[MOC] Schwere Wagen
Moderatorzy: BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team, BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team
Tylko jeden szczegół. Mam ze zbudowania tego pokraka sporo satysfakcji. To taki study-truck. Eksploruję pewne koncepcje, których nie miałem dotąd okazji dokładniej zbadać z racji stylu w jakim budowałem.
GPM '07#2 | '08#2 | '09#5 | '10#3 | '11#4
LTTC '11#6 | '12#2 | '13#3 | '14#3 | '15#3 | '16#2 | '17#4 | '18#4 | '19#11 | '20#7 | '21#9
LTTC '11#6 | '12#2 | '13#3 | '14#3 | '15#3 | '16#2 | '17#4 | '18#4 | '19#11 | '20#7 | '21#9
No niech pokaże. Tylko wcześniej niech określi co rozumie przez "prawdziwe MANy". Bo to takie ogólniki. Póki co - myślę sobie - tere fere.3dom pisze:BJ pisze:Mógłbys się spytać Smyka czy będzie jechał tym swoim manem, jeśli tak nie będzie mi potrzebna ta płytka, pokażu mu jak się prawdziwe many buduje:P
ps. Wreszcie jakieś wyzwania!
GPM '07#2 | '08#2 | '09#5 | '10#3 | '11#4
LTTC '11#6 | '12#2 | '13#3 | '14#3 | '15#3 | '16#2 | '17#4 | '18#4 | '19#11 | '20#7 | '21#9
LTTC '11#6 | '12#2 | '13#3 | '14#3 | '15#3 | '16#2 | '17#4 | '18#4 | '19#11 | '20#7 | '21#9
- 3dom
- Adminus Emeritus
- Posty: 5639
- Rejestracja: 2011-04-18, 20:43
- Lokalizacja: Warszawa
- brickshelf: 3dom
-
Do ściągnięcia jest klip *.mp4 ok. 100mb, prawie 9 min walki podwozia w terenie.BJ pisze:Man 6x6, technika sprawdzona w tamtym roku, delikatnie podrasowana, no i spadek masy o ok. 0,5KG sprawia że jeździ baaardzo fajnie.
Jeśli byłby bardzo ciekawy, może pobrać to: http://pliki.wp.pl/fc,1484735074,fid,54 ... bierz.html podwozie mana, waga ok 1,8kg, ale aku nie ładowane od TR w dużym pokoju, a był dość intensywnie wcześniej testowany.
Ostatnio zmieniony 2012-04-11, 09:11 przez 3dom, łącznie zmieniany 1 raz.
...na mieście już ćwierkają wróble... 🐦🐦🐦
nisiia pisze:SMAŻ SIĘ W PIEKLE ZA TE POSPINANE PLEJTY!!!!!!!!
Raport rajdowy
Rolek: 0
Usterek: 0
Przeszkód niepokonanych: 0
Tempo wyścigowe: umiarkowane, równe, ograniczone możliwościami kierowcy.
Mocy, prześwitu, ani stabilności nie brakowało. Mankamentem okazał się przedni zwis, którego geometria nie pozwalała w pełni wykorzystać możliwości do wspinania się podwozia.
Co dalej?
Rolek: 0
Usterek: 0
Przeszkód niepokonanych: 0
Tempo wyścigowe: umiarkowane, równe, ograniczone możliwościami kierowcy.
Mocy, prześwitu, ani stabilności nie brakowało. Mankamentem okazał się przedni zwis, którego geometria nie pozwalała w pełni wykorzystać możliwości do wspinania się podwozia.
Co dalej?
Ostatnio zmieniony 2012-04-17, 08:08 przez smyk, łącznie zmieniany 1 raz.
GPM '07#2 | '08#2 | '09#5 | '10#3 | '11#4
LTTC '11#6 | '12#2 | '13#3 | '14#3 | '15#3 | '16#2 | '17#4 | '18#4 | '19#11 | '20#7 | '21#9
LTTC '11#6 | '12#2 | '13#3 | '14#3 | '15#3 | '16#2 | '17#4 | '18#4 | '19#11 | '20#7 | '21#9
A dziękuję za dobre słowo. (Nie zdążyłem edytować posta.)Blaha pisze:Na mnie konstrukcja wywarła bardzo dobre wrażenie. Była estetyczna (foty kłamią), zrywna, przemyślana lepiej niż Matador, no i kierowca doświadczony :)
Gratuluję 3 miejsca!
Co dalej?
Dzień urlopu po zawodach okazał się strzałem w dziesiątkę. Zawsze mi brakowało czasu by wykorzystać inspirację z rajdowego łikendu Tym razem się udało.
Wprawdzie KAT miał być furą tymczasową w oczekiwaniu na T813, ale po sobocie nie mogłem się powstrzymać by nie usprawnić paru drobiazgów. No i zaczęło się od drobiazgów, a w praktyce prawie cała kabina zbudowana jest od nowa. Nowa linia podłogi, nowe mniejsze błotniki, częściowo zmienione skosy dachu. Poprawione proporcje frontowych okien. Zderzak już nie straszy dziurami, a przedni zwis odzyskał proporcje. Pojawił się też na chwilę właz dachowy, ale nie byłem z niego zadowolony i zrezygnowałem. Czekają mnie jeszcze drzwi i wyposażenie wnętrza. Muszę też wymyślić jakieś sensowniejsze wycieraczki. Niestety ciągle nie udało się ujednolicić kolorystyki i dalej jest pstrokato, ale przynajmniej bez wyraźnie widocznego pomarańczowego.
Ostatnio zmieniony 2012-04-17, 08:35 przez smyk, łącznie zmieniany 1 raz.
GPM '07#2 | '08#2 | '09#5 | '10#3 | '11#4
LTTC '11#6 | '12#2 | '13#3 | '14#3 | '15#3 | '16#2 | '17#4 | '18#4 | '19#11 | '20#7 | '21#9
LTTC '11#6 | '12#2 | '13#3 | '14#3 | '15#3 | '16#2 | '17#4 | '18#4 | '19#11 | '20#7 | '21#9
- 3dom
- Adminus Emeritus
- Posty: 5639
- Rejestracja: 2011-04-18, 20:43
- Lokalizacja: Warszawa
- brickshelf: 3dom
-
Jakby co mogę ponownie wesprzeć panelami ;)smyk pisze:Niestety ciągle nie udało się ujednolicić kolorystyki i dalej jest pstrokato, ale przynajmniej bez wyraźnie widocznego pomarańczowego
Będą foty?
Ostatnio zmieniony 2012-04-17, 08:47 przez 3dom, łącznie zmieniany 1 raz.
...na mieście już ćwierkają wróble... 🐦🐦🐦
nisiia pisze:SMAŻ SIĘ W PIEKLE ZA TE POSPINANE PLEJTY!!!!!!!!
Jak skończę z poprawkami to pewnie coś cyknę, ale to pewnie potrwa jeszcze parę(naście) dni.3dom pisze:Jakby co mogę ponownie wesprzeć panelami ;)smyk pisze:Niestety ciągle nie udało się ujednolicić kolorystyki i dalej jest pstrokato, ale przynajmniej bez wyraźnie widocznego pomarańczowego
Będą foty?
Pomarańczowe panele boczne wymieniłem na płaskie szare. Całość wygląda bardziej kanciasto, a mniej cukierkowato.
Jeszcze raz dziękuję za wsparcie panelowe na rajdzie. Mam nadzieję, że się nie porysowały za bardzo. (Jak coś, to po przyjściu BOPa możemy zamienić.)
GPM '07#2 | '08#2 | '09#5 | '10#3 | '11#4
LTTC '11#6 | '12#2 | '13#3 | '14#3 | '15#3 | '16#2 | '17#4 | '18#4 | '19#11 | '20#7 | '21#9
LTTC '11#6 | '12#2 | '13#3 | '14#3 | '15#3 | '16#2 | '17#4 | '18#4 | '19#11 | '20#7 | '21#9
Akurat do poprawy wyglądu nie był potrzebny weekend rajdowy. Wystarczyło przyjrzeć się autu przed rajdem :-)Co dalej?
Dzień urlopu po zawodach okazał się strzałem w dziesiątkę. Zawsze mi brakowało czasu by wykorzystać inspirację z rajdowego łikendu Tym razem się udało.
Zaintrygował mnie układ napędowy Twojego auta. Ja się męczę z tatrą 8x8, zawieszeniem, skrzynia biegów, a wynik uzyskuje jak auto 4x4 z silnikami w mostach.
Pokombinowałem trochę i przy szerokości mostu 27st można by w takim układzie jak masz dorobić skrzynie biegów. Myślisz, że miałoby to sens?
Pozdrawiam,
Tomek
Tomek
A to ciekawostka - zmieściłby się także serwomotor do skrętu razem ze skręconymi kołami?TT pisze:Akurat do poprawy wyglądu nie był potrzebny weekend rajdowy. Wystarczyło przyjrzeć się autu przed rajdem :-)Co dalej?
Dzień urlopu po zawodach okazał się strzałem w dziesiątkę. Zawsze mi brakowało czasu by wykorzystać inspirację z rajdowego łikendu Tym razem się udało.
Zaintrygował mnie układ napędowy Twojego auta. Ja się męczę z tatrą 8x8, zawieszeniem, skrzynia biegów, a wynik uzyskuje jak auto 4x4 z silnikami w mostach.
Pokombinowałem trochę i przy szerokości mostu 27st można by w takim układzie jak masz dorobić skrzynie biegów. Myślisz, że miałoby to sens?
GPM '07#2 | '08#2 | '09#5 | '10#3 | '11#4
LTTC '11#6 | '12#2 | '13#3 | '14#3 | '15#3 | '16#2 | '17#4 | '18#4 | '19#11 | '20#7 | '21#9
LTTC '11#6 | '12#2 | '13#3 | '14#3 | '15#3 | '16#2 | '17#4 | '18#4 | '19#11 | '20#7 | '21#9