[MOC] zil 130 v05
Moderatorzy: BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team, BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team
Pietruch_15,
aha... no to moj bedzie zdecydowanie V
(Kubrick, naprowadzil mnie na sluszna droge podazania za regulaminem)
zarem bedzie jak w zilach
V8 90stopni
dzis go skoncze i moze powiesze foty
chce jeszcze dodac te wszystkie szpargaly
filtr powietrza jest b znaczny w zile - mam go w starej wersji V6 no ale skoro nie moze byc to nie moze :)
przydalyby mi sie 2 te nowe panele z bionicli jako boczki do cartera
aha... no to moj bedzie zdecydowanie V
(Kubrick, naprowadzil mnie na sluszna droge podazania za regulaminem)
zarem bedzie jak w zilach
V8 90stopni
dzis go skoncze i moze powiesze foty
chce jeszcze dodac te wszystkie szpargaly
filtr powietrza jest b znaczny w zile - mam go w starej wersji V6 no ale skoro nie moze byc to nie moze :)
przydalyby mi sie 2 te nowe panele z bionicli jako boczki do cartera
(underposting ale tylko dlatego ze forum nie widzi editow)
ponownie czesc pierwszego postu
no to prosze - oto first look
EDIT:
no to widze ze moderacja na BS "dziala"
jakis... ktos (@#$%^&)
wywalil mi foty oryginalnego silnika zila
co za bezsens
nieostre fotki 3000x3000 sa ok a 640x400 porownawcze juz nie !?!?
REZYGNUJE Z BS
galeria na picasa
ponownie czesc pierwszego postu
no to prosze - oto first look
EDIT:
no to widze ze moderacja na BS "dziala"
jakis... ktos (@#$%^&)
wywalil mi foty oryginalnego silnika zila
co za bezsens
nieostre fotki 3000x3000 sa ok a 640x400 porownawcze juz nie !?!?
REZYGNUJE Z BS
galeria na picasa
Ostatnio zmieniony 2008-03-03, 10:49 przez pixel, łącznie zmieniany 2 razy.
tak - sznureczki/przewody wys napiecia - jestem z nich b zadowolony
oponka/filtr powietrza - to cale twarde kolko od dinusia - w nim sa upchniete sznureczki :D
oponka/filtr powietrza - to cale twarde kolko od dinusia - w nim sa upchniete sznureczki :D
Ostatnio zmieniony 2008-03-03, 13:50 przez pixel, łącznie zmieniany 1 raz.
no dobra - od spotkania na noakowskiego troche juz czasu minelo
czas cos powiedziec w tomacie
rama jest juz prawie skonczona - prawie bo nie jestem jeszcze do konca zadowolony ze sztywnosci a nie chce dokladac trzeciego pietra podluznic
chwilowo jest czarna ale chyba wroce do czerwonego
moduly zawieszenia wlasciwie sie nie zmienily i sa juz zainstalowane
zwykla kolyska ale obnizona o 2 study zgodnie z zaleceniami macka i smyka
naped stanowia 2 PF XL zamocowane centralnie w ramie (niestety w pionie)
przelozenie jest tylko slimak do mostu wiec 1:24
caly drive train to PF XL - knob - 2x kardan - slimak - dyfer i kardany na polosiach
atrapa silnika zamocowana podobnie jak poprzednio
robilem testy
wyszlo niezle - przy pionowych podjazdach troche przeskakuje slimak na dyfrze
ale w sumie to nie jest zle - przynajmniej jest szansa ze nic sie nie ukreci :)
predkosc... nie ma porownania do poprzednich wersji - na silnikach PF XL mozna smialo powiedziec ze to nie slimak
skrecanie kolami jest jeszcze w powijakach ale sprawdza sie
chwilowo mam wersje angielska (kierownica po prawej) i na dodatek krecenie w prawo skreca kola w lewo no ale to nie problem - przy odbudowie ramy i modulow przeloze na lewo
dzis wieczorem wrzuce foty i moze jakis filmik
czas cos powiedziec w tomacie
rama jest juz prawie skonczona - prawie bo nie jestem jeszcze do konca zadowolony ze sztywnosci a nie chce dokladac trzeciego pietra podluznic
chwilowo jest czarna ale chyba wroce do czerwonego
moduly zawieszenia wlasciwie sie nie zmienily i sa juz zainstalowane
zwykla kolyska ale obnizona o 2 study zgodnie z zaleceniami macka i smyka
naped stanowia 2 PF XL zamocowane centralnie w ramie (niestety w pionie)
przelozenie jest tylko slimak do mostu wiec 1:24
caly drive train to PF XL - knob - 2x kardan - slimak - dyfer i kardany na polosiach
atrapa silnika zamocowana podobnie jak poprzednio
robilem testy
wyszlo niezle - przy pionowych podjazdach troche przeskakuje slimak na dyfrze
ale w sumie to nie jest zle - przynajmniej jest szansa ze nic sie nie ukreci :)
predkosc... nie ma porownania do poprzednich wersji - na silnikach PF XL mozna smialo powiedziec ze to nie slimak
skrecanie kolami jest jeszcze w powijakach ale sprawdza sie
chwilowo mam wersje angielska (kierownica po prawej) i na dodatek krecenie w prawo skreca kola w lewo no ale to nie problem - przy odbudowie ramy i modulow przeloze na lewo
dzis wieczorem wrzuce foty i moze jakis filmik
geez - potrojny underposting :)
nowe fotki z czarna rama
oraz
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=8GQYjIvQX7I[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=LU7nEkmM44s[/youtube]
nowe fotki z czarna rama
oraz
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=8GQYjIvQX7I[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=LU7nEkmM44s[/youtube]
- Emilus
- Adminus Emeritus
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2007-08-26, 19:58
- Lokalizacja: Polska
- brickshelf: Emilus
- Kontakt:
-
Jestem pod wrażeniem możliwości podwozia... (i pod wrażeniem tego, ile twoich rad było wizionerskich w stosunku do mojego)
Jaką szerokość ma z kołami, mieści się w 25 kropkach???
Jaką szerokość ma z kołami, mieści się w 25 kropkach???
Ostatnio zmieniony 2008-03-29, 07:46 przez Emilus, łącznie zmieniany 1 raz.