[MOC] IVECO eurocargo
Moderatorzy: Mod Team, Mod Team
- makorol
- Posty: 666
- Rejestracja: 2004-11-20, 09:55
- Lokalizacja: Bystrzyca / Wrocław
- brickshelf: makorol
-
[MOC] IVECO eurocargo
Czas pokazać go światu :) Oto przed Wami:
IVECO eurocargo
Skąd pomysl ?? Jak kupiłem nowe przejściówki chciałem je wykorzystać. Od dawna marzyła mi się zdalnie strerowana ciężarówka z hdsem. A IVECO pewnie dlatego, że z poprzedniego nie byłem zbyt zadowolony i chciałem się poprawić :)
Jak już wspomniałem w modelu chciałem użyć przejściówek i starych silników. Tak było w poprzedniej wersji, którą mogliście zobaczyć w Kielcach. Tutaj mamy już tylko nową elektrycę, a dokładniej taki zestaw jak w 8275 + światła i polaryzator (Tu chciałbym podziękować Janowi Beyerowi).
Tak więc w modelu mamy cztery silniki:
-PF XL do napędu
-PF M do skrętu
-PF XL do napędu obrotnicy
-PF M do napędu kompresora i autozaworu
Autozawór służy do wysuwania podpór. Reszta pneumatyki sterowana ręcznie z dużą pomką. W Kielcach M_Longer podsunął mi pomysł, żeby jeden kompresor służył do całej pneumatyki, jednak w środku jest tak mało mniejsca, że nic więcej nie zmieściłem. Zresztą sami zobaczcie:
Użycie PF XLa do napędu obrotnicy zamiast starej przezroczystej kostki wymusiło przesunięcie Mediuma skręcającego do wnętrza kabiny (wiadomość dla tych co widzieli model w Kielcach) Jednak dzięki temu ramię może udźwignąć większe ciężary.
Fotka z opisem ficzersów:
Galeria(niepubliczna):
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=334571
Film:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=NOgCsjlC5us[/youtube]
KOMENTUJCIE !!!!!
IVECO eurocargo
Skąd pomysl ?? Jak kupiłem nowe przejściówki chciałem je wykorzystać. Od dawna marzyła mi się zdalnie strerowana ciężarówka z hdsem. A IVECO pewnie dlatego, że z poprzedniego nie byłem zbyt zadowolony i chciałem się poprawić :)
Jak już wspomniałem w modelu chciałem użyć przejściówek i starych silników. Tak było w poprzedniej wersji, którą mogliście zobaczyć w Kielcach. Tutaj mamy już tylko nową elektrycę, a dokładniej taki zestaw jak w 8275 + światła i polaryzator (Tu chciałbym podziękować Janowi Beyerowi).
Tak więc w modelu mamy cztery silniki:
-PF XL do napędu
-PF M do skrętu
-PF XL do napędu obrotnicy
-PF M do napędu kompresora i autozaworu
Autozawór służy do wysuwania podpór. Reszta pneumatyki sterowana ręcznie z dużą pomką. W Kielcach M_Longer podsunął mi pomysł, żeby jeden kompresor służył do całej pneumatyki, jednak w środku jest tak mało mniejsca, że nic więcej nie zmieściłem. Zresztą sami zobaczcie:
Użycie PF XLa do napędu obrotnicy zamiast starej przezroczystej kostki wymusiło przesunięcie Mediuma skręcającego do wnętrza kabiny (wiadomość dla tych co widzieli model w Kielcach) Jednak dzięki temu ramię może udźwignąć większe ciężary.
Fotka z opisem ficzersów:
Galeria(niepubliczna):
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=334571
Film:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=NOgCsjlC5us[/youtube]
KOMENTUJCIE !!!!!
Ostatnio zmieniony 2008-08-05, 09:12 przez makorol, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam, Makorol.
- Sariel
- VIP
- Posty: 5420
- Rejestracja: 2007-03-28, 08:16
- Lokalizacja: Warszawa
- brickshelf: Sariel
- Kontakt:
-
Ładnie to wszystko upchnięte. Fajnie oklejone siłowniki. Drugi LugPolowy MOC z nowymi światłami :) Świetne zdjęcia - podoba mi się, że kolejna osoba ciągnie standard prezentowania technicowych MOCy do góry :) Autozawór jest według mojego projektu, czy jakiś inny?
Ostatnio zmieniony 2008-08-05, 09:04 przez Sariel, łącznie zmieniany 1 raz.
model ladny i funkcjonalny - nie bede wiecej pisal bo wyjdzie laurka :).
czekam na fotki podwozia bo sie ciagle ucze i najlepiej to idzie patrzac na takie wlasnie wynalazki (sam nie potrafie tak poupychac silnikow... - co "nieco" ogranicza mozliwosci budowy)
pochwale za to obrobke fotek - tak to powinno wygladac!
czekam na fotki podwozia bo sie ciagle ucze i najlepiej to idzie patrzac na takie wlasnie wynalazki (sam nie potrafie tak poupychac silnikow... - co "nieco" ogranicza mozliwosci budowy)
pochwale za to obrobke fotek - tak to powinno wygladac!
KOMENTUJĘ ! ! !
No, no, no...
SIę techniksowcy zawzięli, żeby ich twory przypominały normalne samochody.
Ciekawy trend :D
Ciekawym kiedy się załamie i kiedy wrócicie do surowych nie nadających się do oglądania dziurawych szkaradzieństw. Chyba, że Aro zostanie samotnym ostatnim sprawiedliwym.
No duże brawo bo wygląda pięknie po prostu (na tej całej technice to się nie znam i zostawiam zachwyty dla fachowców).
No, no, no...
SIę techniksowcy zawzięli, żeby ich twory przypominały normalne samochody.
Ciekawy trend :D
Ciekawym kiedy się załamie i kiedy wrócicie do surowych nie nadających się do oglądania dziurawych szkaradzieństw. Chyba, że Aro zostanie samotnym ostatnim sprawiedliwym.
No duże brawo bo wygląda pięknie po prostu (na tej całej technice to się nie znam i zostawiam zachwyty dla fachowców).
Ostatnio zmieniony 2008-08-05, 09:27 przez kris kelvin, łącznie zmieniany 1 raz.
- Ramzes
- Posty: 398
- Rejestracja: 2008-04-10, 17:34
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Kraków
- brickshelf: Ramzes
- Kontakt:
-
Samochód wygląda świetnie, na żywo jeszcze lepiej, o czym miałem się okazje przekonac w Kielcach. Nie jestem technicowcem (jeszcze), ale przyglądając się "Iveco" z bliska wszystkie mechanizmy upchnąłeś w niedużym pojeździe - brawo!
Od strony wizualnej również niczego nie brakuje, nic tylko się uczyc :)
pozdrawiam
Od strony wizualnej również niczego nie brakuje, nic tylko się uczyc :)
pozdrawiam