FAQ - Shop at Home - S@H
Moderatorzy: Mod Team, Mod Team
Hegemon, miałem ten sam problem, dopiero Miła Pani Gracja podała mi wolny numer karty, którą to dopiero mogłem zarejestrować. Zarejestrowałem, ale teraz od tygodnia mam status "New VIP card registration is still processing"...
Cały problem wynika z tego że ostatnio mają jakieś problemy z rejestracją w programie VIP. To info również od Pani Gracji.
I potwierdzam to co wcześniej pisano, karty fizycznej w PL już nie ma.
Cały problem wynika z tego że ostatnio mają jakieś problemy z rejestracją w programie VIP. To info również od Pani Gracji.
I potwierdzam to co wcześniej pisano, karty fizycznej w PL już nie ma.
Ostatnio zmieniony 2013-09-07, 17:12 przez lennox, łącznie zmieniany 1 raz.
Błogosławiony ten, co nie ma nic do powiedzenia, a pomimo to milczy...
Moja kolekcja
Moja kolekcja
Panowie, dokładnie to napisałem: w krajach, gdzie plastikowa karta de facto nie ma zastosowania karty już nie są wydawane - już, bo ja też robiąc 2 lata temu pierwsze zamówienie w S@H zamówiłem jeszcze wówczas wydawaną plastikową kartę, ale tak się złożyło, że najpierw pierwsza wysłana przez kilka miesięcy nie docierała, potem druga tak amo, aż w końcu Customer Service napisało mi, że już w ogóle nie wysyłają, ale kiedy będę w firmowym sklepie to wystarczy, że podam numer karty. I dla pewności sprawdziłem, w S@H w zakładce o programie VIP widzę mój "Active Card Number", to jest to, czego szukacie.
Nie wiem, jakie problemy się u was pojawiły, ale normalnie procedura powinna być prosta: od razu po założeniu konta w S@H można zarejestrować się jako VIP, a od razu po realizacji pierwszego zamówienia członkostwo VIP (czy tam karta) jest aktywowane i punkty za pierwsze zamówienie są też naliczane. Być może problem w tym, że najpierw złożyliście zamówienie, a dopiero potem rejestrowaliście się do programu VIP? Jeśli tak, to numer pewnie się pojawi, ale dopiero po aktywacji, czyli po pierwszym zamówieniu po rejestracji w programie.
Nie wiem, jakie problemy się u was pojawiły, ale normalnie procedura powinna być prosta: od razu po założeniu konta w S@H można zarejestrować się jako VIP, a od razu po realizacji pierwszego zamówienia członkostwo VIP (czy tam karta) jest aktywowane i punkty za pierwsze zamówienie są też naliczane. Być może problem w tym, że najpierw złożyliście zamówienie, a dopiero potem rejestrowaliście się do programu VIP? Jeśli tak, to numer pewnie się pojawi, ale dopiero po aktywacji, czyli po pierwszym zamówieniu po rejestracji w programie.
Ostatnio zmieniony 2013-09-07, 22:54 przez Innos, łącznie zmieniany 1 raz.
-He's much too bright for that.
-Bright? He's a common ignorant slob. He don't even speak good English.
-He doesn't speak good English.
-Bright? He's a common ignorant slob. He don't even speak good English.
-He doesn't speak good English.
No właśnie, powinna być prosta a taka nie jest, właśnie przez problemy techniczne w Lego. Pani Gracja podała mi nowy numer karty, założyła i przesunęła na nią wszystkie punkty, ale i tak w dalszym ciągu jest status jaki pisałem dwa posty wyżej. Najważniejsze że mam numer karty i wiem ile powinno być punktów, które to uzgodniłem telefonicznie z Panią Gracją. Jeśli karta nie pojawi się, do powiedzmy tygodnia, znów zadzwonię.Innos pisze:Nie wiem, jakie problemy się u was pojawiły, ale normalnie procedura powinna być prosta: od razu po założeniu konta w S@H można zarejestrować się jako VIP, a od razu po realizacji pierwszego zamówienia członkostwo VIP (czy tam karta) jest aktywowane i punkty za pierwsze zamówienie są też naliczane. Być może problem w tym, że najpierw złożyliście zamówienie, a dopiero potem rejestrowaliście się do programu VIP? Jeśli tak, to numer pewnie się pojawi, ale dopiero po aktywacji, czyli po pierwszym zamówieniu po rejestracji w programie.
Błogosławiony ten, co nie ma nic do powiedzenia, a pomimo to milczy...
Moja kolekcja
Moja kolekcja
No rozumiem. To macie pecha, że akurat na Ciebie i Hegemona problemy techniczne trafiły, bo ja asystowałem znajomej przy założeniu konta raptem miesiąc temu i wszystko przebiegło dokładnie tak, jak opisałem.
-He's much too bright for that.
-Bright? He's a common ignorant slob. He don't even speak good English.
-He doesn't speak good English.
-Bright? He's a common ignorant slob. He don't even speak good English.
-He doesn't speak good English.
Jak zakładałem sobie konto VIP, to wyglądało dokładnie jak u Hegemona. Problem się rozwiązał automatycznie, jak podczas zakupów "odptaszyłem" okienko "chcę za ten zakup dostać punkty VIP", czy coś w tym stylu. Po "odptaszeniu" tego okienka automatycznie dostałem numer VIP i zniknęły opcje ręcznego jego wklepywania.
Ostatnio zmieniony 2013-09-08, 10:09 przez Ananiasz, łącznie zmieniany 1 raz.
Kolekcjoner dziurawych klocków.
-
- Posty: 243
- Rejestracja: 2011-04-29, 21:22
- Lokalizacja: Znikąd
-
- za każde 100 punktów, czyli wydane 400zł przysługuje zniżka 20zł do kolejnych zakupów
- niektóre zestawy promocyjne dostępne tylko dla VIPów
- niektóre zestawy są dostępne dla VIPów np. już na 2 tygodnie przed premierą
- istnieją specjalne zestawy, za zakup których przysługują bonusowe VIP punkty
może jeszcze mi się coś przypomni to dopiszę
- niektóre zestawy promocyjne dostępne tylko dla VIPów
- niektóre zestawy są dostępne dla VIPów np. już na 2 tygodnie przed premierą
- istnieją specjalne zestawy, za zakup których przysługują bonusowe VIP punkty
może jeszcze mi się coś przypomni to dopiszę
-
- Posty: 243
- Rejestracja: 2011-04-29, 21:22
- Lokalizacja: Znikąd
-
Przy czym nie dostaje się punktów VIP od zakupów opłaconych punktami. A zatem czyste punkty VIP bez promocji i bonusów to po prostu rabat 4,75% odroczony do kolejnych zakupów i ważny 2 lata.
-He's much too bright for that.
-Bright? He's a common ignorant slob. He don't even speak good English.
-He doesn't speak good English.
-Bright? He's a common ignorant slob. He don't even speak good English.
-He doesn't speak good English.
Raczej tak. Przynajmniej do tej pory przy wielokrotnych zamówieniach z jednego dnia, każde przychodziło jako osobna przesyłka.Hegemon pisze:Jeżeli zrobię w jednym dniu 5 różnych transakcji powyżej 200zł każda to wyślą to w 5 paczkach?
"Mądremu wystarczy napomknąć, a głupiego nawet biciem się nie nauczy."