Forum LUGPOL Strona Główna Forum LUGPOL
www.lugpol.pl

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Emilus
2012-04-07, 09:43
[MOC] Schwere Wagen

Pierwszy wyścig sezonu 2012 wygra:
4x4
11%
 11%  [ 7 ]
4x4
11%
 11%  [ 7 ]
6x6
15%
 15%  [ 9 ]
6x6
15%
 15%  [ 9 ]
8x8
11%
 11%  [ 7 ]
8x8
11%
 11%  [ 7 ]
10x10
0%
 0%  [ 0 ]
10x10
0%
 0%  [ 0 ]
12x12
11%
 11%  [ 7 ]
12x12
11%
 11%  [ 7 ]
Głosowań: 30
Wszystkich Głosów: 60

Autor Wiadomość
TT 
VIP


Wiek: 32
Dołączył: 27 Maj 2004
Wpisy: 1181
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2012-04-19, 16:53   

smyk napisał/a:
A to ciekawostka - zmieściłby się także serwomotor do skrętu razem ze skręconymi kołami?

Tak wszystko się powinno zmieścić.
Tylko cały urok Twojego patentu tkwi w jego prostocie. Po dodaniu skrzyni biegów to rozwiązanie poza tym, że omija przekładnie kątową w moście nie różniłoby się znacznie od innych patentów.
_________________
Pozdrawiam,
Tomek
 
 
 
BJ 
VIP

Wiek: 24
Dołączył: 16 Sty 2012
Wpisy: 954
Skąd: Majdan/Warszawa
Wysłany: 2012-04-19, 17:32   

To i ja się wypowiem.

Muszę przyznać Smyku że zaskoczyłeś mnie sprawnością i stabilnością swojego auta, znacznie wyższą niż w przypadku AEC z tamtego sezonu, mimo że oba auto korzystały z tej samej techniki.

Tylko chyba "trochę" naciągnąłeś proporcje kabiny (z moich wyliczeń wychodzi że kabina powinna mieć ok. 27-28st długości) przez co nie ryłeś przodem tak jak ja.

I jeszcze wielkie podziękowania dla Smyka, bo gdyby nie On nie miałbym auta na zawody.
 
 
 
 
Wyświetl wpisy z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich wpisów
Nie możesz usuwać swoich wpisów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,059 sekundy. Zapytań do SQL: 12