Ja będę Uralem 375D ale tym razem na SBricku + PAD PS3 na usb. Zobaczymy jak to wyjdzie w praniu.
Niestety nie miałem czasu potrenować, bo przejażdżki po pokoju trudno nazwać przygotowaniami.
Fajnie by było gdyby była zasada, że lokalizacja zostaje podana np najpóźniej na tydzień przed rajdem - jeśli ktoś ma więcej aut w garażu mógłby dobrać to które wg niego będzie najbardziej odpowiednie.
Oczywiście jeśli pogoda sprawiłaby, że rajd nie może odbyć się w miejscu X to wtedy trudno, siła wyższa -> siekierki
Mały bład (który nic nie zmienia) wkradł ci się w sekcji 2.
Moja naprawa jest z duzej litery i nie została uwzgledniona przez arkusz. Tak jak pisałem nic to nie zmienia bo na tej sekcji nadal będe 5 z jednym punktem.
Tę sekcję położyłme totalnie ale jechałem jako pierwszy i udało mi się zchakować trasę wykorzystując możliwość zaliczania bramki i wycofywania się co wszyscy później stosowali. Echhh takie są konsekwencje bycia pierwszym. Potem chyba nikt już nie pojechał zjazdem na którym zaliczyłem rolkę.
Kary na sekcjach 4 i 5 (zwłaszcza ba 4) dobrze obrazują co się działo na tych odcinkach. Natężenie bramek (a przecież wszystkie są aktywne) na 1m2 sięgnęło apogeum na tej pólce do zawracania.
Chyba pierwszy raz był taki węzeł gordyjski który nawet atrosowego urala (jak i kierowcę) wytrącił z równowagi.
Punkty na podium bardzo gęsto.
Tym razem ja z bj-em ostro cisnęliśmy atrosa. Nie udało mu się aż tak uciec jak na rajdzie #1 gdzie miał 57 punktów, a ja na 2 miejscu 47 i BJ tuż za mną z 45 punktami.
Na tym rajdzie udało się nam we 3 mocno odskoczyć od miejsca 4 i 5.
Jedno pozostało niezmienne. Pomiędzy bj-em a mną 2 punkty różnicy pod koniec rajdu. I moje 2 i 3 miejsce kontra 3 i 2 miejsce BJa
Ja ze swoich przejazdów jestem zadowolony (no może poza sekcją 2 i ewentualnie 5)
Atros jechał jak zwykle równo i konsekwentnie choć tym razem tylko raz!!! był pierwszy. Jednak równe wyniki, dużo 2 miejsc zaowocowały pierwszym miejscem na podium.
Sbrick z padem od ps3 się sprawdził. Okablowanie zawodnika wg mne level pro ;)
Sam sbrick bardzo porównywalny do v2 choć wg mnie trialówka targała nieco słabiej niż na rajdzie #1 na którym jechałem na pf-ach. Może to subiektywne odczucie. Szału nie ma ale działa jak są 2 sbricki i 2 x BB.
Poziomowanie auta wg mnie się sprawdza. Czasem (tak jak powiedział mi BJ on by nie zastosowal) ale daje poczucie komfortu ze zrobiło się wszystko aby nie było rolki.
Bardzo przydało sie na ostatniej sekcji przy braku trakcji przy podjeździe pod korzen na sypkiej trasie. Cały ciężar na prawą strone i powolutku trialówka weszła na przeszkodę :)
Podnoszenie zawieszenia wg mnie sprawdza sie bardzo dobrze i pomaga przy wysokich prostopadłych przeszkodach.
Gratulacje dla Ateosa i BJa. Naprawdę cisnęliście równo. Być może dlatego tak cieszy mnie 3 miejsce.
Dopiero się obudziłem. Za szybko się męczę. Brawo Panowie! Poziom jest niesamowity. Teraz już nie wystarcza świetna fura, albo świetne umiejętności prowadzenia. Teraz już trzeba mieć i jedno i drugie, by mieć choćby cień szansy na podium.
Fajny rajd, ciekawe trasy, dobry jeden betonowy podjazd z trakcją, kilka korzennych pułapek, trochę głupich rolek, sporo orania i to nie zawsze na kołach, nierzadko karoserią.
Podoba mi się analityczne podejście do trialu Omena. BJ ciśnie w swoim warszawsko-cwaniackim stylu i nie można odbierać mu sztuki panowania nad autem. Mistakes z ułańską fantazją, naukładał trudnych tras, a przesiadka na krótszą furę chyba mu wyszła na plus. Jak zgłosi furę to namiesza. Atros - stary mistrz, siła spokoju, choć na jednej z tras po rolce też już walczył o życie. Gratulacje.