[MOC] ZIS e134 8x8 V2011
Moderatorzy: BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team, BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team
Rozmieszczenie elementów napędowych jest bardzo podobne jak tu:
(silnik skrętu NXT, napędowy XL i kostka NXT)
Jak widać dobre rozwiązania warto naśladować :)
Poza tym pod względem parametrów twój ZIS jest bardzo podobny do mojego Volvo, a jak wiemy Volvem nie zawalczyłem tak dużo (1 XL na 3,5 kg to jednak za mało). Nie nastawiaj się więc na jakieś zwycięstwa czy coś ;)
(silnik skrętu NXT, napędowy XL i kostka NXT)
Jak widać dobre rozwiązania warto naśladować :)
Poza tym pod względem parametrów twój ZIS jest bardzo podobny do mojego Volvo, a jak wiemy Volvem nie zawalczyłem tak dużo (1 XL na 3,5 kg to jednak za mało). Nie nastawiaj się więc na jakieś zwycięstwa czy coś ;)
Dla mnie liczą się tylko pierwsze miejsca. Nie ważne w jakiej kategorii (byle nie open) :-)Mr.Z pisze:Patrząc (z grubsza) na rozkład mas... możesz mieć pierwsze miejsce w... rolowaniu ;-p
Smarowałem wszystkie zębatki i otwory w których obracają się osie.Mistakes pisze:TT, smarowałeś tylko knoby? Czym? Zębatki w skrzyni i zwolnice też?
Użyłem brunoxa turbo. Używam go do odtłuszczania i czyszczenia różnych elementów w MTB.
Do trialu postanowiłem go użyć jako smar. Głównie ze względu na to, że nie jest gęsty i łatwo się go nakłada. Teoretycznie powinien tworzyć gładką powierzchnie i zwiększać poślizg.
Bierz co chcesz. Celowo dla takich jak Ty na zdjęciach jest błędna wersja - jak będziesz chciał jechać do przodu to pojedzie do tyłu, a jak będziesz chciał do tyłu to pojedzie do przodu :-)Sariel pisze:Zapomniałem uprzedzić że on wszystkie fotki przesyła najpierw do mnie i skopiowałem już 3/4 Twojego podwozia ;)
Zapomniałeś dodać, że mam jeszcze podobne rozmieszczenie kół - też mam 8 w dodatku po 4 na każdą stronę i jeszcze do tego jedno za drugim...Atr pisze:Rozmieszczenie elementów napędowych jest bardzo podobne jak tu:
I dobrze, bo w tym sezonie też "nie zawalczysz tak dużo" :PAtr pisze: a jak wiemy Volvem nie zawalczyłem tak dużo (1 XL na 3,5 kg to jednak za mało).
Poza tym w tamtym sezonie maszyną, która ważyła więcej i miała mniejsza moc (ponad 3,5kg i 2x PF medium) wygrałem pierwszy rajd na którym byłem. Myślę, że po prostu nie dałeś szans swojemu volvo zdradzając je tym małym, lekkim, szybkim, skrętnym oraz pokracznym ziłem 4x4x4x4x4x4^2.
Ostatnio zmieniony 2011-04-11, 21:33 przez TT, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam,
Tomek
Tomek
- ManiekManiak
- Posty: 814
- Rejestracja: 2008-09-07, 21:00
- Lokalizacja: Ostrołęka
- brickshelf: ManiekManiak
-
Nie prawda! Włamałem się do sariela, skopiowałem, zbudowałem i jak chcę jechać do przodu to on jedzie w bok, a jak chce do tyłu to daje w górę!TT pisze:... na zdjęciach jest błędna wersja - jak będziesz chciał jechać do przodu to pojedzie do tyłu, a jak będziesz chciał do tyłu to pojedzie do przodu :-)
Edit:
PS. I tak Was objedziemy :P
Ostatnio zmieniony 2011-04-11, 21:46 przez ManiekManiak, łącznie zmieniany 1 raz.
Dodałem schemat połączenia mechanizmu skrętu dwóch przednich osi.
ZIS cały czas żyje. Zaliczył już 2 udane rajdy i powoli jest przygotowywany do trzeciego. Na razie nic się uszkodziło, ale zawsze lepiej odświeżyć i przesmarować napęd przed rajdem.
Ze zmian jakie wprowadziłem do tej pory jest:
1. Wymiana 2 czarnych elementów z dachu kabiny na żółte :-)
2. Przeniesienie świateł PF z dachu na zderzak.
Rewolucji nie ma, bo nie ma też takiej potrzeby. Mam nadzieje, że pojeżdżę nim do końca sezonu.
Pozdrawiam,
Tomek
Tomek