[MOC] Trzecia Światowa
Moderatorzy: Mod Team, Mod Team
[MOC] Trzecia Światowa
W tym roku postanowiłem zbudować coś specjalnie na Pyrkon (albo też Pyrkon stał się motywacją do zbudowania czegoś większego). Wiedząc, że w pierwszym kwartale 2015 nie będę miał za dużo czasu na budowanie, zebrałem się i uwinąłem w przerwie świątecznej.
Jako że MOC powstał z myślą o Pyrkonie, tematyka też musiała być odpowiednia. Padło na (post-)apokalipsę, jako chwytliwy temat, w którym jeszcze nie miałem okazji się zbytnio wykazać. Skoro apokalipasa, to oczywiście nuklearna, po co się ograniczać? A co się kojarzy przede wszystkim z wojną atomową? W moim przypadku padło na trzy rzeczy: schrony, ICBMy, atomowa zima. Forma pracy jest oczywiście zainspirowana Wielką Wojną autorstwa Ciamka, którą to budowlę (jak większość jego autorstwa) podziwiam i przyjmuję za pewien wzór, do którego dążę przy budowaniu. Jak mi się udała pogoń za ideałem sami oceńcie:
World War III by Czuwbaka
I. Znaleźć osłonę
World War III: Find cover by Czuwbaka
Wejście do schronu oczywiście zainspirowane klasycznym Falloutem, którego estetyka zawsze mi się bardzo podobała. Ludziki też starałem się umieścić pasujące do klimatu lat 50. choć i tak tego za bardzo nie widać.
II. Odpowiedzieć ogniem
World War III: Return fire by Czuwbaka
Tutaj chciałem jednocześnie pokazać moment odpalenia pocisku międzykontynentalnego na powierzchni oraz nastrój panujący w bunkrze dowodzenia. Nie ukrywam że przeszkadzać mogą mało pasujące mundury, będę się starał przed Pyrkonem wymienić je na sowieckie.
III. Opatrzyć rany
World War III: Heal the wounds by Czuwbaka
I wreszcie jedyna z trzech scen, która jest prawdziwie postapokaliptyczna. Atomowa zima, obóz dla uchodźców czy też jeniecki (albo kwarantanna? sam nie wiem jak najlepiej interpretować), wszechobecne skażenie.
GALERIA
Pozdrawiam i zapraszam do komentowania!
Jako że MOC powstał z myślą o Pyrkonie, tematyka też musiała być odpowiednia. Padło na (post-)apokalipsę, jako chwytliwy temat, w którym jeszcze nie miałem okazji się zbytnio wykazać. Skoro apokalipasa, to oczywiście nuklearna, po co się ograniczać? A co się kojarzy przede wszystkim z wojną atomową? W moim przypadku padło na trzy rzeczy: schrony, ICBMy, atomowa zima. Forma pracy jest oczywiście zainspirowana Wielką Wojną autorstwa Ciamka, którą to budowlę (jak większość jego autorstwa) podziwiam i przyjmuję za pewien wzór, do którego dążę przy budowaniu. Jak mi się udała pogoń za ideałem sami oceńcie:
World War III by Czuwbaka
I. Znaleźć osłonę
World War III: Find cover by Czuwbaka
Wejście do schronu oczywiście zainspirowane klasycznym Falloutem, którego estetyka zawsze mi się bardzo podobała. Ludziki też starałem się umieścić pasujące do klimatu lat 50. choć i tak tego za bardzo nie widać.
II. Odpowiedzieć ogniem
World War III: Return fire by Czuwbaka
Tutaj chciałem jednocześnie pokazać moment odpalenia pocisku międzykontynentalnego na powierzchni oraz nastrój panujący w bunkrze dowodzenia. Nie ukrywam że przeszkadzać mogą mało pasujące mundury, będę się starał przed Pyrkonem wymienić je na sowieckie.
III. Opatrzyć rany
World War III: Heal the wounds by Czuwbaka
I wreszcie jedyna z trzech scen, która jest prawdziwie postapokaliptyczna. Atomowa zima, obóz dla uchodźców czy też jeniecki (albo kwarantanna? sam nie wiem jak najlepiej interpretować), wszechobecne skażenie.
GALERIA
Pozdrawiam i zapraszam do komentowania!
-
- VIP
- Posty: 2363
- Rejestracja: 2014-03-16, 16:34
- Lokalizacja: Warszawa
- brickshelf: Proszę uzupełnić
- Kontakt:
-
Przerażająca. I ładnie wymodelowana.
Ile by nie było to i tak jest za mało.
Szacunek do klocków, nienawiść do COBI, tak zostałem wychowany.
foto
Szacunek do klocków, nienawiść do COBI, tak zostałem wychowany.
foto
- glaz_pimpur
- VIP
- Posty: 1392
- Rejestracja: 2008-05-13, 20:25
- Lokalizacja: Warszawa
- brickshelf: glaz-pimpur
-
Rakieta najsłabsza. Dopiero po chwili domyśliłem się, że to białe to nie człon rakiety tylko dym. Za to trzecia scena (mechy/ludzie w maskach/co to jest?) łącznie z grobami zrobionymi z 4 klocków wymiata. Wejście do bunkra też jest fajne.
acmilaneo pisze:jak widzę zawiść niektórych osób wobec osób niebudujących i niepublikujących to aż mi się odechciewa brać udział w tych zakupach
Fallout 2 jak wyjęty z gry, idealnie odwzorowany Vault, brakuje tylko numeru "13" (fani serii wiedzą o co chodzi ;) ).
A teraz dokładniej - scenka z kolejką do schronu super, rakieta średnio, ale dynamika postaci w podziemiu mi się podobała i mapka, wyglądają prekonująco. Uzbrojeni kolesie w pancerzach wspomaganych wyglądają super, groby super. Śnieg działa ;)
Masz tego więcej? :)
A teraz dokładniej - scenka z kolejką do schronu super, rakieta średnio, ale dynamika postaci w podziemiu mi się podobała i mapka, wyglądają prekonująco. Uzbrojeni kolesie w pancerzach wspomaganych wyglądają super, groby super. Śnieg działa ;)
Masz tego więcej? :)
Ride the wind, take on your destiny
You gotta get much higher
Fly your flight, get over society
The world is by far much bigger! - Samael
You gotta get much higher
Fly your flight, get over society
The world is by far much bigger! - Samael
- Ciamek
- VIP
- Posty: 2787
- Rejestracja: 2004-06-24, 23:08
- Lokalizacja: Wrocław
- brickshelf: Piglet
- Kontakt:
-
Świetna praca : o)
A mi właśnie druga scena podoba się najbardziej. Super detale: czerwony telefon, czerwony przycisk, spocony żołnierz. No i mapa - jeśli dobrze widzę to Londyn, Paryż, Warszawa i Moskwa świecą się na czerwono - nie wróży to dobrze : o)
Samą rakietę można by wydłużyć o 1 round bricka.
Pozostałe sceny też bardzo wymowne.
Gratulacje.
A mi właśnie druga scena podoba się najbardziej. Super detale: czerwony telefon, czerwony przycisk, spocony żołnierz. No i mapa - jeśli dobrze widzę to Londyn, Paryż, Warszawa i Moskwa świecą się na czerwono - nie wróży to dobrze : o)
Samą rakietę można by wydłużyć o 1 round bricka.
Pozostałe sceny też bardzo wymowne.
Gratulacje.
Zdrufko, Ciamek
Dzięki, Metra nie czytałem ani nie grałem, ale Fallout'em oczywiście się inspirowałem.Mutran pisze:Klimat z Fallout'a i Metra troszku :)
Świetny licznik Geigera.
Bardzo klimatyczna praca.
Dziękuję.Jellyeater pisze:Przerażająca. I ładnie wymodelowana.
SERVATOR pisze:Najmniej podoba mi się rakieta - bardziej przypomina racę odpalaną z patyka wbitego w ziemię niż broń o (jak mniemam) dużych możliwościach.
Właśnie z rakietą miałem najwięcej problemów, nie byłęm w stanie jej odwzorować w skali minifig (zdaje się, że musiałaby mieć ze 4 study średnicy i 20+ długości), bo by mi zdominowała malutką scenkę, a nie chciałem się jej całkowicie pozbywać. Spróbuję coś jeszcze wymodelować, ewentualnie dodać otoczenie dające lepszy obraz skali.glaz_pimpur pisze:Rakieta najsłabsza. Dopiero po chwili domyśliłem się, że to białe to nie człon rakiety tylko dym.
SERVATOR pisze:Najciekawsi są dla mnie żołnierze.
Jestem bardzo zadowolony ze zbroi żołnierzy, pierwotnie stał tam jeszcze dowódca ze zdjętą maską, ale uznałem że lepiej ich trochę odczłowieczyć ;) Pewnie pojawią się w mojej armii Brikwarsowej, może w większej ilości.glaz_pimpur pisze:Za to trzecia scena (mechy/ludzie w maskach/co to jest?) łącznie z grobami zrobionymi z 4 klocków wymiata.
Zamykałyby się, gdybym ich nie zablokował coby się nie ruszały. Ale sprawdzone, toczą się ładnie. Może kiedyś pójdę o krok dalej i dodam silniczek? ;)Stelario pisze:Mi się bardzo podobają drzwi od schronu :) wyglądają bardz realistycznie :) i z tego co widze się nawet zamykają.
Oczywiście starałem się naśladować Fallouta, ale uważny obserwator zauważy, że moje drzwi mają 10 "zębów", a falloutowe tylko 9, nie udało mi się tego akurat odwzorować. Może ktoś ma jakiś pomysł?Kocur pisze:Fallout 2 jak wyjęty z gry, idealnie odwzorowany Vault, brakuje tylko numeru "13" (fani serii wiedzą o co chodzi ;) ).
A teraz dokładniej - scenka z kolejką do schronu super, rakieta średnio, ale dynamika postaci w podziemiu mi się podobała i mapka, wyglądają prekonująco. Uzbrojeni kolesie w pancerzach wspomaganych wyglądają super, groby super. Śnieg działa ;)
Masz tego więcej? :)
Póki co więcej nie mam w planach, myślę że następne będzie coś w mocno odmiennych klimatach.
Bingo, trafnie odczytałeś mapę :)Ciamek pisze:Świetna praca : o)
A mi właśnie druga scena podoba się najbardziej. Super detale: czerwony telefon, czerwony przycisk, spocony żołnierz. No i mapa - jeśli dobrze widzę to Londyn, Paryż, Warszawa i Moskwa świecą się na czerwono - nie wróży to dobrze : o)
Samą rakietę można by wydłużyć o 1 round bricka.
Pozostałe sceny też bardzo wymowne.
Gratulacje.
Rakietę wydłużyłem na próbę, jak dla mnie nie ma istotnej różnicy, ale na razie tak zostawię.
Dzięki. Przyznaję, jestem dumny z tego rozwiązania, szczególnie że nie widziałem go nigdzie wcześniej. Najważniejsze że jest rozpoznawalne i czytelne.Toltomeja pisze:Faktycznie, aż włos się jeży. Bardzo pomysłowe, wykonanie też niezwykle udane.
Miałem napisać coś więcej, ale zobaczyłem mapę... Pomysł z nitką bije wszystko na głowę. Genialne!
- Sirius
- VIP
- Posty: 368
- Rejestracja: 2012-09-09, 11:11
- Lokalizacja: Olsztyn
- brickshelf: Proszę uzupełnić
-
Bardzo fajne scenki. Wszystkie mają klimat, najlepszy moim zdaniem ta ostatnia. Ta z rakietą też mi się podoba, poza tym jest jak dla mnie najbardziej estetyczna i pomysłowa (patent na mapę). Podoba mi się też płot z ostatniej, szczególnie ta górna część. Może tylko te plejty 1 x 3 trochę bym usunął, bo jakoś tak za ciężko tam wyglądają. Jako uchwyty może lepiej by pasowały takie clipy na barze (zapomniałem jak to się nazywa ;/).