Forum LUGPOL Strona Główna Forum LUGPOL
www.lugpol.pl

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[MOC] Pneumatic Crane Truck
Autor Wiadomość
Barteq 
Group B


Wiek: 28
Dołączył: 02 Kwi 2009
Wpisy: 157
Skąd: Białystok
Wysłany: 2010-11-06, 15:51   

Cytat:
Barteq pisze o przestrzeni za zderzakiem, nie za błotnikiem. O, tej zapewne:

Dokładnie.
 
 
 
Waler 
VIP


Wiek: 28
Dołączył: 08 Wrz 2010
Wpisy: 762
Skąd: Ożarów Mazowiecki
Wysłany: 2010-11-06, 17:52   

No faktycznie, możnaby cos tam upchnąć, lecz szczerze powiedziawszy juz mi sie nie chce nic w tym modelu zmieniać, poprawiać, ulepszać. Zmeczyło mnie najbardziej budowanie kabiny. Wlekło sie to ze 2 miesiące, i już takiej drobnostki brak schodka uzupełniał nie będę :P

EDIT: Nie mogłem ścierpieć tej dziury i dorobiłem 2 schodki. Myslę, że teraz wyglada lepiej.
Dodatkowo jeszcze zwiększyłem zasięg dzwigu i poprawiłem stabilność drugiej części, tak iż teraz podnośnik staje dęba :D Zdjęcia wrzucam tutaj i edytuję pierwszy post. Co wy na to?



Jutro rozpoczynam prace nad filmem, "studio" juz przygotowane.
Ostatnio zmieniony przez Waler 2010-11-06, 23:09, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Hezar 

Wiek: 39
Dołączył: 29 Sie 2016
Wpisy: 933
Skąd: Oberschlesien
Wysłany: 2010-11-06, 19:55   

Jak już kilkakrotnie wspomniano, debiut wyszedł Ci naprawdę dobrze.
Oprócz zbyt szerokiej kabiny razić nieco może za duża odległość pomiędzy osią przednią a osiami tylnymi. Reszta bez zastrzeżeń.

I jeszcze jedno: Słuchaj się Sariela, bo słusznie prawi.

Pozdrawiam (:
 
 
 
Żbik 
Administrator
Radość tworzenia :)


Wiek: 42
Dołączył: 06 Cze 2006
Wpisy: 2904
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2010-11-08, 07:57   

Ja też przyłączam się do oklasków - model naprawdę robi pozytywne wrażenie tym bardziej jeśli weźmie się pod uwagę wiek twórcy i to, że jest to debiut.

No ale żeby nie było za słodko, trochę dziegciu ;) Otwieramy to foto i:

1. Autozawór kompresora jakiś taki bałaganiarski - mały siłownik z gumką napinającą powinien być nad/pod wyłącznikiem, w tej samej płaszczyźnie, a nie poza nim. Ułożenie które masz wprowadza niepotrzebne naprężenia dźwigienki wyłącznika.
2. Siłowniki podnoszenia paki powinny być na linii podłużnej osi symetrii podwozia - umożliwiłoby to większy kąt wysypu. A gdybyś nieco bardziej się wysilił, to można by zrobić wysyp jeśli nie trój- to przynajmniej dwustronny, tak jak to się dzieje w realu.
3. Napęd - model techniczny bez funkcji jazdy, to jak torcik bez wisienki na szczycie ;)
_________________
"As nigdy nie odmawia w słusznej sprawie!" :)

ABC prezentacji MOCy | Zamienniki wężyków pneumatycznych | Sklepik z gadżetami klubowymi
 
 
 
 
Waler 
VIP


Wiek: 28
Dołączył: 08 Wrz 2010
Wpisy: 762
Skąd: Ożarów Mazowiecki
Wysłany: 2010-11-10, 23:50   

Dzisiaj zmontowałem do konca pierwszy filmik, ten ogolny. Link podany w pierwszym poście. Za film techniczny biorę się dopiero jutro. Z góry przepraszam za nie najlepszą jakość filmu, ale sprzęt na więcej nie pozwala ;P
Ostatnio zmieniony przez 2010-11-11, 10:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Backbone 

Wiek: 32
Dołączył: 06 Gru 2009
Wpisy: 665
Skąd: Doncaster
Wysłany: 2010-11-10, 23:58   

Lepiej, ale kurcze kabina jest ewidentnie za szeroka.Ogolnie jesli chodzi o szczerokosc, ciezarowka sprawia wrazenie "splaszczonej" i "rozciagnietej" na boki. Na moje oko to kabina w tej skali powinna miec 18 studów - ale na takie radykalne zmiany juz chyba za pozno. No chyba ze masz duze ambicje, i masę nerwów i czasu. I kurcze, jazda i skręt, szkoda że tylko w taki sposób, bo zapewne ciut miejsca na silniki i wieżę do nich by się znalazlo. Wiem wybrzydzam, a sam mało publikuję (tak buduje, duzo, ale wstyd publikowac takie pokraki, a podwozie z kabina od 8x4 stoi juz z miesiac nieruszane). Ale narzekac ktos musi :P Tak czy siak, ladnie, jak na debiut bardzo dobrze.

PS. Podpory - to co juz bodajze Sariel pisał - podpory tylko z nazwy niestety.
Na przyszlosc, polecam te:
http://www.brickshelf.com...ry.cgi?f=167025

Bardzo stabilne, i solidne.
Ostatnio zmieniony przez Backbone 2010-11-11, 00:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Kubrick 
VIP
Volkswageniarz


Wiek: 33
Dołączył: 19 Maj 2006
Wpisy: 2105
Skąd: KrakóVW
Wysłany: 2010-11-11, 00:04   

A wiesz,ze za lampy swiecace na niebiesko moze poleciec dowod? :P
Fajnie to smiga, nie podoba mi sie ten silnik przeciwsobny, ale rozumiem, ze braklo miejsca na inny uklad.
_________________
Cieślu napisał/a:
kup volvo nie bądź janusz
Cieślu napisał/a:
Ty to byś Kubrick wszystko zwieśniaczył :>

 
 
 
M_longer 
VIP


Wiek: 31
Dołączył: 29 Wrz 2007
Wpisy: 5328
Skąd: Lubin
Wysłany: 2010-11-11, 00:06   

Backbone napisał/a:
Lepiej, ale kurcze kabina jest ewidentnie za szeroka.Ogolnie jesli chodzi o szczerokosc, ciezarowka sprawia wrazenie "splaszczonej" i "rozciagnietej" na boki. Na moje oko to kabina w tej skali powinna miec 18 studów - ale na takie radykalne zmiany juz chyba za pozno. No chyba ze masz duze ambicje, i masę nerwów i czasu.

Dla osób ambitnych to może być ciekawe ;)

_________________
m1longer.com
 
 
 
Wyświetl wpisy z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich wpisów
Nie możesz usuwać swoich wpisów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,039 sekundy. Zapytań do SQL: 10