[MOC] Oshkosh LVSR mk. II

Wszystko co związane z / everything about LEGO Truck Trial, Cross Country, Truck Racing, Outdoor Car Racing

Moderatorzy: BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team, BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team

Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika
Emilus
Adminus Emeritus
Posty: 1460
Rejestracja: 2007-08-26, 19:58
Lokalizacja: Polska
brickshelf: Emilus
Kontakt:

 

#16 Post autor: Emilus »

eric trax pisze:to znaczy? czytam od dłuższego czasu LUGPol nie widziałem żeby ktoś narzekał na znudzenia trialem.
Widać nie dokopałeś się wystarczająco głęboko.
Był taki okres, że wszystko co miało więcej niż 4 osie i funkcję ponad jazdę i skręt, było przez "znawców" określane mianem niepotrzebnych wodotrysków, szaleństwa, megalomanii itp.
Ostatnio zmieniony 2011-06-05, 12:53 przez Emilus, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
TT
Posty: 1181
Rejestracja: 2004-05-27, 13:52
Lokalizacja: Bielsko-Biała
brickshelf: TT

 

#17 Post autor: TT »

Był taki okres 2 sezony temu. Wtedy to właśnie Emil musiał ograniczyć stosowanie 20 silników i 6 boxów w jednym aucie :-) Te auta miały urok. Aktualne też go mają. Więc będzie dobrze :-)
Pozdrawiam,
Tomek

Awatar użytkownika
eric trax
Administrator
Posty: 2466
Rejestracja: 2011-02-28, 20:30
Lokalizacja: Wrocław
brickshelf: erictrax

 

#18 Post autor: eric trax »

TT pisze:Był taki okres 2 sezony temu. Wtedy to właśnie Emil musiał ograniczyć stosowanie 20 silników i 6 boxów w jednym aucie :-) Te auta miały urok. Aktualne też go mają. Więc będzie dobrze :-)
No tak pamiętam bodajże MAZa, który miał wszystko :) a szkoda bo takie rzeczy świadczą o zaawansowaniu technicznym ciężarówek i poważnym podejściu do tematu. Tym właśnie się chyba różnimy od reszty europy :D

koniec OT :)
Na warsztacie:
- Grimme Varitron 270 - 10%
.

Awatar użytkownika
Atros
VIP
Posty: 803
Rejestracja: 2009-04-08, 19:03
Lokalizacja: Warszawa
brickshelf: Atrx
Kontakt:

 

#19 Post autor: Atros »

Szacunek dla Cieśla za wersję MK2, która zaskoczyła mnie swoją mobilnością. Nie spodziewałem się, że taki kloc będzie tak przyzwoicie jeździł.

Co do dyskryminacji wielowieloosiowców przez regulamin: one po prostu nie są stworzone do trialu (tym większy szacunek dla Cieśla, że dał radę)

Awatar użytkownika
TruckeR
Posty: 851
Rejestracja: 2006-05-03, 21:25
Lokalizacja: Układ Mendelejewa
brickshelf: Ciezarowkaz

 

#20 Post autor: TruckeR »

Atr pisze:Co do dyskryminacji wielowieloosiowców przez regulamin: one po prostu nie są stworzone do trialu (tym większy szacunek dla Cieśla, że dał radę)
Od kiedy...? O ile się dobrze orientuję, w prawdziwym trialu 8x8 itp. stonogi mają się całkiem nieźle. Dodatkowo, jeśli dobrze pamiętam, TrTr miał być w założeniu dyscypliną realistyczną. Więc jak dla mnie, to obydwie rzeczy się nieco wykluczają. Chyba, że czegoś tu nie rozumiem - w takim razie proszę o logiczne wytłumaczenie.
Nobody wants him, they just turn their heads
Nobody helps him, now he has his revenge!

Awatar użytkownika
Waler
VIP
Posty: 768
Rejestracja: 2010-09-08, 21:42
Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki
brickshelf: waler
Kontakt:

 

#21 Post autor: Waler »

Ja kiedys takiego wieloosiowca zrobiłem:
Obrazek
Jak by ktoś chciał zrobić podobnego z napędem 16x16 to życzę miłej budowy :)

rh

#22 Post autor: rh »

Waler93 pisze:Ja kiedys takiego wieloosiowca zrobiłem:
Brrr, ale ogromne zdjęcie. A w sumie - masz może jakiś filmik z nagraniem jak to Twoje coś jeździ?

Backbone
Posty: 671
Rejestracja: 2009-12-06, 17:30
Lokalizacja: Doncaster
brickshelf: backbone

 

#23 Post autor: Backbone »

rh pisze:
Waler93 pisze:Ja kiedys takiego wieloosiowca zrobiłem:
Brrr, ale ogromne zdjęcie. A w sumie - masz może jakiś filmik z nagraniem jak to Twoje coś jeździ?
http://www.youtube.com/watch?v=OQK-AinX ... rofilepage

Cieślu
VIP
Posty: 1263
Rejestracja: 2009-04-13, 22:21
Lokalizacja: Karczew/Warszawa
brickshelf: cieslu12

 

#24 Post autor: Cieślu »

Galeria BS już publiczna.
KLIK!
Jeden rabin powie tak, drugi rabin powie nie.
WIP:
Oshkosh MMRS
MAN F2000
Iveco Powerstar

ODPOWIEDZ