[MOC] Wiedźmińska robota - licho w studni.

Adventurers, Castle, HP, Ninja, Pirates, Western, WWII, Vikings

Moderatorzy: Mod Team, Mod Team

Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika
Deckard Cain
Posty: 369
Rejestracja: 2010-06-17, 20:16
Lokalizacja: Krosno
brickshelf: DeckardCain

 

[MOC] Wiedźmińska robota - licho w studni.

#1 Post autor: Deckard Cain »

Jak na razie chyba największa z moich prac.
Przestała na stole ze dwa lata, raz ulęgając częściowemu zniszczeniu.
Ostatecznie udało mi sie ją dokończyć. Z góry wybaczcie za nie do końca udane tło i resztki kurzu występujące gdzieniegdzie.


Obrazek


Jedna z pierwszych misji z Wiedźmina 3 jakie otrzymujemy w Białym Sadzie. Myślę że owa scenka jest dobrze znana fanom gry, a przynajmniej jest rozpoznawalna - mam taka nadzieje.
Pozwolę sobie przytoczyć wpis z dziennika gry:

W Białym Sadzie Geralt natrafił na ogłoszenie wywieszone przez Odolana jednego z mieszkańców wsi. Mężczyzna pragnął pozbyć się upiora, który nawiedzał okolice starej studni a do tego potrzebny był zawodowiec. Była to typowa robota dla wiedźmina, więc Geralt postanowił porozmawiać ze zleceniodawcą.
Duchy zwykle straszą w okolicach zrujnowanych zamków, warowni, ostatecznie wież. Upiór z Białego Sadu wybrał sobie skromniejszą siedzibę okolice starej studni. Jeden z mieszkańców wsi, Odolan, zapragnął przegnać widziadło i najął do tej roboty Geralta.
Choć południca została przegnana, Geralt nie mógł przestać o niej myśleć. Kto zgotował kobiecie ze studni tak okrutny los? Czym sobie na niego zasłużyła? Kim była? Dzięki dedykacji na bransolecie znalezionej w jaskiniach, wiedźmin uzyskał odpowiedzi na te pytania od zielarki Tomiry i tym samym poznał kolejną smutną historię z przeszłości Białego Sadu.
Okazało się, że lichem straszącym przy studni była południca czyli dusza młodej kobiety, zmarłej nagłą i okrutną śmiercią. Wiedźmin znalazł jej ciało, wiszące wciąż na kołowrocie, oraz należącą do niej bransoletę. Zniszczenie tego przedmiotu zerwało nić łączącą nieszczęśniczkę z doczesnym światem i pozwoliło Geraltowi przepędzić ją raz na zawsze.


Obrazek


Osobiście całe to zadanie miało dla mnie tak niesamowity klimat że po prostu musiałem zrobić go w wersji lego. Zdaje sobie sprawę z kilku niedoróbek jak na przykład braku jeszcze jednego częściowo zniszczonego domostwa, ale na to nie miałem już klocków. Czuprynka Geralta to tak naprawdę włosy Qui-Gon Jinna pomalowane aerografem - tutaj podziękowania dla Łukasz Augustyna za tą modelarską przysługę.


Obrazek

Zapraszam do ogladania i komentowania.

Galeria na BS:
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=578373

Galeria na Flickr:
https://www.flickr.com/photos/144785610 ... 1439318468
Ostatnio zmieniony 2019-10-25, 21:05 przez Deckard Cain, łącznie zmieniany 2 razy.
Ostatni z Horadrimów

Jellyeater
VIP
Posty: 2363
Rejestracja: 2014-03-16, 16:34
Lokalizacja: Warszawa
brickshelf: Proszę uzupełnić
Kontakt:

 

#2 Post autor: Jellyeater »

Klimat jest. Warto by popracować nad techniką. Chociażby ten grunt taki fraktalny Ci wyszedł. Dach studni pewnie mógłby być lepszy. Dałeś strasznie dużo zdjęć (jak dla mnie ze 3x za dużo). I jednak przydałoby się lepsze tło. To bardzo zmienia odbiór pracy.

Ten płot i powalony gołębnik są najbardziej klimatyczne. No i sam Gerald oczywiście.
Ile by nie było to i tak jest za mało.
Szacunek do klocków, nienawiść do COBI, tak zostałem wychowany.
foto

Awatar użytkownika
Ex3qtor
Posty: 481
Rejestracja: 2008-02-01, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
brickshelf: X3qtor

 

#3 Post autor: Ex3qtor »

Bardzo rozpoznawalne, od razu wiadomo, o co chodzi.
Dlatego brakiem tej trzeciej chałupy się nie przejmuj, bo dzięki temu łatwiej się fotografowało pewnie.
Co do tego podłoża o który pisał Jelly, to fakt, widać tą plackowatość, ale to z czasem przychodzi wprawa w jego modelowaniu - tutaj miała być wypalona ziemia wokół studni i jest :) fajnie, że zadbałeś o duperelki w otoczeniu jak te meble.
Mógłbyś podać jakiej główki i których nóżek użyłeś dla Geralta?
Żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chce...

Awatar użytkownika
Deckard Cain
Posty: 369
Rejestracja: 2010-06-17, 20:16
Lokalizacja: Krosno
brickshelf: DeckardCain

 

#4 Post autor: Deckard Cain »

Jellyeater pisze: Chociażby ten grunt taki fraktalny
Przy robieniu terenu zawsze właczają mi się naleciałości ze starych gier 2D jak Golden Axe, czy Setllers 2 i być może dlatego wychodzi mi taki efekt.
Jellyeater pisze:Dach studni pewnie mógłby być lepszy.
Chciałem uzyskac efekt takiej rozklekotanej ledwo trzymającej się strzechy - ale chyba wyszła zbyt gruba.
Ex3qtor pisze:Mógłbyś podać jakiej główki i których nóżek użyłeś dla Geralta?
Główka to barbarzyńca z serii 11 minifigurek

Obrazek
Nóżki należa do Żylety z serii The Lego Movie 2

Obrazek

No i zdaje sobie sprawę że tło jest koszmarne i poważnie psuje efekt. Trzeba będzie zainwestować w tło fotograficzne.
Ostatni z Horadrimów

ODPOWIEDZ