Jak rozumieć zapis o widzialności kabli i silników:
Jako, że pewnie jest jeszcze z tym zapisem wiele wątpliwości, pozwalam sobie wkleić tłumaczenie, które wysłałem koledze ATRowi (które uznał za zrozumiałe):
Zasada jest taka. Po pierwsze, jaki maksymalnie liftarm wejdzie między opony w Twojej ciężarówce (między opony wewnętrznie oczywiście i poprzecznie)? Przykładowo 13, więc kable i silniki nie mogą wystawać ponad ten liftarm na boki. Jeśli nie, nie ma tematu, jeśli wystają, to trzeba je tak obudować, żeby patrząc z boku i z góry ich nie było widać. Tyle. Jeśli u Ciebie z góry jest paka, a z boku, jak je widać, osłoń je jakimiś klockami i tyle. Wewnątrz kabiny natomiast, nie mogą być odkryte żadne silniki/kable. Jeśli są, trzeba je zakryć, plate/panel, cokolwiek z lego.
Na końcach mostu, jeśli sterczy za mostem silnik/kabel (u Ciebie za tylnym mostem jest dajmy na to silnik) to albo go widać z boku/tyłu ale robisz ślizg, który jak przedłużysz czymkolwiek (np. linijką która minie silnik/kabel) to wtedy silnik z kablem jest niewidoczny (ślizg się najlepiej jak by kończył blisko silnika/kabla - 1-2 study).
Albo nie robisz ślizgu, ale wtedy zasłaniasz z boku i tyłu ten silnik, bo on się robi widoczny nawet jak nie wystaje poza tego liftarma 13 który wejdzie między opony u Ciebie, dlatego, że jest już ZA mostem. Dlatego wszystko co za/przed mostem, albo robisz ślizg albo zasłaniasz z tyłu (przodu jeśli chodzi o przedni most) i z boku i nie ma sprawy.
Jeśli chodzi o dół, to nie może poniżej najniższego elementu w dół auta, czyli np. z mostu, ramy, itp(liftarm, plate, cokolwiek) sterczeć silnik albo kabel.
Dodatkowo kable dochodzące do świateł przednich mogą być widoczne i nie ma za to kary. Ważne jednak, aby nie wystawały poza gabaryt zewnętrzny kabiny (boki) i w miarę możliwości je osłonić.
Mam nadzieję, że to jest dla was jasne i teraz już sami sobie opowiecie na pytanie, czy będzie kara czy nie. W razie wątpliwości, bez obaw piszcie na pw.
Pozdrawiamy.
Zespół stajni kierowcy LEGO TrTr klasy pierwszej, Emilus-Team.
[Zawody] Jak rozumieć zapis o widzialności kabli i silników
Moderatorzy: BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team, BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team
- Emilus
- Adminus Emeritus
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2007-08-26, 19:58
- Lokalizacja: Polska
- brickshelf: Emilus
- Kontakt:
-
[Zawody] Jak rozumieć zapis o widzialności kabli i silników
Ostatnio zmieniony 2011-05-11, 09:30 przez Emilus, łącznie zmieniany 1 raz.
- 3dom
- Adminus Emeritus
- Posty: 5639
- Rejestracja: 2011-04-18, 20:43
- Lokalizacja: Warszawa
- brickshelf: 3dom
-
Smyku, zakładam, że takie ładne uporządkowanie kabli do świateł w kabinie i 2x2 study wychodzące na dach do pałąka ze światłami nie będzie liczone jako wystające kable?
Ostatnio zmieniony 2011-06-13, 22:10 przez 3dom, łącznie zmieniany 1 raz.
...na mieście już ćwierkają wróble... 🐦🐦🐦
nisiia pisze:SMAŻ SIĘ W PIEKLE ZA TE POSPINANE PLEJTY!!!!!!!!