Michbudz pisze: ↑2022-09-16, 16:48
Hmmm... Zwracam honor :-)
Chociaż cały czas nie rozumiem, dlaczego wajha idzie w dół przy zmianie biegu do góry
Bo to motocykl sportowy z DNA torowego i ma możliwość bez problemowego odwrócenia biegów.
Motocykle drogowe standardowo mają bieg 1 w dół, cała reszta do 5 lub 6 biegu w górę. W motocyklach torowych odwraca się biegi dlatego, że kiedy jedziesz w pełnym złożeniu w lewym zakręcie pod dźwignią nie ma miejsce aby "wbić" wyższy bieg. Po prostu jest tak blisko asfaltu że nie włożysz tam buta. Dlatego się "depta" a nie "podbija" aby wrzucić wyższy bieg :)
ontek pisze: ↑2022-11-06, 20:35
Miałem motorynkę i zarówno jedynka jak i dwójka szły w dół. Chcesz jechać szybciej to drepnij :)
eric trax pisze: ↑2022-11-06, 20:57
Bo to motocykl sportowy z DNA torowego i ma możliwość bez problemowego odwrócenia biegów.
Czyli wychodzi, że BMW ma DNA motorynki, a nie motocykla torowego ;-)
W motocyklach torowych odwraca się biegi dlatego, że kiedy jedziesz w pełnym złożeniu w lewym zakręcie pod dźwignią nie ma miejsce aby "wbić" wyższy bieg. Po prostu jest tak blisko asfaltu że nie włożysz tam buta. Dlatego się "depta" a nie "podbija" aby wrzucić wyższy bieg :)
A widzisz, tego nie wiedziałem- zarówno mój bandit jak i shadowka to z torami miały tyle wspólnego, że parę razy zatrzymywałem się przed przejazdem kolejowym ;-)