No bo właśnie o naginanie chodzi. A o tych kołach 94mm to mu smęciłem jak tylko złożył zarys ramy...Karol pisze: Dla mnie zbyt duże naginanie.
[MOC] BIZON Z056 Super
Moderatorzy: Mod Team, Mod Team
-
- VIP
- Posty: 1263
- Rejestracja: 2009-04-13, 22:21
- Lokalizacja: Karczew/Warszawa
- brickshelf: cieslu12
-
GENIALNE. Jak dla mnie przebija wszystkie koparki ładowarki dźwigi itd bo takiego modelu kombajnu z Lego jeszcze nie widziałem. MOC miesiąca jeśli nie roku :) Szkoda, że na filmie nie ma więcej koszenia przy LEDach. O ile tak szerokie kapcie mi kompletne nie przeszkadzają o tyle te srebrne felgi z PP wyglądają średnio. Przydałby się jakiś biały dish w środku. Już chyba lepiej jest tak jak w WIPie :)
Jeden rabin powie tak, drugi rabin powie nie.
WIP:
Oshkosh MMRS
MAN F2000
Iveco Powerstar
WIP:
Oshkosh MMRS
MAN F2000
Iveco Powerstar
- eric trax
- Administrator
- Posty: 2462
- Rejestracja: 2011-02-28, 20:30
- Lokalizacja: Wrocław
- brickshelf: erictrax
-
Nie zarys ramy tylko zarys karoserii.M_longer pisze:No bo właśnie o naginanie chodzi. A o tych kołach 94mm to mu smęciłem jak tylko złożył zarys ramy...Karol pisze: Dla mnie zbyt duże naginanie.
Dlaczego nie zmieniłem? Bo wymagało by to budowania CAŁEGO kombajnu od nowa. Rama którą konstruowałem była robiona dla tych kół i z myślą o nich bo w innej opcji nie zmieściły by się w środku trzy XLe i medium o mechanizmach młocarni i popychaczu wytrząsacza oraz odbiornikach IR nie wspomnę. Nie budowałem tego kombajnu z myślą o dziale model team tylko technic a że wyszedł nadspodziewanie ładnie trafił tutaj. Wiem że koła są za szerokie dlatego wpuściłem je o 2 study do środka. Na szerokość wystają tak jak oryginalne. I one i rura 2,5 studa wynikały ze skali. Gdyby była mniejsza trafiły by do niego 94.5 oraz nieoklejona rura z roundów. Nic nie stoi na przeszkodzie żebyś Ty czy longer zrobił takiej skali model. Smęcić każden jeden potrafi.Karol pisze:Jestem podobnego zdania co Longer, że 94 lepiej by się tu sprawdziły, nawet gdy trzeba było się wrócić do początkowego etapu projektowania modelu. Jeżeli już są to może pokombinuj jeszcze coś z białymi deklami, coby odciągnąć uwagę ;) Poza tym gdybyć dał mniejsze koła to i czit z papierową rurką byłby niepotrzebny. 2 study za szerokie koła nie przeszkadzają, ale 0.5s węższa rura już tak, dziwne :P
Dla mnie też ale ślimaka w hederze czy barierki drabiny przy kabinie nie dało się zrobić bez tego.Karol pisze: Standard? Dla mnie zbyt duże naginanie.
myślałem o nich ale nie mam pojęcia jak smyk to składał a wątpię i to bardzo że średnicą dorównają PP.3dom pisze:Eric a jakbyś zrobił wypchane 94.8 tak jak Smyk w trtr?
Tak jak pisałem dla mnie wyglądało to tragicznie. Do karkowa składając ponownie bizona pomyśle coś w tym temacie i bizon będzie miał białe felgi w środku.Cieślu pisze:O ile tak szerokie kapcie mi kompletne nie przeszkadzają o tyle te srebrne felgi z PP wyglądają średnio. Przydałby się jakiś biały dish w środku. Już chyba lepiej jest tak jak w WIPie :)
Na warsztacie:
- Grimme Varitron 270 - 10%
.
- Grimme Varitron 270 - 10%
.
- Bricksley
- VIP
- Posty: 2573
- Rejestracja: 2005-03-29, 23:00
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- brickshelf: KAROL4
-
Nie chcę robić niepotrzebnego szumu o to kto jakie posiada umiejętności jako budowniczy, ale publikując model negatywne uwagi w komentarzach też chyba powinny być na względzie? Dziwi mnie, że odebrałeś to jako "smęcenie", ja tylko wyraziłem opinię o modelu, tak jak i inni w tym wątku.eric trax pisze:Dlaczego nie zmieniłem? Bo wymagało by to budowania CAŁEGO kombajnu od nowa. Rama którą konstruowałem była robiona dla tych kół i z myślą o nich bo w innej opcji nie zmieściły by się w środku trzy XLe i medium o mechanizmach młocarni i popychaczu wytrząsacza oraz odbiornikach IR nie wspomnę. Nie budowałem tego kombajnu z myślą o dziale model team tylko technic a że wyszedł nadspodziewanie ładnie trafił tutaj. Wiem że koła są za szerokie dlatego wpuściłem je o 2 study do środka. Na szerokość wystają tak jak oryginalne. I one i rura 2,5 studa wynikały ze skali. Gdyby była mniejsza trafiły by do niego 94.5 oraz nieoklejona rura z roundów. Nic nie stoi na przeszkodzie żebyś Ty czy longer zrobił takiej skali model. Smęcić każden jeden potrafi.
Wracając do modelu. Piszesz, że dobierałeś koła z myślą o Xlach i całej reszcie, ale tak mnie ciekawi dlaczego aż 3 Xle? Są to dość mocne silniki no i przede wszystkim duże, ale czy ich użycie było konieczne? Rozumiem jeszcze użycie do napędu, ale inne funkcje? Oprócz PF M są jeszcze stare kostki (np. 8735), które dość łatwo wbudować w bricki.
Ostatnio zmieniony 2012-04-25, 20:22 przez Bricksley, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam
- eric trax
- Administrator
- Posty: 2462
- Rejestracja: 2011-02-28, 20:30
- Lokalizacja: Wrocław
- brickshelf: erictrax
-
Oczywiście, że tak nie nastawiam się nigdy na wyłącznie dobre opinie. Z tym że już kilkakrotnie pisałem czemu zdecydwałem się na takie a nie inne koła i to mnie zirytowało. Źle odebrałeś moją wypowiedź. Nie była bezpośrednio do Ciebie tylko do ogółu. Przeszkadzają wam PP, a naciągane opony już nie, to mnie dziwi. Kompromis to kompromis.Karol pisze: Nie chcę robić niepotrzebnego szumu o to kto jakie posiada umiejętności jako budowniczy, ale publikując model negatywne uwagi w komentarzach też chyba powinny być na względzie? Dziwi mnie, że odebrałeś to jako "smęcenie", ja tylko wyraziłem opinię o modelu, tak jak i inni w tym wątku.
Napęd sam napisałeś. Mechanizmy? Sam xl nie dał rady pociągnąć wszystkiego dlatego na poczekaniu wkładałem mediuma do 'gardy' żeby osobno zajął się hederem takie są obciążenia. Kolejny XL trafił do podnoszenia hedera z przyśpieszeniem 1,66. Medium nie dał by sobie z tym rady, a tak prędkość dobrana jest idealnie i 800 gramowy heder dosłownie fruwa. Pewnie że można po-montować mniejsze koła, mniejsze silniki mniejszą rurę i ogólnie zrobić cały kombajn mniejszy. Nawet taki, tylko jaki w tym sens? Miał działać to się liczyło.Karol pisze: Wracając do modelu. Piszesz, że dobierałeś koła z myślą o Xlach i całej reszcie, ale tak mnie ciekawi dlaczego aż 3 Xle? Są to dość mocne silniki no i przede wszystkim duże, ale czy ich użycie było konieczne? Rozumiem jeszcze użycie do napędu, ale inne funkcje? Oprócz PF M są jeszcze stare kostki (np. 8735), które dość łatwo wbudować w bricki.
Na warsztacie:
- Grimme Varitron 270 - 10%
.
- Grimme Varitron 270 - 10%
.
- eric trax
- Administrator
- Posty: 2462
- Rejestracja: 2011-02-28, 20:30
- Lokalizacja: Wrocław
- brickshelf: erictrax
-
To ja już kiedyś udowodniłem? :Dgen_leihy pisze: Po raz kolejny Eric udowadniasz, że masz nieprzeciętne zdolności, jeśli chodzi o odwzorowanie pojazdów z klocków.
Ostatnio zmieniony 2012-04-27, 19:13 przez eric trax, łącznie zmieniany 1 raz.
Na warsztacie:
- Grimme Varitron 270 - 10%
.
- Grimme Varitron 270 - 10%
.
- eric trax
- Administrator
- Posty: 2462
- Rejestracja: 2011-02-28, 20:30
- Lokalizacja: Wrocław
- brickshelf: erictrax
-
Z takimi komentarzami proponuje wstrzymać się do rundy jesiennej kiedy naszpikuje go sterydami i wyjedzie w nowej wersji :)3dom pisze:Pewnie Grześkowi chodzi o Kraza, fakt, nie był najgorszy ;)eric trax pisze: to ja już kiedyś udowodniłem? :D
Niemniej dzięki za wsparcie. Chce się budować czytając takie komentarze :)
Ostatnio zmieniony 2012-04-27, 19:13 przez eric trax, łącznie zmieniany 2 razy.
Na warsztacie:
- Grimme Varitron 270 - 10%
.
- Grimme Varitron 270 - 10%
.
Model jest co najmniej genialny, te wszystkie mechanizmy to coś niesamowitego.
Widać że lubisz takie dopracowane cacuszka, a tym Bizonem udowodniłeś swoje genialne umiejętności.
Koła tu nie przeszkadzają, da się zauważyć że są troszkę za szerokie, ale jeśli uda Ci się coś zrobić z tą felgą będzie naprawdę fajnie!
PS. A może spróbuj zrobić jakiś dekiel na tą felgę i zastąp nimi felgi od PP?
Widać że lubisz takie dopracowane cacuszka, a tym Bizonem udowodniłeś swoje genialne umiejętności.
Koła tu nie przeszkadzają, da się zauważyć że są troszkę za szerokie, ale jeśli uda Ci się coś zrobić z tą felgą będzie naprawdę fajnie!
PS. A może spróbuj zrobić jakiś dekiel na tą felgę i zastąp nimi felgi od PP?
Ostatnio zmieniony 2012-04-27, 20:32 przez BJ, łącznie zmieniany 3 razy.