[WIP] Miasto

Aquazone, Mecha, Space, SW, Underground, Bionicle, Hero Factory

Moderatorzy: Mod Team, Mod Team

Autor
Wiadomość
Ither
Posty: 676
Rejestracja: 2008-08-20, 16:04
Lokalizacja: Grudziądz
brickshelf: Ither

 

#16 Post autor: Ither »

Oj Mistrz, mylisz się (przy okazji, niech reszta zwróci uwagę na drogę na drugim obrazku):

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Ja jednak jestem zwolennikiem nieco świeższej Apokalipsy, która wypaliła świat na tyle, aby uniemożliwić jego szybkie uzdrowienie :) Konkretnie takiej:

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2010-02-28, 22:40 przez Ither, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Mistrz Podziemi
Posty: 89
Rejestracja: 2009-03-27, 13:58
Lokalizacja: Częstochowa

#17 Post autor: Mistrz Podziemi »

Obrazek czwarty bije pierwsze trzy na głowę. Roślinom mówię stop, totalne zniszczenie, zawalające się budynki, pył, walające się tu i ówdzie wypalone kości , gruz <- tak bym to widział.
Ostatnio zmieniony 2010-02-28, 22:54 przez Mistrz Podziemi, łącznie zmieniany 1 raz.
"Osłony na 30%!" - krzyczy technik.
"Przekieruj moc z wentylatorów w klozecie." - odpowiada dowódca.

Awatar użytkownika
trubal
Posty: 299
Rejestracja: 2007-06-13, 14:50
Lokalizacja: Gdynia
brickshelf: trubal
Kontakt:

 

#18 Post autor: trubal »

Ja nie jestem zwolennikiem Apokalipsy, wręcz chętnie bym czegoś takiego nie dożył:P
Ale klimat oczywiście kumam, też nad tym myślałem zresztą. Jak dla mnie to drogę możesz rzeczywiście chociaż trochę wygładzić, miejscami niech szary (spod chodnika) wchodzi na drogę imitując ziemię widoczną pod resztkami ulicy
"I got a bad feeling about this..."

Mój sklep BL:
www.brickbox.prv.pl

kris kelvin

Re: Miasto

#19 Post autor: kris kelvin »

Ither pisze:Budowa trwa od połowy października, idzie mozolnie i powolnie, głównie dlatego, że staram się wszystko dopracować co do joty. Ma to być w moim zamyśle jedna z najlepszych dioram w tej tematyce. Póki co - skończone są ulice i chodniki oraz jeden, mały, zrujnowany sklep.
No to na razie słabo, skoro ulice już są skończone i jeśli to ma być jedna z najlepszych dioram w tej tematyce. Żebyśmy nie zrozumieli się źle. Nie wymądrzam się tutaj, gdyż sam poniosłem porażkę w tej dziedzinie - LINK .
Zdaję sobie sprawę, jaki był zamysł takiej ulicy jaką zrobiłeś, ale dla mnie wygląda fatalnie. Powinny być większe kawałki w całości. Teraz wygląda tak jakby ktoś to zaorał :D.
No własnie:
Szakal pisze:Jak dla mnie, to droga jest zbyt pstrokata, tak jakby ktoś specjalnie zaorał każdy centymetr asfaltu.
Jakbym teraz robił coś podobnego to robiłbym brickami i skosami położonymi na płasko, żeby powstało coś w rodzaju szczelin. Plus trochę studów na wierzchu. Niestety jak napisał zgredek zrobić ładny budynek jest o niebo trudniej niż ruinę. Mi się skończyła cierpliwość do detali.

Kilka moich ulubionych kawałków dla inspiracji:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Glaz: Ostatnie zdjęcie to stąd LINK . Radzę obejrzeć całość, bo jest na co popatrzeć :)
Na to mogę się gapić godzinami:
Obrazek
Ostatnio zmieniony 2010-03-01, 12:45 przez kris kelvin, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
glaz_pimpur
VIP
Posty: 1392
Rejestracja: 2008-05-13, 20:25
Lokalizacja: Warszawa
brickshelf: glaz-pimpur

 

#20 Post autor: glaz_pimpur »

kris kelvin pisze:zrobić ładny budynek jest o niebo trudniej niż ruinę
A nie na odwrót?:)
Ostatnie foto od Krisa jest super. Kris mógłbyś wrzucać te zdjęcia jako linki do galerii?
Ostatnio zmieniony 2010-03-01, 12:29 przez glaz_pimpur, łącznie zmieniany 1 raz.
acmilaneo pisze:jak widzę zawiść niektórych osób wobec osób niebudujących i niepublikujących to aż mi się odechciewa brać udział w tych zakupach

Awatar użytkownika
Bartex0805
Posty: 197
Rejestracja: 2008-01-21, 16:24
Lokalizacja: Leszno
brickshelf: Bartex0805

 

#21 Post autor: Bartex0805 »

Twoja praca przypomina mi trochę świat w grze Fallout 3. Swoją drogą czy ktoś widział jakąś pracę wzorowaną właśnie na Falloucie 3. Jakieś zniszczone drogi budynki itp.

Awatar użytkownika
Szakal
Posty: 99
Rejestracja: 2006-10-28, 05:07
Lokalizacja: Dobroszów Ol.
brickshelf: Szakal

 

#22 Post autor: Szakal »

Fallout 1 i 2 wymiata, 3 to jakaś namiastka tego co kiedyś było.
A na moje oko, ta droga na rysunku 4 jest zniszczona bardziej upływem czasu niż samym wybuchem.
Jeden wybuch niszczący w takim stopniu drogi w całym mieście zrównał by z ziemią większość budynków.
Jeśli to seria mniejszych wybuchów to efekt był by podobny, a jak bombardowanie to gdzie są leje po bombach.
Obrazek
Obrazek
http://fiveprime.org/hivemind/Tags/fallout3,lego
http://www.mocpages.com/moc.php/87711
http://www.mocpages.com/moc.php/79840
http://www.flickr.com/photos/ragerage/3221988480/
http://www.flickr.com/photos/34805682@N04/4038975916/
http://www.flickr.com/photos/ragerage/3210580724/
http://images.google.pl/imgres?imgurl=h ... s%3Disch:1
Ostatnio zmieniony 2010-03-01, 17:26 przez Szakal, łącznie zmieniany 3 razy.
,,Ale ta degrengolada jest super.......
Przynieś te werypatory do bulgotnicy....."

Ither
Posty: 676
Rejestracja: 2008-08-20, 16:04
Lokalizacja: Grudziądz
brickshelf: Ither

 

#23 Post autor: Ither »

Hmmmm czyli generalny głos jest taki - odnowić nieco ulicę, a w dziurach pokazać kanalizację. To mi zniszczy nerwy, paznokcie i cofnie o jakieś 2 tygodnie, ale ok pokombinuję i zobaczę sam jak to wygląda. Przy czym wiadomo - jak mi samemu się nie spodoba, to raczej tej koncepcji nie przyjmę :D

Kris: ja te wszystkie zdjęcia widziałem i np. taka droga jak na 6 w ogóle do mnie nie przemawia. W ogóle ten post-apo pełen życia mi nie pasuje wcale. To nie ma być świat romantycznych przygód, obozów w cudem ocalałych kamienicach, posterunków pod mostami, bitew ze zbuntowanymi maszynami, walki o przetrwanie i odnowę cywilizacji. Ta diorama będzie obrazem świata martwego, bez ocalałych, bez nienaruszonych, bez szansy na nową przyszłość dla ludzkości. ;>

Natomiast, jako rzekłem - spędzę jeszcze kilka grubych godzin nad tą ulicą.

Awatar użytkownika
Qworg
Posty: 627
Rejestracja: 2008-03-20, 09:16
Lokalizacja: Bydgoszcz

#24 Post autor: Qworg »

Obrazek
Ither, podzielę się z tobą moim pomysłem, co mi tam :) To wygląda mniej więcej jak ta droga na zdjęciu nr 2 które zalinkowałeś. Bez większych problemów można pokazać kanalizacje, bardzo łatwo dopasować do siebie kawałki (a nawet miejscami byłby wskazany brak dopasowania).
Bardzo mnie cieszy to, że zedrzesz z tej apokaliptycznej dioramy te zaorane grządki warzywne :P.
[you] nakarm DZIECIAKA klikając w brzuch pajaca.

łiskers

#25 Post autor: łiskers »

Jeśli chcesz, dodaj jeszcze powykręcane szyny i wypalony tramwaj. Tak czy siak, zapowiada się ciekawie :)

Ither
Posty: 676
Rejestracja: 2008-08-20, 16:04
Lokalizacja: Grudziądz
brickshelf: Ither

 

#26 Post autor: Ither »

Qworg pisze:Obrazek
Ither, podzielę się z tobą moim pomysłem, co mi tam :) To wygląda mniej więcej jak ta droga na zdjęciu nr 2 które zalinkowałeś. Bez większych problemów można pokazać kanalizacje, bardzo łatwo dopasować do siebie kawałki (a nawet miejscami byłby wskazany brak dopasowania).
Bardzo mnie cieszy to, że zedrzesz z tej apokaliptycznej dioramy te zaorane grządki warzywne :P.
no widzisz QWorg, mi się taka ulica właśnie strasznie nie podoba. Użyję więcej tilesów raczej, żeby to ujednolicić.

ODPOWIEDZ