Do pierwszego rajdu AD2013 rajdu został równo miesiąc. Czas zacząć sezon 2013!
Pierwszy rajd rozgrywamy na Siekierkach. Zawody zaczynamy o 9:30 na torze RC. Będziemy na miejscu trochę wcześniej, zachęcam do wcześniejszego przybycia, co ułatwi nam sprawnie przeprowadzić odbiór techniczny.
Przypominam o konieczności zgłoszenia auta ([URL=http://www.00453005_0000002.pl/forum/viewtopic.php?t=19065]zgodnie z regulaminem[/URL]) do 23:59 w środę 17.04.
Nick z forum lub inny:
Marka pierwowzoru:
Model pierwowzoru:
Układ i liczba cylindrów silnika pierwowzoru:
Długość pierwowzoru (mierzona od przedniego zderzaka, do ostatniej osi, do końca kół):
Szerokość pierwowzoru:
Wysokość pierwowzoru:
Rozstaw osi pierwowzoru:
Skala modelu:
Wymiary modelu:
Średnica opony:
Silniki napędowe (numer katalogowy i liczba):
Materiały referencyjne:
U mnie Armax się buduje. Prace są już całkiem zaawansowane, jednak 8x8 to dla mnie zupełnie nowe wyzwanie i nie idzie tak łatwo jak dotychczas.
Mogę dodatkowo zdradzić, że ekipa ze Śląska pojawi się najprawdopodobniej w liczbie czterech osób :)
Koledzy, dopowiem jeszcze, że godzina rozpoczęcia zawodów została przesunięta na 9:00. Edytowałem pierwszy wpis w temacie.
Dodatkowo postanowiliśmy w gronie sędziowskim wprowadzić obowiązek jazdy na akumulatorach, tak więc baterie są niedozwolone. Chodzi o to, że na niektórych typach bateryjek można sumarycznie uzyskać więcej niż 9V napięcia. To nieuczciwa przewaga a poza tym nie chciałbym dodatkowo sprawdzać napięcia miernikiem, każdemu przed startem.
Tak jak napisałem Emilowi w pw, bądźcie wyrozumiali Panowie, mamy spory kawał do przejechania ze Śląska i trzeba się sprężac aby zdążyć na 10.00 a co dopiero na 9.00
trzebaby chyba o 4.30 wyjeżdżać. Ok 4 godzin się jedzie jeśli nie ma utrudnień w ruchu - a nie podejrzewam, żeby ktoś gnał jak szalony - tym bardziej jak pojedziemy obładowani w piatkę plus kierowca plus trialówki.. przemyślcie to raz jeszcze.
chyba, że jakiś Sheraton już dzień wcześniej na nas będzie czekał z odpowiednim przygotowaniem;-)
Jaca nie histeryzuj :D Ja jak zabierałem Mistakesa robiłem 500km w jedną stronę i żeby być na 10 w Wawie ruszałem o 1-2 w nocy i wracałem do domu około 23 i dawaliśmy radę :)
Ja tez optowałbym za tym, aby godzinę rajdu pozostawić bez zmian. Będzie to dla ekipy ze Śląska po prostu wygodniejsze. Niby to tylko 300km, ale kierowca (najprawdopodobniej ja) będzie troszku zmęczony <leń>. Przemyślcie proszę tą kwestię.
Wyjazd dzień wcześniej raczej nie wchodzi w grę.
Dobrze, idźmy na kompromis. Zaczynamy o 9:30 aby pojeździć się jak najdłużej. Jaca jak przyjedziecie pod koniec odbioru np. 9:50 to raptem macie 10 min wcześniej a my mamy już sporo odbiorów za sobą.
Ostatnio zmieniony 2013-03-28, 06:50 przez Emilus, łącznie zmieniany 1 raz.
Dodam jeszcze prośbę o przygotowanie podstawek pod auta w celu ich sprawnego ważenia. Podstawka ma być tak skonstruowana, żeby auto można szybko i sprawnie zważyć bez żadnych dodatkowych podestów czy rozbierania auta na kawałki lub ogołacania z kół. Postarajcie Cię. Uprawni nam to odbiór techniczny.
Ma to to zawieszenie jakieś, czy tylko ostatnia oś się chybocze? Jeśli tylko tak można to już się zabieram za budowanie takiego oszukańca. Proszę sędziów o ustosunkowanie się do zagadnienia.