eric trax pisze:to znaczy? czytam od dłuższego czasu LUGPol nie widziałem żeby ktoś narzekał na znudzenia trialem.
Widać nie dokopałeś się wystarczająco głęboko.
Był taki okres, że wszystko co miało więcej niż 4 osie i funkcję ponad jazdę i skręt, było przez "znawców" określane mianem niepotrzebnych wodotrysków, szaleństwa, megalomanii itp.
Ostatnio zmieniony 2011-06-05, 12:53 przez Emilus, łącznie zmieniany 1 raz.
Był taki okres 2 sezony temu. Wtedy to właśnie Emil musiał ograniczyć stosowanie 20 silników i 6 boxów w jednym aucie :-) Te auta miały urok. Aktualne też go mają. Więc będzie dobrze :-)
TT pisze:Był taki okres 2 sezony temu. Wtedy to właśnie Emil musiał ograniczyć stosowanie 20 silników i 6 boxów w jednym aucie :-) Te auta miały urok. Aktualne też go mają. Więc będzie dobrze :-)
No tak pamiętam bodajże MAZa, który miał wszystko :) a szkoda bo takie rzeczy świadczą o zaawansowaniu technicznym ciężarówek i poważnym podejściu do tematu. Tym właśnie się chyba różnimy od reszty europy :D
Atr pisze:Co do dyskryminacji wielowieloosiowców przez regulamin: one po prostu nie są stworzone do trialu (tym większy szacunek dla Cieśla, że dał radę)
Od kiedy...? O ile się dobrze orientuję, w prawdziwym trialu 8x8 itp. stonogi mają się całkiem nieźle. Dodatkowo, jeśli dobrze pamiętam, TrTr miał być w założeniu dyscypliną realistyczną. Więc jak dla mnie, to obydwie rzeczy się nieco wykluczają. Chyba, że czegoś tu nie rozumiem - w takim razie proszę o logiczne wytłumaczenie.
Nobody wants him, they just turn their heads
Nobody helps him, now he has his revenge!