Poradnik recenzenta LEGO

Recenzje oficjalnych zestawów LEGO napisane przez Forumowiczów

Moderatorzy: Mod Team, Mod Team

Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika
Sajan
VIP
Posty: 425
Rejestracja: 2012-03-18, 12:18
Lokalizacja: Bydgoszcz
brickshelf: Proszę uzupełnić

 

#46 Post autor: Sajan »

Czekam na maila aktywacyjnego już ze 2 miesiące. Już nawet zapominałem, że chciałem tam założyć konto. Sprawdzałem spam na następny dzień i parę dni później, żadnej odpowiedzi. Próbowałem założyć konto jeszcze raz to wyświetla komunikat, że konto już istnieje. Gdy klikam przypomnienie hasła, to jest taka sama sytuacja jak z aktywacją, zero odpowiedzi.

Awatar użytkownika
Mestari
VIP
Posty: 1428
Rejestracja: 2013-09-25, 14:01
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

#47 Post autor: Mestari »

U mnie było to samo. Założyłem konto na BrickSafe...

Awatar użytkownika
Absolem
Posty: 71
Rejestracja: 2012-05-18, 08:40
Lokalizacja: Warszawa
brickshelf: Proszę uzupełnić

 

#48 Post autor: Absolem »

Niestety nadal nie przyszło potwierdzenie rejestracji. A co myślicie o Photobucket, ktoś używał? Czy do recenzji można wstawiać tylko obrazki z hostingów zdjęć czy nie da się jakoś "ręcznie"? ;p

Awatar użytkownika
kooboo
Posty: 108
Rejestracja: 2013-11-24, 21:03
Lokalizacja: Warszawa/Dęblin
brickshelf: kooboo

 

#49 Post autor: kooboo »

Absolem pisze:Niestety nadal nie przyszło potwierdzenie rejestracji. A co myślicie o Photobucket, ktoś używał? Czy do recenzji można wstawiać tylko obrazki z hostingów zdjęć czy nie da się jakoś "ręcznie"? ;p
Ja korzystałem przez kilka chwil jednego dnia, jak się dowiedziałem, że imageshack poszedł w pełną komercję. Deeplinki działają jakoś złośliwie na photobuckecie, że klikasz w bezpośredni link do obrazka, a i tak wczytuje Ci stronę. Bardzo to irytujące i zarzuciłem ten serwis.
Przykład - jest to bezpośredni link do obrazka, co widać w adresie, że kończy się na .jpg. Ale i tak otwiera na stronie, zamiast "czysty" obrazek.

ODPOWIEDZ