[MOC] Nawiedzony las...

Adventurers, Castle, HP, Ninja, Pirates, Western, WWII, Vikings

Moderatorzy: Mod Team, Mod Team

Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika
Ex3qtor
Posty: 481
Rejestracja: 2008-02-01, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
brickshelf: X3qtor

 

[MOC] Nawiedzony las...

#1 Post autor: Ex3qtor »

czyli Marsz 2.0... ;)
Jak do tej pory w ramach naszej castle'owej makiety prezentowano tylko tylko sielskie anielskie życie mieszkańców krainy, dla której niektórzy dalej usilnie starają się znaleźć nazwę ;)...
Pora, aby przedstawić tych, którzy tej sielance chcą zagrozić...
Z racji ograniczeń konkursowych - fragment 3x3 BP lasu, przez który trwa przemarsz wojsk nieumarłych, a jego siły witalne wypaczane są przez złych magów w celu zyskania większej mocy... Wampirzy władcy kierują legionami wskrzeszonych wojowników, a miasteczko jest jedynie pierwszą przeszkodą w ich pochodzie...
Poniżej zdjęcia, za które tradycyjnie już dziękuję Liwnikowi...

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

Link do Galerii:
Żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chce...

Szygalew
VIP
Posty: 1585
Rejestracja: 2012-10-04, 11:05
Lokalizacja: Tczew
brickshelf: Proszę uzupełnić

 

Re: [MOC] Nawiedzony las...

#2 Post autor: Szygalew »

Ex3qtor pisze: 2023-06-10, 16:04 miasteczko jest jedynie pierwszą przeszkodą w ich pochodzie...
I ostatnią.. :p


Marsz Nieumarłych jest super! Tak jak pisałem swego czasu: Jest gęsto, złowrogo, strasznie i ciarki przechodzą na myśl o tym, z czym przyjdzie się zmierzyć mieszkańcom...
God save Afolgard!

Awatar użytkownika
Falcrum
VIP
Posty: 607
Rejestracja: 2016-08-29, 14:22
Lokalizacja: Oksford/Lublin fifty-fifty
brickshelf: GrandVigoFalcrum

 

Re: [MOC] Nawiedzony las...

#3 Post autor: Falcrum »

Bardzo mi się praca podoba, od razu widać co autor miał na myśli. Dokładnie w ten sposób bym sobie wyobrażał przemarsz wojska, przez gęsty las, tak żeby jak najmniej było ich widać. Sam motyw pochodu kościotrupów super się tutaj sprawdza, drugie i trzecie zdjęcia wyglądają naprawdę niepokojąco, a jakbyś cyknął fotkę z perspektywy figurki (cykniesz?) to chyba po 10 w nocy bym się bał wchodzić na forum :)

O ile jest kilka detali do których bym się chętnie przyczepił (przejście pomiędzy SNOTem a nie-SNOTem, raczej nieszałowa sekcja z piaskiem) to efekt całościowy jest końcowy jest niesamowity, wygląda jak scena z filmu lub gry fantasy - teraz tylko czekam aż będę mógł pooglądać na żywo.
A szare klocki są najbardziej kolorowe!

Awatar użytkownika
dmac
Adminus Emeritus
Posty: 2431
Rejestracja: 2004-06-17, 19:16
Lokalizacja: Szczecin
brickshelf: dmac

 

Re: [MOC] Nawiedzony las...

#4 Post autor: dmac »

Bardzo pięknie, na bogato i nie monotonnie. Super, że takie różnorodne drzewa.
Ale się cieszę, że będę miał okazję zobaczyć na żywo całość złożoną z TAKICH części!
Brawo!
Pozdrawiam,
dmac

_________________
The absence of limitations is the enemy of art - Orson Welles

Jaskier
Posty: 291
Rejestracja: 2017-11-23, 07:50
Lokalizacja: Kraków
brickshelf: BardJaskier

 

Re: [MOC] Nawiedzony las...

#5 Post autor: Jaskier »

Klimatycznie!
Dużym atutem tej pracy są różnorodne drzewa, które się ze sobą nie gryzą, wręcz przeciwnie - bardzo dobrze się ze sobą komponują.

Awatar użytkownika
lechkulina
Posty: 145
Rejestracja: 2019-12-24, 00:02
Lokalizacja: Warszawa

Re: [MOC] Nawiedzony las...

#6 Post autor: lechkulina »

Fajnie było zobaczyć ją na żywo i poznać rozmiary tego lasu. Liczba nieumarłych maszerujących ku chwale chaosu i zniszczenia też robi wrażenie :) Bardzo udana makieta!

Pozdrawiam

lech

Awatar użytkownika
Ex3qtor
Posty: 481
Rejestracja: 2008-02-01, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
brickshelf: X3qtor

 

Re: [MOC] Nawiedzony las...

#7 Post autor: Ex3qtor »

Jako że przez chwilkę mnie nie było, dopiero teraz odpowiadam...
Bardzo dziękuję wszystkim za komentarze, miło mi, że się podoba.
Falcrum pisze: 2023-06-12, 19:17 O ile jest kilka detali do których bym się chętnie przyczepił (przejście pomiędzy SNOTem a nie-SNOTem, raczej nieszałowa sekcja z piaskiem) to efekt całościowy jest końcowy jest niesamowity, wygląda jak scena z filmu lub gry fantasy - teraz tylko czekam aż będę mógł pooglądać na żywo.
Tak, przejście między tymi zielonymi fragmentami jest trochę toporne i miałem tego świadomość, ale w tamtym momencie już zacząłem się obawiać o to, że zabraknie mi zielonych płytek,a przynajmniej tych większych powierzchniowo...
Którą piaszczystą część miałeś na myśli - tył, czy droga z boku?
dmac pisze: 2023-06-13, 21:21 Bardzo pięknie, na bogato i nie monotonnie. Super, że takie różnorodne drzewa.
Ale się cieszę, że będę miał okazję zobaczyć na żywo całość złożoną z TAKICH części!
Brawo!
Mogę jedynie powiedzieć, że to tylko część, a najbardziej "spektakluarny" fragment ode mnie dopiero nadejdzie ;)
Jaskier pisze: 2023-06-15, 11:48 Klimatycznie!
Dużym atutem tej pracy są różnorodne drzewa, które się ze sobą nie gryzą, wręcz przeciwnie - bardzo dobrze się ze sobą komponują.
Dziękuję - drzewa w zdecydowanej większości są zbudowane znanymi już technikami, natomiast starałem się je pomieszać. Przyznaję też, że problemy związane z transportem pracy chyba pierwszy raz w historii pozytywnie wpłynęły na jej końcowy kształt, bo część drzew trzeba było "posadzić" na nowo, co jednocześnie zwiększyło trochę widoczność dla widza.
Żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chce...

Awatar użytkownika
syzygy
VIP
Posty: 521
Rejestracja: 2020-10-30, 19:51
Lokalizacja: Warszawa
brickshelf: Proszę uzupełnić

 

Re: [MOC] Nawiedzony las...

#8 Post autor: syzygy »

Świetny ten las! Jak już wspomniano, bardzo podobają mi się drzewa + fantastyczne wrażenie robią kościotrupy :)

mw
VIP
Posty: 729
Rejestracja: 2015-05-31, 17:42
Lokalizacja: Mosina
brickshelf: Proszę uzupełnić

 

Re: [MOC] Nawiedzony las...

#9 Post autor: mw »

Las robi robotę, drzewa zarąbiste, pnie pierwsza klasa - aż naszła mnie ochota spróbować zbudować takie drzewo :). Klimat złowrogi i wiesz co od razu mi się skojarzyło z tą pracą ? - Gra o Tron. Wiem trzeba by wszystko zamrozić z białych klocków ale tak mi się skojarzyło. Brawo

ODPOWIEDZ