Dla mnie żaden ale ja się nie znam na tuningu Polo, Golfow i pochodnych, fajni tych aut tak maja :)CamelXP pisze:A jaki to ma sens?
[MOC] DOKA
Moderatorzy: Mod Team, Mod Team
- 3dom
- Adminus Emeritus
- Posty: 5639
- Rejestracja: 2011-04-18, 20:43
- Lokalizacja: Warszawa
- brickshelf: 3dom
-
Ostatnio zmieniony 2014-02-18, 08:50 przez 3dom, łącznie zmieniany 1 raz.
...na mieście już ćwierkają wróble... 🐦🐦🐦
nisiia pisze:SMAŻ SIĘ W PIEKLE ZA TE POSPINANE PLEJTY!!!!!!!!
- Kubrick
- VIP
- Posty: 2200
- Rejestracja: 2006-05-19, 21:51
- Lokalizacja: KrakóVW
- brickshelf: Kubrick
- Kontakt:
-
Naciąg ma takie samo zastosowanie, jak gładzenie zderzaków - element stylówy ;)
W zasadzie, to jego najlepszym zastosowaniem jest dopasowanie koła we wnęki nadkoli, żeby szersza felga spasowała się z nadkolem.
przykład
W zasadzie, to jego najlepszym zastosowaniem jest dopasowanie koła we wnęki nadkoli, żeby szersza felga spasowała się z nadkolem.
przykład
Cieślu pisze:kup volvo nie bądź janusz
Cieślu pisze:Ty to byś Kubrick wszystko zwieśniaczył :>
Teoretycznie nie bardzo, w praktyce znam drifterów, którzy jeżdżą na naciągu i nic się nie dzieje.3dom pisze:Na czyms takim da się bezpiecznie jezdzic?
Tak, to po prostu za wąska opona na szerokiej feldze, choć nie każda opona da się mocno naciągać.
Ostatnio zmieniony 2014-02-18, 10:35 przez BJ, łącznie zmieniany 1 raz.
(19:28:58) Toltomeja: teraz powiem absolutnie serio, nawet jeśli zaraz będę żałował: trialowki wygrywają ten pojedynek
A ja to cudeńko widziałem na żywo. I powiem szczerze że jakoś mi te study nie przeszkadzały. Nie koniecznie każdy model musi być wygładzony do granic możliwości, a tej DOCE study nawet pasują. Kafelkowanie raczej by mogło popsuć cały efekt, a tak widać co to jest.
I jeszcze jedno.
Kubrick od razu napisał czyje auto było inspiracją do tworzenia jego wersji. Więc nie bardzo rozumiem o co niektórym osobom chodzi. Jak by nie napisał to zaraz pojawiła by się rzesza znawców tematu którzy by zaczęli wytykać że nie pisze się na kim się wzoruje.
Gdybyś jednak za głosem tłumu chciał tilesować to przetłoczenie na wysokości klamki jest wklesłe a nie wypukłe ;) ale nie wiem czy da sie to przy tej konstrukcji oszukać, na pewno trzeba by z innych klocków zbudować słupki ;)
I jeszcze jedno.
Kubrick od razu napisał czyje auto było inspiracją do tworzenia jego wersji. Więc nie bardzo rozumiem o co niektórym osobom chodzi. Jak by nie napisał to zaraz pojawiła by się rzesza znawców tematu którzy by zaczęli wytykać że nie pisze się na kim się wzoruje.
Gdybyś jednak za głosem tłumu chciał tilesować to przetłoczenie na wysokości klamki jest wklesłe a nie wypukłe ;) ale nie wiem czy da sie to przy tej konstrukcji oszukać, na pewno trzeba by z innych klocków zbudować słupki ;)
Ostatnio zmieniony 2014-02-18, 13:05 przez rasch22, łącznie zmieniany 1 raz.
Ogólnie wygląda jak T3, choć przy tej skali mogłeś parę rzeczy zrobić lepiej, m.in. gładkie boki, gładkie słupki i gładki skos pod przednim zderzakiem.
Kierownica chyba jest za mała.
Myślę też, że dobrze by mu zrobił jakiś akcent kolorystyczny, czy w formie paska wzdłuż, czy np. dachu ze słupkami w innym kolorze.
Zbyt mocno się opierałeś na modelu Nolneta, który jest mocno niedorobiony. Gdybyś w nim poprawił co tylko się dało - po pierwsze miałbyś znacznie lepszy model, a po drugie - nie zarzucanoby Ci kopiowania.
Bardzo ładnie zrobiłeś tył - pas ze światłami, zderzak i klapę skrzyni.
Przód też wygląda nieźle (grill z reflektorami). Próbowałeś dać np. szary okrągły kafel 1x1 jako znaczek firmowy?
Jesteś fanem tuningu, ale chciałbym zobaczyć ten model w wersji fabrycznej. Mógłby robić znacznie lepsze wrażenie.
Ciemnoszare ośki wystające z piast to jedna z rzeczy, które go psują - nie dałoby rady wstawić w koła jakichś ciekawych dekli?
Kierownica chyba jest za mała.
Myślę też, że dobrze by mu zrobił jakiś akcent kolorystyczny, czy w formie paska wzdłuż, czy np. dachu ze słupkami w innym kolorze.
Zbyt mocno się opierałeś na modelu Nolneta, który jest mocno niedorobiony. Gdybyś w nim poprawił co tylko się dało - po pierwsze miałbyś znacznie lepszy model, a po drugie - nie zarzucanoby Ci kopiowania.
Bardzo ładnie zrobiłeś tył - pas ze światłami, zderzak i klapę skrzyni.
Przód też wygląda nieźle (grill z reflektorami). Próbowałeś dać np. szary okrągły kafel 1x1 jako znaczek firmowy?
Jesteś fanem tuningu, ale chciałbym zobaczyć ten model w wersji fabrycznej. Mógłby robić znacznie lepsze wrażenie.
Ciemnoszare ośki wystające z piast to jedna z rzeczy, które go psują - nie dałoby rady wstawić w koła jakichś ciekawych dekli?
\/1 ______________
- Kubrick
- VIP
- Posty: 2200
- Rejestracja: 2006-05-19, 21:51
- Lokalizacja: KrakóVW
- brickshelf: Kubrick
- Kontakt:
-
Kompromis - nie bardzo jest z czego zrobić odpowiednią, a teraz jest najbliżej ideału jak na moje.V1 pisze:Kierownica chyba jest za mała.
O, to jest fajny pomysł. Dach może niekoniecznie, ale pasek nad progiem by fajnie mógł ożywić faktycznie auto.V1 pisze:Myślę też, że dobrze by mu zrobił jakiś akcent kolorystyczny, czy w formie paska wzdłuż, czy np. dachu ze słupkami w innym kolorze.
Co racja, to racja. Ale w wolnych chwilach sobie ciągle dłubię w nim, żeby odsunąć się od pierwowzoru, więc coś tam się kiedyś jeszcze pozmienia ;)V1 pisze:Zbyt mocno się opierałeś na modelu Nolneta, który jest mocno niedorobiony. Gdybyś w nim poprawił co tylko się dało - po pierwsze miałbyś znacznie lepszy model, a po drugie - nie zarzucanoby Ci kopiowania.
Kombinowałem kilka opcji, łącznie z okrągłymi reflektorami, ale szału nie było. Jestem strasznym fetyszystą znaczka VW, więc jak coś ma go imitować i nie być idealne, to wolę zrobić imitację czarnego znaczka, który i tak ginie w rzeczywistości w czarnym grillu.V1 pisze:Próbowałeś dać np. szary okrągły kafel 1x1 jako znaczek firmowy?
Seryjne auta są dla seryjnych ludzi ;) Jest jeszcze drugi żółty, bliżej mu do serii, ale jeszcze daleko do tego, żeby się pochwalić.V1 pisze:Jesteś fanem tuningu, ale chciałbym zobaczyć ten model w wersji fabrycznej. Mógłby robić znacznie lepsze wrażenie.
Tylko z czego? Najlepiej by było dać białego busha 1/2, ale nie wiem, czy to w ogóle istnieje. Ośki muszą zostać takie, jakie są, bo elementem potrzebnym do naciągnięcia opon są kółka pasowe, a tych nie da się sensownie zamontować inaczej. Bez naciągu też na tym kole go nie widzę, bo straci jeden z charakterystycznych elementów Germana ;]V1 pisze:Ciemnoszare ośki wystające z piast to jedna z rzeczy, które go psują - nie dałoby rady wstawić w koła jakichś ciekawych dekli?
Cieślu pisze:kup volvo nie bądź janusz
Cieślu pisze:Ty to byś Kubrick wszystko zwieśniaczył :>
OT właściwa nazwa to camber plate :) -> camber plate co to jest?rafano pisze:Czy camber kit to nie czasem zestaw z regulowanymi wahaczami a podkładki to inny, osobny sposób osiągnięcia negatywu ?
A co do modelu to jest gleba - jest impreza :D
Ostatnio zmieniony 2014-02-18, 22:10 przez TopGun, łącznie zmieniany 1 raz.
Van jest niezły. Jeśli to MOC na rozgrzewkę po długim czasie niebudowania, to nie mam nic przeciwko wzorowaniu się na nolnecie. Ale ta ujemna geometria kół.... Toż to mi się kojarzy z BMW E34 "driftującymi" w nocy, żeby nikt nie widział na parkingu pod Carrefourem :D. Nie jestem fanem takiego tuningu.
Maks, akurat w drifcie raczej dąży się do idealnie prostopadłych do podłoża kół z tyłu:P Za to z przodu robi się negatyw dla lepszego prowadzenia podczas pokonywania zakrętu bokiem.
Kubrick, jak "poszerzyłeś" te felgi że udało Ci się zrobić taki naciąg?
Kubrick, jak "poszerzyłeś" te felgi że udało Ci się zrobić taki naciąg?
(19:28:58) Toltomeja: teraz powiem absolutnie serio, nawet jeśli zaraz będę żałował: trialowki wygrywają ten pojedynek
- Kubrick
- VIP
- Posty: 2200
- Rejestracja: 2006-05-19, 21:51
- Lokalizacja: KrakóVW
- brickshelf: Kubrick
- Kontakt:
-
Znalazłem kiedyś niezbyt golfowatego Golfa mkI na flickrze, ale koła mi się w nim spodobały. Dużo nie było widać, ale udało się rozkminić o co chodziło. Z tyłu felgi jest włożone kółko pasowe i na nie naciągnięta opona. Z przodu trzyma się standardowo na feldze.
Też "dorosłem" do takiego stylu niedawno ;) Ale fakt, że w większości przypadków negatyw nie tyle jest stosowany do poprawy właściwości jednych, co po prostu dla lansu, albo spasowania kół przy glebie. Boję się, że mi to grozi przy szerokiej stali na nowy sezon ;)Maks pisze:Toż to mi się kojarzy z BMW E34 "driftującymi" w nocy, żeby nikt nie widział na parkingu pod Carrefourem :D. Nie jestem fanem takiego tuningu.
Ostatnio zmieniony 2014-02-21, 20:56 przez Kubrick, łącznie zmieniany 2 razy.
Cieślu pisze:kup volvo nie bądź janusz
Cieślu pisze:Ty to byś Kubrick wszystko zwieśniaczył :>