Paweł, mam jeszcze pytanie dot. rc unit. dlaczego ta jednostka daje wiecej mocy silnikom rc niż wykły standardowy pojemnik na baterie PF. Ilość bateri jest taka sama, napięcie teoretycznie też, wiec?
[ Komentarz dodany przez: Karol: 2014-07-16, 00:33 ]
Wydzielone z wątku: http://www.00453005_0000002.pl/forum/viewtopic.php?t=22627&postdays=0&postorder=asc&start=0
Zasilanie w kontekście prądowym w podziale na PF, RC, NXT
Moderatorzy: Mod Team, Mod Team
Zasilanie w kontekście prądowym w podziale na PF, RC, NXT
Ostatnio zmieniony 2014-07-16, 12:46 przez RobertSz, łącznie zmieniany 1 raz.
Pewnie chodzi o wyższą przepustowość prądowąRobertSz pisze:Paweł, mam jeszcze pytanie dot. rc unit. dlaczego ta jednostka daje wiecej mocy silnikom rc niż wykły standardowy pojemnik na baterie PF. Ilość bateri jest taka sama, napięcie teoretycznie też, wiec?
Nie jest sztuką trafić w muchę przednią szybą...
Sztuką jest, zrobić to boczną!
Sztuką jest, zrobić to boczną!
A z ciekawości - jak się do tego ma kostka NXT 2.0? Jaki jest limit na wyjście oraz łącznie na wszystkie 3?Karol pisze:Silniki RC charakteryzują się dużym poborem prądu, który mogą zapewnić bboxy z modeli RC nie powodując odcięcia.
Ostatnio zmieniony 2014-07-15, 16:11 przez OmenGda, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie jest sztuką trafić w muchę przednią szybą...
Sztuką jest, zrobić to boczną!
Sztuką jest, zrobić to boczną!
- Bricksley
- VIP
- Posty: 2573
- Rejestracja: 2005-03-29, 23:00
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- brickshelf: KAROL4
-
Tego niestety nie wiem, ale możesz spróbować poszukać info na stronie Philo: http://www.philohome.com/motors/motorcomp.htmOmenGda pisze: Karol napisał/a:
Silniki RC charakteryzują się dużym poborem prądu, który mogą zapewnić bboxy z modeli RC nie powodując odcięcia.
A z ciekawości - jak się do tego ma kostka NXT 2.0? Jaki jest limit na wyjście oraz łącznie na wszystkie 3?
Pozdrawiam
Nie ma nic na ten temat :-(Karol pisze:Tego niestety nie wiem, ale możesz spróbować poszukać info na stronie Philo: http://www.philohome.com/motors/motorcomp.htmOmenGda pisze: Karol napisał/a:
Silniki RC charakteryzują się dużym poborem prądu, który mogą zapewnić bboxy z modeli RC nie powodując odcięcia.
A z ciekawości - jak się do tego ma kostka NXT 2.0? Jaki jest limit na wyjście oraz łącznie na wszystkie 3?
Nie jest sztuką trafić w muchę przednią szybą...
Sztuką jest, zrobić to boczną!
Sztuką jest, zrobić to boczną!
Rozumiem i dziękuję za odpowiedź, niemniej jednak wciąż mnie zastanawia ten fakt, Paweł - Sariel wykorzystywał też w swoich pojazdach silnik rc zasilany alumulatorem pf 8878. Sam wiem również, że silniki działają po podłączeniu zwykłego b.boxa pf. Jaka jest więc różnica? Silniki rc szybciej się grzeją na zwykłym bboxie pf? mają mniejszą moc?
Proponuję założyć osobny temat. Mnie także zastanawia kwestia zasilania w kontekście prądowym w podziale na PF, RC oraz NXT.RobertSz pisze:Rozumiem i dziękuję za odpowiedź, niemniej jednak wciąż mnie zastanawia ten fakt, Paweł - Sariel wykorzystywał też w swoich pojazdach silnik rc zasilany alumulatorem pf 8878. Sam wiem również, że silniki działają po podłączeniu zwykłego b.boxa pf. Jaka jest więc różnica? Silniki rc szybciej się grzeją na zwykłym bboxie pf? mają mniejszą moc?
Ps. Dziękuję Karol :-)
Ostatnio zmieniony 2014-07-16, 06:37 przez OmenGda, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie jest sztuką trafić w muchę przednią szybą...
Sztuką jest, zrobić to boczną!
Sztuką jest, zrobić to boczną!