało śmiga całkiem nieźle, radzi sobie nawet z podjazdami pod ścianę, lecz jak by nie patrzeć to dopiero waży 800g, więc przy wadze 2000g już tak słodko nie będzie.
Lecz zaniepokoił mnie skręt. Podczas skrętu generowane są strasznie duże opory. Silnik M przy przełożeniu 8:40 nie radzi sobie z przekręcaniem kół. Czy we wszystkich trialówkach jest ten sam problem i czy może macie jego jakieś rozwiązanie?
Dziś podwozie mojej trialówki przeszło beta testy pod kątem: czy to w ogóle jeździ ?
Jak się okazało śmiga całkiem nieźle, radzi sobie nawet z podjazdami pod ścianę, lecz jak by nie patrzeć to dopiero waży 800g, więc przy wadze 2000g już tak słodko nie będzie.
Lecz zaniepokoił mnie skręt. Podczas skrętu generowane są strasznie duże opory. Silnik M przy przełożeniu 8:40 nie radzi sobie z przekręcaniem kół. Czy we wszystkich trialówkach jest ten sam problem i czy może macie jego jakieś rozwiązanie?