[MOC] Terran Battlecruiser Titow

Aquazone, Mecha, Space, SW, Underground, Bionicle, Hero Factory

Moderatorzy: Mod Team, Mod Team

Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika
pitrek02
Posty: 880
Rejestracja: 2006-10-05, 19:27
Lokalizacja: Częstochowa/Wrocław
brickshelf: pitrek02

 

#46 Post autor: pitrek02 »

Nic ciekawego nie napisze, ale grzechem byłoby nie docenić tej pracy...
Rewelacja!

Hippotam

#47 Post autor: Hippotam »

Ekranik mojej komorki jest za maly aby naprawdę moc poogladac zdjecia i się pozachwycac. Obiecuje lepszy komentarz po powrocie do domu. A na razie - ciesze się że nareszcie doczekalismy się twojego pierwszego SHIPa, gratulacje!

Aha, serki DkPurple potanieja, sa przeciez w nowych SPIII.

Awatar użytkownika
Jerac
Posty: 2311
Rejestracja: 2006-01-14, 20:32
Lokalizacja: Sol III, Łódź
brickshelf: Jerrec

 

#48 Post autor: Jerac »

Technicznie to wciąż nie SHIP - jest za krótki o 20 stud. Ale, w przeciwieństwie do większości "prawdziwych" SHIPów, nie jest długi i wąski, więc masowo jak najbardziej się łapie ;>

Hippotam

#49 Post autor: Hippotam »

Dla mnie SHIP to po prostu "Seriously Huge Investment in Parts", bez dolnego limitu dlugosci. Taka definicjs jest IMO lepsza bo lapia się też duze zamki :)

Awatar użytkownika
M_longer
VIP
Posty: 5429
Rejestracja: 2007-09-29, 08:47
Lokalizacja: Lubin
brickshelf: M-longer
Kontakt:

 

#50 Post autor: M_longer »

Hippotam pisze:Taka definicjs jest IMO lepsza bo lapia się też duze zamki :)
I ciężarówki. I jedna ładowarka...

Awatar użytkownika
Mr.Z
Posty: 374
Rejestracja: 2009-01-16, 17:11
Lokalizacja: Warszawa

#51 Post autor: Mr.Z »

Nic już nowego nie dodam, bo poprzednicy wszystko napisali.
Te ich przeciągające się dywagacje o wyższości ciemnoczerwonego nad seledynowym czy sraczkopiaskowym, świadczą że w samym kształcie modelu, jego powalającym rozmachu, urodzie ogólnej i szczególnej - do niczego się przyczepić nie sposób. Ja mam prywatną teorię, że czerwony był bardziej wierny oryginałowi z gry, ale "pojechałeś" ostatecznie w żółty, żeby ładniej wyeksponować Mutaliski (zasługujące na osobnego MOCa zresztą).

Podsumowując Twoje zdolności łączenia klocków Lego, w sposób nie przewidziany przez samych projektantów klocków Lego, pod dowolnymi kątami i w dowolne krzywizny... no zgadzam się z niektórymi przedmówcami, że jesteś z kosmosu.

Ps. A jak mam się już czepnąć, to zamieniłbym TITOWA na TITOV (albo nawet TYTOV)
Ostatnio zmieniony 2010-01-02, 02:10 przez Mr.Z, łącznie zmieniany 1 raz.

spacelord
Posty: 960
Rejestracja: 2007-06-21, 16:23
Lokalizacja: Kraków
brickshelf: spacelord
Kontakt:

 

#52 Post autor: spacelord »

Naprawdę fajna rzecz!
Dołączam się do wszystkich achów i ochów :)

Mi najbardziej podoba się (pomijając model jako całość) konstrukcja przodu - fajnie pokombinowany... klocki pod kilkoma różnymi lekkimi kątami fajnie wyglądają :)

A po oglądnięciu 'WIPs' - to jednak żółta wersja ładniejsza jest, jakoś ładniej komponuje się z ciemnym szarym niż czerwona (przynajmniej w tym przypadku)...

Zwierzak81

#53 Post autor: Zwierzak81 »

Brakuje już tylko wystrzału z Yamato Gun. Nie ma się do czego przyczepić, ale tylko zapytać - ile to cudo waży ?

Awatar użytkownika
Jerac
Posty: 2311
Rejestracja: 2006-01-14, 20:32
Lokalizacja: Sol III, Łódź
brickshelf: Jerrec

 

#54 Post autor: Jerac »

Brakuje mi precyzyjnej wagi, jak go postawiłem na pustej to ważył 3kg, jak sprawdzałem różnicę z nim i bez niego w ręce to 5kg, a Robson twierdzi że 7kg. Tak więc myślę że 5kg jest dość realistyczną wartością, tym bardziej że moja ręka mi ewidentnie marudzi "znowu hantel?"... :>

Awatar użytkownika
Legate Scimitar
Posty: 138
Rejestracja: 2008-04-01, 21:17
Lokalizacja: Czarna Dziura
brickshelf: Scimitar

 

#55 Post autor: Legate Scimitar »

He, he wystarczy że komputer padnie na tydzień a tu takie cudo się pojawia :D
Jak najbardziej przyłączam się do ochów i achów bo model jest rewelacyjny, do dzisiaj wydawało mi się że nie da się lepiej zrobić tego konkretnego okrętu jak w tej galerii. Cieszę się, że nie miałem racji :)

rh

#56 Post autor: rh »

No ... w końcu czas na komentarz.
W sumie model od dawna widywałem w fazie tworzenia, obecna wersja jest świetna, chociaż jestem na 99% pewny, że zdjęcia NIE oddają jego faktycznego uroku. Mimo wszystko takie kolosy zwykle lepiej wyglądają na żywo niż na zdjęciach.

Wszystko zostało powiedziane, piękny i tyle.

Nie mogę się doczekać wawy :)

Awatar użytkownika
AertE
Posty: 59
Rejestracja: 2007-06-23, 08:59
Lokalizacja: Gdańsk
brickshelf: AertE

 

#57 Post autor: AertE »

Witam, nie chciałem odkopywać tematu bo ostatnia odpowiedź była blisko miesiąc temu (z drugiej strony mimo to jeszcze nisko nie spadł;), a dopiero dostrzegłem to cudo, lecz nie sposób przejść obojętnie obok takiego modelu.
Wiec do rzeczy, muszę naprawdę pogratulować, technika budowy, masa detali i ten mocarny wygląd to jest to! Jesteś chyba najlepszym budowniczym pojazdów/statków kosmicznych jaki istnieje na arenie lego.
pozdrawiam

Awatar użytkownika
Jerac
Posty: 2311
Rejestracja: 2006-01-14, 20:32
Lokalizacja: Sol III, Łódź
brickshelf: Jerrec

 

#58 Post autor: Jerac »

Pomóżcie mi z tym bo zwariuję. Batka cały czas coś boli - doszedłem do tego że sekcja kontenerów była za duża (i już dajmy spokój odwzorowaniu do tego modelu z gry, on jest skopany, teraz to już ciągnę 'po swojemu'). Mimo to, cały czas coś go boli.

Tu jest ok, prawda?
Obrazek

Wzrok skupia się na detalach, uwaga jest odwrócona od ogólnego kształtu.

A tu? Widać tylko kształt. Jest przyjemny dla oka?
Obrazek

Moim zdaniem jeszcze jest.

A tu?
Obrazek

Obrazek

Też to widzicie? Im bardziej z boku tym gorzej?

Obrazek

No to teraz pobawmy się w House'a - rzucajcie pomysły co jest nie tak. Obojętnie jakie. Najwyżej stwierdzę że testwowałem i ssało, albo nie sprawdzi się bo coś tam. Ale może ktoś trafi, i będzie to wielkie O!.
Bo inaczej zawalę przez to gówno sesję :D

Awatar użytkownika
Sariel
VIP
Posty: 5418
Rejestracja: 2007-03-28, 08:16
Lokalizacja: Warszawa
brickshelf: Sariel
Kontakt:

 

#59 Post autor: Sariel »

Jesteś zboczony, ale skoro chcesz... na moje wypalone latami naparzania w SC oczy ten garb w tyle kadłuba jest za wysoki. Ma odpowiedni kształt tylko siedzi za wysoko nad resztą kadłuba. Spróbowałbym obciąć te ścianki boczne pod nim o jakąś połowę.
PS. Marmury w mieszkaniu +10 do lansu ;P
Ostatnio zmieniony 2010-06-12, 21:12 przez Sariel, łącznie zmieniany 2 razy.

Fioletowy

#60 Post autor: Fioletowy »

Ten statek jest z jakieś gry, tak? Przód jest jakiś 'niski' - przód się wyróżnia przez to, ale czy to źle?

ODPOWIEDZ