Żbik pisze:Dobrze widzę, że ma 19 studów szerokości?
Nadkola mają 19 studów, a sama kabina 18.
Żbik pisze:Przyczepię się natomiast do zawieszenia - takie użycie tych elementów:
powoduje, że przy większym wychyleniu pojawiają się naprężenia skrętne. Oczywiście luzy są w stanie "wybrać" te naprężenia ale co do zasady tak nie powinno być :) Trzeba używać cięgien z połączeniem kulowych na obu końcach (oczywiście wówczas musi być trzeci punkt podparcia dla stabilizacji poprzecznej - od góry):
Zdaje sobie sprawę z tego wszystkiego, ale muszę się przyznać, że trochę poszedłem na łatwiznę. Ale też trochę z powodu braku miejsca nad mostami, żeby dać trzeci zaczep od góry. W osi napędowej ramie haka przy obracaniu niemalże obciera o dyfer. System skrętu przedniej osi trochę udziwniłem, chciałem zbudować coś innego niż na listwie zębatej i też trochę ciężko było mi tam rozlokować cięgna. Natomiast w ostatniej osi wykminiłem, że jeśli wszystkie punkty zaczepu siłowników i tych niby
cięgien będą w jednej osi z kołami, to wystarczą tylko dwa te niby cięgna do utrzymania wszystkiego :D
Ostatnio zmieniony 2018-12-03, 23:14 przez
dirtzone, łącznie zmieniany 1 raz.