Forum LUGPOL Strona Główna Forum LUGPOL
www.lugpol.pl

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[MOC] STAR 844
Autor Wiadomość
smyk 
VIP


Wiek: 37
Dołączył: 14 Mar 2006
Wpisy: 2104
Skąd: Warszawa-Ochota
Wysłany: 2007-04-13, 19:03   

Maciej Drwięga napisał/a:
Nie widziałem jeszcze przegubu kardana połamanego na krzyżaku, mam za to kilkanaście z pękniętym mocowaniem osi.

A mi się kiedyś udało z jednego cardana zrobić dwa. :D
 
 
 
Maciej Drwięga 


Wiek: 41
Dołączył: 08 Sie 2004
Wpisy: 1099
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-04-13, 20:06   

smyk napisał/a:
A mi się kiedyś udało z jednego cardana zrobić dwa.

Siekierą... ;)
_________________
Maciej
-----
Na warsztacie kolejowo, ale jeszcze nie wiem co... pewnie kawałek bocznicy kolejowej, na ten cały bałagan.
 
 
 
pixel 


Wiek: 47
Dołączył: 05 Cze 2006
Wpisy: 285
Skąd: wawa
Wysłany: 2007-04-14, 19:43   

i kopa i kopa... :D
 
 
 
Sariel 
VIP
My other ride is a tank


Wiek: 38
Dołączył: 28 Mar 2007
Wpisy: 5324
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2007-05-17, 13:34   

Smyku, i inni zainteresowani podkręcaniem silników - okazuje się że w pilotach starego typu również znajduje się element którego usunięcie może poprawić osiągi. Chodzi o opornik ukryty pod przyciskami, który reguluje napięcie podawane do kabla. Na BS taki patent został pokazany jako sposób 'ulepszenia' silników RC - zdjęcie tutaj.
_________________
Kalkulator przełożeń | Generator miniaturek z BSa/Majhosta
 
 
 
axell66
[Usunięty]

Wysłany: 2007-05-17, 17:02   

Mam pytanie czy zabranie z pilota tej małej części nie zepsuje go i czy w ogóle ktoś to już robił ??
 
 
 
pitrek02 


Wiek: 29
Dołączył: 05 Paź 2006
Wpisy: 880
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 2007-05-17, 17:03   

A czy to jest odpowiedni temat ??
 
 
 
Sariel 
VIP
My other ride is a tank


Wiek: 38
Dołączył: 28 Mar 2007
Wpisy: 5324
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2007-05-17, 17:14   

To jest odpowiedni temat bo w nim właśnie była wcześniej rozmowa odnośnie podkręcania silników RC. Ktoś już to robił skoro zamieścił zdjęcie na BS, natomiast wiadomo że takie eksperymenty prowadzi się na własne ryzyko.
_________________
Kalkulator przełożeń | Generator miniaturek z BSa/Majhosta
 
 
 
Darek Mróz 
VIP


Wiek: 53
Dołączył: 02 Cze 2004
Wpisy: 212
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2007-05-18, 09:23   

Dodam tylko, że jest to modyfikacja oryginalnej części LEGO :).
Usunięcie tego elementu nie nie uszkodzi pojemnika na baterie, ale zwiększa się ryzyko uszkodzenia w razie zwarcia kabelków podpiętych do takiego pojemnika. Brak elementu ograniczającego prąd może spowodować szybkie ich rozgrzanie i stopienie, co przy nawet cienkich akumulatorach jest bardzo prawdopodobne :).
_________________
LEg GOdt Darek Mróz
...???...
 
 
 
pixel 


Wiek: 47
Dołączył: 05 Cze 2006
Wpisy: 285
Skąd: wawa
Wysłany: 2007-05-18, 11:30   

a ponadto jest to modyfikacja ktora jak mniemam eliminuje zawodnika z zawodow
jako ze czesc lego bedzie modified

ale mysle ze to faktycznie nie jest odpowiedni watek
 
 
 
aro_kal 
Arek

Wiek: 41
Dołączył: 07 Lut 2006
Wpisy: 436
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-07-23, 16:38   

Lekko się zdenerwowałem "wołowatością" mojego stara. W zasadzie gdy tylko ruszałem nim do boju reszta uczestników mogła iść na kawę. Sterowany za pomocą control center jeździ dość dobrze i ma sporo siły. W czasie spotkania musiałem korzystać z akumulatorów ... i niestety byłem sporo wolniejszy.

Po powrocie do domu siadłem do montażu silnika RC. Miejsca miałem pod dostatkiem więc była to prosta operacja.

Ta oto wygląda nowe wcielenie mojego stara.



Zmian estetycznych praktycznie żadnych nie robiłem. Za kabiną widać sterczący silnik. Tak teraz mój star jeździ. TO MORDERCA!

FILM

Podczas testów odkryłem, że nie można zasilać silnika RC za pomocą control center. Po prostu po bardzo krótkiej pracy silnika przestaje on pracować.

Mój samochodzik potrafi teraz podjechać pod dwie opony od silverchampiona (co widać na filmie) jak również pod grubą (7,5 cm) książkę oczywiście oboma kołami jednocześnie. Co to byłby za problem gdyby miał podjechać pod skosem. Wreszcie będę mógł nawiązać skuteczną walkę o pierwsze miejsce.
Ostatnio zmieniony przez aro_kal 2007-07-23, 16:51, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
 
smyk 
VIP


Wiek: 37
Dołączył: 14 Mar 2006
Wpisy: 2104
Skąd: Warszawa-Ochota
Wysłany: 2007-07-23, 20:38   

No, teraz widać, że się rusza!
Właśnie dlatego byłem za wprowadzeniem RC do trtr - zupełnie się to inaczej ogląda i nie trzeba brać ze sobą gazety.
 
 
 
Jerac 
Zdemodywowany


Wiek: 36
Dołączył: 14 Sty 2006
Wpisy: 2311
Skąd: Sol III, Łódź
Wysłany: 2007-07-23, 21:26   

OŻEŻ... to aż tak żwawe jest? I potrafi na takie rzeczy wjeżdżać? I to jest JEDEN silnik RC? Nie ma co, zaczyna mi się to podobać :)
_________________
Galeria moich MOCy
 
 
 
 
szarikm 
Adminus Emeritus


Wiek: 37
Dołączył: 03 Lis 2005
Wpisy: 1295
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2007-07-24, 09:52   

aro_kal napisał/a:
W zasadzie gdy tylko ruszałem nim do boju reszta uczestników mogła iść na kawę.

Pionierem w tej kategorii jest todu :)
smyku, ciężarówka aro_kala jeździła jeszcze wolniej od ciężarówki Todu?

aro_kal napisał/a:
Podczas testów odkryłem, że nie można zasilać silnika RC za pomocą control center. Po prostu po bardzo krótkiej pracy silnika przestaje on pracować.

Control Center odcina zasilanie przy zbyt dużym poborze prądu.
_________________
szarikm
FAQ początkującego AFOLa
 
 
 
smyk 
VIP


Wiek: 37
Dołączył: 14 Mar 2006
Wpisy: 2104
Skąd: Warszawa-Ochota
Wysłany: 2007-07-24, 10:21   

szarikm napisał/a:
Pionierem w tej kategorii jest todu :)
smyku, ciężarówka aro_kala jeździła jeszcze wolniej od ciężarówki Todu?


Rekord chyba już zostanie przy Todu. Aro jeździł porównywalnym tempem do wszystkich ciężarówek napędzanych silnikami starego typu z wewnętrzną przekładnią i masie ok. 1,6 kg. Po prostu od czasu wprowadzenia RC standardy wyraźnie się zmieniły i Aro nie mógł przeżyć, że jest wolniejszy. Ale jego maszynka jest skuteczna.
 
 
 
aro_kal 
Arek

Wiek: 41
Dołączył: 07 Lut 2006
Wpisy: 436
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-09-02, 10:54   

Być może powinienem założyć nowy wątek, bo i pojazd już nie ten sam. Ze zwykłego lenistwa wziąłem ze starego kabinę i tylko dlatego kontynuuję ten temat.

Mój star przeszedł kompleksową przebudowę. Zmieniłem zupełnie mosty i całą ramę. Musiałem nieco zmodyfikować kabinę by pasowała do nowych komponentów.

Dotychczas zawieszenie opierało się na częściach z modelu 8880. Od tej pory nie są one w starze używane. Mosty są moją autorską koncepcją.

Nie będę dużo na jego temat pisał, bo zbliżają się zawody, a odrobina tajemniczości nikomu nie zaszkodziła. Powiem tylko, że jeździ tak, że .....











Filmy zaprezentuję dopiero po zawodach w Kielcach, na które, mam nadzieję, uda mi się pojechać.

DODANO: ŁAŁ! A czy zauważyliście, że całe mosty budowane są snotem? Jestem wielki, co nie? Lepiej na to nie odpowiadajcie bo bije ode mnie sarkazmem. Po prostu mocno mnie męczy gdy czytam, że model zbudowany jest za pomocą techniki snot. Ble. :mruga:
_________________

Ostatnio zmieniony przez aro_kal 2007-09-02, 18:45, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
 
 
Wyświetl wpisy z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich wpisów
Nie możesz usuwać swoich wpisów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,044 sekundy. Zapytań do SQL: 9