[MOC] [CCC8] Stodoła, Remont wiatraka

Adventurers, Castle, HP, Ninja, Pirates, Western, WWII, Vikings

Moderatorzy: Mod Team, Mod Team

Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika
liwnik
VIP
Posty: 1219
Rejestracja: 2005-08-17, 08:51
Lokalizacja: Warszawa
brickshelf: Liwnik
Kontakt:

 

[MOC] [CCC8] Stodoła, Remont wiatraka

#1 Post autor: liwnik »

W tym roku udało mi się zbudować dwie prace na CCC

Stodoła:

Obrazek

Galeria: http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=456317

Remont wiatraka:

Obrazek

Galeria: http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=456568
Pozdrawiam, Liwnik

Awatar użytkownika
Der
Posty: 83
Rejestracja: 2010-11-14, 17:42
Lokalizacja: Kraków

#2 Post autor: Der »

Nie jestem jeszcze zbyt obeznany z tym co można, a co nie. Co ile ma wartości, a co nie. Jestem laikiem. Ale subiektywnie. Obydwie konstrukcje ładnie zbudowane. Wiatrak jednak jakiś taki zbyt surowy, choć sam wiatrak się dość dumnie prezentuje. Za to Stodoła jest piękna. Szczególnie mi się podoba dach stodoły. To że całośc żyje (te rewelacyjne świnki)i ogólnie faktycznie przyjemny, wiejski klimat!
<cisza>
Słyszysz?

Mrutek

#3 Post autor: Mrutek »

Stodoła OK. Ale wiatrak jakiś taki ...szaletowaty A wystarczyłoby chociaż jedno skrzydło zamontowane, a reszta na ziemi.
Dla mnie to on jest niedorobiony, a nie w remoncie. Sorry.

Awatar użytkownika
stpman
Posty: 502
Rejestracja: 2007-09-15, 09:11
Lokalizacja: Pszczyna
brickshelf: stpman

 

#4 Post autor: stpman »

Stodoła wygląda bardzo dobrze, dach, ściany wszystko to wygląda naturalnie. Czuć ten klimat wsi i jesiennych zbiorów. Ładnie zrobiona zagroda dla świń i "błocko". Bociany to miły swojski akcent. Ta scenka żyje i widać w niej ruch.

Natomiast wiatrak przypomina mi drewniany wychodek ze zbyt małymi drzwiami. Jakbyś nie napisał, że to wiatrak to bym się chyba nie zorientował o co chodzi. Praca wygląda albo na niedokończoną, albo taką której zabrakło pomysłu jak ją wykończyć.
Ride Your Way!

REX
VIP
Posty: 585