Strona 1 z 2

[MOC] Kenworth K100

: 2010-08-14, 00:08
autor: raczeqq
Przedstawiam Wam,
Kenworth k100
Model ten powstawał przez parę trudnych dni ( burze, brak dostępu do internetu )
Naprawdę sam nie wiem co mnie naszło zęby budować taki "pogięty" model! Jestem otwarty co do poprawek, i krytyki na temat tej oto konstrukcji :)
Obrazek
GALERIA dostępna jak się upubliczni! ( 1 , 2 , 3 )



pozdrawiam,
raq

: 2010-08-14, 00:28
autor: szww
Z boku wygląda bardzo interesująco... ale to na tyle jeśli nie podasz bezpośrednich linków do zdjęć.

: 2010-08-14, 12:09
autor: raczeqq
Ależ proszę bardzo Panie Kierowniku :)

: 2010-08-14, 13:11
autor: michallus
Jak na pierwszy MOC nie jest źle :)

ja bym poprosił tylko o więcej detali w budowie ciężarówki, przede wszystkim przód jakoś "podrasowac" ;)

pozdrawiam

: 2010-08-14, 15:09
autor: Aragorn
Z takich podstawowych detali powinny być klamki(lub nawet otwierane drzwi), wycieraczki, większy zderzak.

: 2010-08-14, 16:12
autor: Fioletowy
Ogólnie jest bardzo OK, ale parę mankamentów da się wyłapać. Mam wrażenie, że przedni zderzak na wysokości świateł jest odgięty, bo chyba zaczepiałby koła. Duży problem, sam mam taki z moim malusieńkim MOCem, którego zacząłem składać z miesiąc temu... Szkoda, że galeria jeszcze nie jest dostępna - przydałoby się więcej zdjęć.
Natomiast podoba mi się to zygzakowate przejście koloru czarnego i niebieskiego na poziomie okien w kabinie. Ogólnie jest ładny, jak na pierwszy MOC jest wg mnie wyjątkowo udany!

: 2010-08-14, 17:29
autor: Cevillus
Bardzo ciekawy pierwszy MOC. Mam nadzieję że kolejne będą jeszcze dużo lepsze :)

: 2010-08-14, 19:40
autor: raczeqq
Dzięki za miłe opinie i krytykę. Poprawiać raczej nie będę nic, gdyż poszedł na złom z powodu braku niebieskich klocków!

Pozdrawiam,
raq

: 2010-08-14, 19:52
autor: Fioletowy
A ja się zastanawiam, dlaczego nikt z doświadczonych członków LUGPolu nie napisał swojej opinii na temat tego ciągnika? Jest tu tylu specjalistów w tej skali, ale ŻADEN nie wyraził swojego - cennego dla raczeqqa - zdania. Czasami mam wrażenie, że jak się nie zbudowało kilkunastu MOCy, nie ma się konta od trzech lat i co najmniej kilkuset postów, to się jest traktowany z przymrużeniem oka - choć akurat w tym przypadku to może temat jest jeszcze świeży. Tak czy siak, chciałbym się mylić.

: 2010-08-14, 20:08
autor: Sariel
Temat bardzo świeży, a jeszcze trochę czasu minęło zanim mogliśmy zobaczyć jakieś zdjęcia oprócz bocznego.

: 2010-08-14, 20:13
autor: raczeqq
Koło galerii podane sa deeplinki... ( 1, 2, 3 )

Pozdrawiam!

@edit P.Sariel
Ile się czeka na publiczną galerię? Są tam tylko trzy zdjecia :)

: 2010-08-14, 20:15
autor: Sariel
Z reguły w nocy naszego czasu jest przeprowadzana moderacja, więc w najgorszym razie 24 godziny.

: 2010-08-14, 20:16
autor: M_longer
Fioletowy pisze:Czasami mam wrażenie, że jak się nie zbudowało kilkunastu MOCy, konta od trzech lat
Dość trudno zbudować trzyletnie konto ;)

Charakterystyczną rzeczą dla K100 (jak i Peterbilta 362) jest grill, który zajmuje praktycznie całą wysokość przedniej maski. Tutaj grill jest symboliczny, zrobiony z dwóch kafli z grillem. Powinien być znacznie większy.
Za reflektorami powinno być też nadkole, łączące się z podłogą kabiny:

http://www.via64.net/FORO/Kenworth_K100E_2197NT_6.jpg

Zamiast stopni połączonych z ramą, powinna być "drabinka".
Przydałyby się klamki (bardzo łatwo da się je zrobić z lekko wysuniętych kafli 1x2).
Sariel pisze:Z reguły w nocy naszego czasu jest przeprowadzana moderacja, więc w najgorszym razie 24 godziny.
Zawsze można wrzucać zdjęcia na flickr.com lub MOCPages :)

: 2010-08-14, 20:32
autor: raczeqq
Fioletowy, tak jak napisałeś, obyś się mylił.
M_longer,

O mój panie, tylko jak zrobię grill na 4s to jest za wielki i wygląda beeeeeeeeeeeeee ;/
z drabinka był troszkę problem, gdyż nie mam flexów, bo z nich wyglądała by o wiele lepiej. Klamki, świetny pomysł wykorzystam go przy następnej budowli :)
W przyszłości postaram się bardziej odwzorowywać piękno tych ciągników :(

Co do flickr, pozostanę chyba jednak przy bs :)

: 2010-08-15, 01:23
autor: V1
Fioletowy:
dlaczego nikt z doświadczonych członków LUGPolu nie napisał swojej opinii na temat tego ciągnika?
Gdyż dzięki wspomnianemu doświadczeniu oraz dedukcji (może zawiłej, jednak - po zastanowieniu - chyba wystarczająco trafnej) można wnioskować, że autor poprawiać raczej nie będzie nic, na co może wskazywać poniżej cytowana wypowiedź:
Poprawiać raczej nie będę nic