[MOC] wh40k Space Marine

Aquazone, Mecha, Space, SW, Underground, Bionicle, Hero Factory

Moderatorzy: Mod Team, Mod Team

Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika
Jerac
Posty: 2311
Rejestracja: 2006-01-14, 20:32
Lokalizacja: Sol III, Łódź
brickshelf: Jerrec

 

[MOC] wh40k Space Marine

#1 Post autor: Jerac »

Z reguły nie pokazuję półproduktów, ale chciałbym wiedzieć czy wszystko gra zanim zacznę masową produkcję... znęcajcie się do woli, jak cokolwiek się nie podoba - nawet jeśli nic z tym nie można zrobić - piszcie. A nóż jednak się da.

Obrazek

Naklejki docelowo będą lepsze, na potrzeby prototypu te co są wystarczają.

Awatar użytkownika
zgrredek
Posty: 2259
Rejestracja: 2007-12-10, 08:01
Lokalizacja: Ankh-Morpork
brickshelf: zgrredek
Kontakt:

 

#2 Post autor: zgrredek »

W pierwszej chwili chciałem zapytać czemu nie dałeś tego do "Wojen ludzików"? Ale zaraz sam sobie odpowiedziałem, że ten stwór jest nieregulaminowy.
Aż sobie wygooglałem jak to coś powinno wyglądać i jak na tę skalę to jest rewelacyjny. Jedyny mankament to, że nogi w kolanach mu się nie zginają. Ale to mały detal.
Jerac pisze:zanim zacznę masową produkcję
To ile chcesz tego wyprodukować? Szykuje się coś na skalę Endoru Dmaca?
Ostatnio zmieniony 2010-08-06, 10:33 przez zgrredek, łącznie zmieniany 1 raz.

Mateio

#3 Post autor: Mateio »

Niesamowite! w życiu bym nie pomyślał że da się zrobić tak dobry model. I tak są super ale jeżeli dałbyś radę to z doświadczenia (mam kilka figurek games workshop) wiem że mają trochę bardziej solidne opancerzenie nóg. Domyślam się że ciężko będzie to osiągnąć ale gra jest warta świeczki. Mógłbyś też pomyśleć o mniejszym, jednoręcznym bolterze i chainswordzie bo taki zestaw też jest super. I może lepiej zamiast czarnych "oczodołów" dać jakieś jaskrawe, na przykład niebieskie/zielone - w oryginale marines "świecą oczami" :) ale tak też jest w porządku

lolas

#4 Post autor: lolas »

Swietnie wyglada! Mozesz produkowac :-)

SeTA
Posty: 79
Rejestracja: 2010-04-12, 00:28
Lokalizacja: Warszawa

#5 Post autor: SeTA »

IMHO nogi są trochę za chude w stosunku do masywnego pancerza na ramionach.

Awatar użytkownika
Jerac
Posty: 2311
Rejestracja: 2006-01-14, 20:32
Lokalizacja: Sol III, Łódź
brickshelf: Jerrec

 

#6 Post autor: Jerac »

zgrredek - nie jestem w stanie zafundować takiej ilości klocków na teren. Narazie sama armia i rozkładanie na stole, jak w "prawdziwym" wh40k.

Marines na początek z 20, z różnym sprzętem. Zresztą z tego nibyboltera co teraz jest nie jetem tak naprawdę zadowolony, i pewnie z czasem coś lepszego wymyślę...

Oczka - potestuję, chociaż mnie osobiście się nie podoba to świecenie. Jakbym malował swoich marines to na pewno mieli by oczy na czarno ;>

Obrazek
Grubsze nogi testowałem takie.... ma to sens niby?
Ostatnio zmieniony 2010-08-06, 10:45 przez Jerac, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Miguel
Posty: 211
Rejestracja: 2010-06-17, 20:19
Lokalizacja: Sosnowiec

#7 Post autor: Miguel »

Wyglądają jak jednostki Imperium szczerze powiedziawszy :D Dokładnie to jak z planów koncepcyjnych SW - Blazetrooper lub Clone blaze trooper, które nie pojawiły się w filmie niestety.
Bardzo fajne wykonanie :) a nogi raczej te grubsze lepsze, nie wygląda jak taki napakowany kark z chudziutkimi nóżkami tylko, maszyna do zabijania.
Mężczyzna nigdy nie dorasta. Tylko zabawki są coraz większe i droższe.

kris kelvin

#8 Post autor: kris kelvin »

GENIALNE!!!
I o tym myślałem, żeby zrobić jakąś space dioramę na następną integrację. Terenem i bazą w jakiejś części mógłbym się zająć plus jakieś prostsze pojazdy. Twoi żołnierze i...
BOMBA!!!
Oczywiście im więcej chętnych tym lepiej.

A nie jakiś głupawy moonbase project :D

Oczywiście, że grubsze nogi są o niebo lepsze.
Ostatnio zmieniony 2010-08-06, 11:08 przez kris kelvin, łącznie zmieniany 1 raz.

Mateio

#9 Post autor: Mateio »

Jak dla mnie te grubsze nogi wyglądają lepiej ale zrób już jak chcesz. Może dzisiaj spróbuję wymyślić jakiś gear do tej skali - jest szerokie pole do popisu; chociażby te dokoksowane plecaki do skakania assault marines, sprzęt dla dewastatorów... dobry temat

Awatar użytkownika
X-Yuri
Posty: 65
Rejestracja: 2010-08-03, 21:48
Lokalizacja: Stąd
Kontakt:

...

#10 Post autor: X-Yuri »

Miguel pisze:Wyglądają jak jednostki Imperium szczerze powiedziawszy :D Dokładnie to jak z planów koncepcyjnych SW - Blazetrooper lub Clone blaze trooper, które nie pojawiły się w filmie niestety.
Filmy jak filmy. Jak dla mnie to 1 mysl: "O, Dark Troopers w czerwieni!"

Grubsze nogi lepiej wygladaja. (Ale to czysto estetyczny komentarz, nie wiem jak Marines powinni miec ; P)

Awatar użytkownika
Miguel
Posty: 211
Rejestracja: 2010-06-17, 20:19
Lokalizacja: Sosnowiec

#11 Post autor: Miguel »

X-Yuri pisze:Filmy jak filmy. Jak dla mnie to 1 mysl: "O, Dark Troopers w czerwieni!"
No właśnie coś koło tego. Jednak mnie to przypomina Blaze trooper :P nawet ma takie bary napakowane. Dla przykładu - http://starwars.wikia.com/wiki/File:Clo ... rooper.JPG
Gdyby dało się tak zamówić coś podobnego to bym kupował w ciemno :D

Fioletowy

#12 Post autor: Fioletowy »

Ekstra, ale te nogi jakieś nieproporcjonalne - przynajmniej te pierwsze, bo te drugie, grubsze wydają się być lepsze. Ale czy idealne jak cała reszta? Tego nie wiem, ale pewnie coś wymyślisz.

Awatar użytkownika
Scrat
Posty: 543
Rejestracja: 2008-06-24, 01:31
Lokalizacja: Lubań
brickshelf: scratel

 

#13 Post autor: Scrat »

Zrób instrukcję. Lać ciepłym moczem na moon base :D

Ither
Posty: 676
Rejestracja: 2008-08-20, 16:04
Lokalizacja: Grudziądz
brickshelf: Ither

 

#14 Post autor: Ither »

nie ma czego poprawiać.

Up: +1 ( w sensie: zrób instrukcję, lać ciepłym moczem na moon base)

Orków trzeba jesio wymyślić.

Awatar użytkownika
szww
Posty: 302
Rejestracja: 2006-09-09, 23:45
Lokalizacja: Warszawa

#15 Post autor: szww »

Bardzo ladny model, ale nogi zdecydowanie musza byc masywniejsze.

ODPOWIEDZ