Teraz trochę pochwał od stawiającego pierwsze kroki trialowca:)
Nie pozostaje mi nic jak dołączyć się do moich poprzedników - ciężarówka jest piękna!
Kolor, nie ma tu znaczenia, kabina wykonana tak pieczołowicie, że tylko przykład brać. podobnie rzecz ma się z paką. To tyle co do estetyki. Co do całego mechanizmu napędzającego to wszystko to również jestem zdumiony całym tym porządkiem panującym w bebechach. Co prawda troche to skomplikowane, ale mam nadzieje, że kiedyś zbuduje coś podobnego.
Na filmiku widać, iż miesiące pracy nie poszły na marne i trialówka nie tylko wygląda ale i jeździ:)
pozdrawiam
[MOC] Star 1142
Moderatorzy: BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team, BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team
Ilekroć mam okazję spojrzeć choćby na chwilkę na to arcydzieło, czynię to dosłownie za każdym razem.
Ciężarówka została wykonana w sposób perfekcyjny.
Osobiście uważam, że kolorystyka została dobrana wręcz idealnie i dobrze się stało, że nie zdecydowałeś się na "standardowe" kolory, np. czerwony.
Umiejscowienie elementów silniczka jak najbardziej poprawne, w układzie przeniesienia napędu wzorowy ład i porządek.
Star pięknie jeździ i pokonuje przeszkody, więc i w tym aspekcie (obok wizualnego) wszystko jest tak, jak być powinno.
Reasumując - jestem pod duuużym wrażeniem!
Pozdrawiam (:
Ciężarówka została wykonana w sposób perfekcyjny.
Osobiście uważam, że kolorystyka została dobrana wręcz idealnie i dobrze się stało, że nie zdecydowałeś się na "standardowe" kolory, np. czerwony.
Umiejscowienie elementów silniczka jak najbardziej poprawne, w układzie przeniesienia napędu wzorowy ład i porządek.
Star pięknie jeździ i pokonuje przeszkody, więc i w tym aspekcie (obok wizualnego) wszystko jest tak, jak być powinno.
Reasumując - jestem pod duuużym wrażeniem!
Pozdrawiam (:
Przepraszam, że zanudzam kolejny raz w tym temacie, ale jak wspominałem robiłem wiele elementów stara na komputerze. Tyle że potem musiałem sformatować partycję systemową i rysunki poleciały. Przypomniałem sobie jednak, że w pracy siedziałem też nad tą konstrukcją i na firmowym komputerze zostały rysunki tych elementów. Jeśli macie jeszcze siłę wałkować temat stara 1142 to zerknijcie. Więcej grzechów nie pamiętam i zabieram się za następny pojazd, bo nie mam ochoty do końca życia być konstruktorem tylko tej jednej maszynki (cholerny sariel ;-))
KABINA
RAMA
Była tez i paka, i skrzynie, ale zostały ich dużo starsze wersje więc nie ma co pokazywać. Rama też jest stara - jeden silnik napędowy, pudełko z bateriami z tyłu. To jest jednak rama idealna (nie przesadzam), która pozwoliłaby na wygranie każdych zawodów pojazdowi o wadze ok. 2000 - 2200 gramów. Naprawdę, wiem co mówię :-)
KABINA
RAMA
Była tez i paka, i skrzynie, ale zostały ich dużo starsze wersje więc nie ma co pokazywać. Rama też jest stara - jeden silnik napędowy, pudełko z bateriami z tyłu. To jest jednak rama idealna (nie przesadzam), która pozwoliłaby na wygranie każdych zawodów pojazdowi o wadze ok. 2000 - 2200 gramów. Naprawdę, wiem co mówię :-)
No bez przesady ;) Pomyśl sobie co by było gdyby ta rama musiała rywalizować z ramą z 2 batboxami (jeden tylko na silnik napędowy), która dodatkowo nie obciąża silnika napędowego atrapą silnika - tylko obsługuje go innym silnikiem z innego batboxa :] Oczywiście pojazd o masie 2000-2200 gramów. Naprawdę, wiem co mówię :-) Z resztą to czysta logika ;-)aro_kal pisze: Rama też jest stara - jeden silnik napędowy, pudełko z bateriami z tyłu. To jest jednak rama idealna (nie przesadzam), która pozwoliłaby na wygranie każdych zawodów pojazdowi o wadze ok. 2000 - 2200 gramów. Naprawdę, wiem co mówię :-)
ps. nie mogłem sobie odpuścić... :]
Pozdrawiam,
Tomek
Tomek
Nie przesadzam. Jeden silnik przy przełożeniu 9:1 dobrze się sprawuje przy podanej przeze mnie wadze pojazdu. Dodanie drugiego pudełka z bateriami nic nie da jeśli się przekroczy tę wagę. Jedyny pojazd, który na jednym silniku ważył więcej, a mianowicie 2400 gramów to było moje wozidło, przy tym zachowywało się tak jak tego chciałem, czyli łatwo jeździło po nierównościach i podjeżdżało pod górki. Zapewne było tak dzięki dużym kołom.
Makorol -> sama rama to pikuś w sumie. Do tego potrzebne są dobre mosty. Ta rama to ideał do moich mostów. Jeździłem tą konstrukcją przy wadze ok. 2100 gramów i była niesamowita. Później po uzupełnieniu kabiny i dodaniu paki przestała być taka dobra i dlatego pojawił się drugi sinik. A plików pewnie nie zamieszczę. Bądź co bądź, tu chodzi o rywalizację, badanie która konstrukcja jest lepsza. W sumie dzielimy się tymi informacjami dość chętnie, ale już bez wnikania w szczegóły. Zawsze jednak chętnie Ci podpowiem jeśli zapytasz.
Makorol -> sama rama to pikuś w sumie. Do tego potrzebne są dobre mosty. Ta rama to ideał do moich mostów. Jeździłem tą konstrukcją przy wadze ok. 2100 gramów i była niesamowita. Później po uzupełnieniu kabiny i dodaniu paki przestała być taka dobra i dlatego pojawił się drugi sinik. A plików pewnie nie zamieszczę. Bądź co bądź, tu chodzi o rywalizację, badanie która konstrukcja jest lepsza. W sumie dzielimy się tymi informacjami dość chętnie, ale już bez wnikania w szczegóły. Zawsze jednak chętnie Ci podpowiem jeśli zapytasz.