A przesyłka już wysłana?Paweł pisze:Naliczaja Wam sie normalnie punkty VIP? Zrobilem zamowienie 5 dni temu (pierwsze z rejestracja konta VIP), po 3 dniach napisalem, ze nie nabili mi punktow, odpisali, ze powinny byc w ciagu 24 godzin, ale wciaz ich nie ma.
FAQ - Shop at Home - S@H
Moderatorzy: Mod Team, Mod Team
- wallyjarek
- Posty: 1280
- Rejestracja: 2013-10-24, 09:31
- Lokalizacja: Poznań / Limerick - Irlandia
- brickshelf: Proszę uzupełnić
-
Pierwsze zamowienie które zrobiłem w środę juz wysłali i punkty juz mam naliczone.Jetboy pisze:Ja dostałem maila że moja paczka zostanie wysłana z opóźnieniem, więc może podobnie z twoją. Punkty naliczają po wysyłce.
Wczoraj składałem kolejne, paczka jeszcze nie jest wysłana i kolejnych punktów mi nie nabili.
Pewnie w poniedziałek to zrobią gdy wyjdzie paczka z siedziby.
Może ktoś się z Was spotkał z takim problemem. Nie mogę się zalogować do S@H. To okienko logowania zwyczajnie mnie ignoruje. Login poprawny, hasło poprawne, ale nic się nie dzieję.
Próbowałem usunąć ciasteczka, to samo. Próbowałem nawet wejść na około przez "zapomniałem loginu" czy hasła, ale te przyciski też mnie ignorują. Nie mogę się zalogować bo nie. Bez komunikatu o błędzie, bez jakiejkolwiek reakcji. Nie i już.
Próbowałem usunąć ciasteczka, to samo. Próbowałem nawet wejść na około przez "zapomniałem loginu" czy hasła, ale te przyciski też mnie ignorują. Nie mogę się zalogować bo nie. Bez komunikatu o błędzie, bez jakiejkolwiek reakcji. Nie i już.
Zdarza się. Spróbuj za chwile, albo z innej przeglądarki.kooboo pisze:Może ktoś się z Was spotkał z takim problemem. Nie mogę się zalogować do S@H. To okienko logowania zwyczajnie mnie ignoruje. Login poprawny, hasło poprawne, ale nic się nie dzieję.
Próbowałem usunąć ciasteczka, to samo. Próbowałem nawet wejść na około przez "zapomniałem loginu" czy hasła, ale te przyciski też mnie ignorują. Nie mogę się zalogować bo nie. Bez komunikatu o błędzie, bez jakiejkolwiek reakcji. Nie i już.
Za chwilę nie poprawia sytuacji, bo tak mam od co najmniej tygodnia (a może i dłużej, ale po prostu tydzień temu ostatni raz miałem potrzebę się zalogować). W żadnych FAQach ani ogólnie w internetach nie bardzo ludzie się skarżą, więc mam jakiś odosobniony przypadek.Jetboy pisze:Zdarza się. Spróbuj za chwile, albo z innej przeglądarki.
Z innej przeglądarki (spróbowałem na mobilnym Chrome) rzeczywiście działa, ale wolałbym u siebie na kompie też mieć dostęp. W ogóle wolę zakupy robić z desktopa, nie z telefonu.
Ale dzięki próbie na telefonie w zasadzie wiem już która część nie działa - jak się wpisuje login i hasło to się pojawiają takie zielone fajeczki "ok" obok pola do loginu i hasła. A na kompie się nie pojawiają wcale. I nieważne czy wpiszę poprawny login czy jakiś bzdurny wyssany z palca i wyssane z palca hasło.
Ostatnio zmieniony 2014-05-19, 08:08 przez kooboo, łącznie zmieniany 1 raz.
Wygląda na to, że znalazłeś winowajcę, za co Ci niezmiernie dziękuję. Wyłączem Adblocka i zadziałało.leń pisze:A może adblock w jakiś sposób przeszkadza?
Sam winowajca natomiast mnie w sumie dziwi - przecież wcześniej trybiło i to nie jeden raz. Jakiś aktualizacji nie zauważyłem ostatnio, więc może w kodzie strony wpisali jakieś słowo, które Adblock zaczął blokować.
Niemniej jednak dziękuję uprzejmie jeszcze raz :)
Ostatnio zmieniony 2014-05-19, 13:09 przez kooboo, łącznie zmieniany 1 raz.