[MOC] Autosan H9-21
: 2011-06-19, 00:50
Nie ma chyba Polaka, który nim nie jechał. Czy po mieście, czy na kolonie, czy też do dalekiej rodziny.
Przestronny, komfortowy, szybki, uniwersalny. A przy tym piękny, cichy, przyjazny dla środowiska i niezawodny.
Autosan H9
Autosan H9 był produkowany od 1973 roku. Najbardziej popularne wersje to miejski H9-35 i turystyczny H9-21. Produkcję zakończono w 2002 roku. Ostatnie H9 niewiele się różniły od pierwszych serii. Do dzisiaj można je spotkać na trasach obsługiwanych przez PKS i przez prywatnych przewoźników.
Autosana zbudowałem niejako na zamówienie - po Jelczu "Ogórku" Maciek powiedział "to zbuduj jeszcze Autosana". Zatem zbudowałem :) Był gotowy już na początku ostatniej zimy, od tamtej pory czekał na naklejki.
Najszybciej poszedł przód, najdłużej bawiłem się ze słupkami, dachem i wnętrzem. Ma tyle rzędów siedzeń, ile oryginał, schodki do drzwi, obniżone przejście w podłodze, zasłonki, nawet mieści się kierowca.
Pokrywy luków bagażowych można zamontować w pozycji otwartej lub zamkniętej.
Nie chciałbym kolejny raz montować dachu. Zasłonki są mocowane do mocowań słupków - dziesięć sztuk majta się luźno i przeszkadza przy przyczepianiu dachu do karoserii. A potem koszmarna zabawa z ich zmieszczeniem i ułożeniem w odpowiednich miejscach, tym bardziej że są poskładane na 2, 3 i 4...
Jeśli chodzi o klocki, to między innymi są tutaj mało popularne pomarańczowe łuki 1x6x2 i pomarańczowe odwrócone skosy 1x3:
Dziękuję za uwagę :)
Przestronny, komfortowy, szybki, uniwersalny. A przy tym piękny, cichy, przyjazny dla środowiska i niezawodny.
Autosan H9
Autosan H9 był produkowany od 1973 roku. Najbardziej popularne wersje to miejski H9-35 i turystyczny H9-21. Produkcję zakończono w 2002 roku. Ostatnie H9 niewiele się różniły od pierwszych serii. Do dzisiaj można je spotkać na trasach obsługiwanych przez PKS i przez prywatnych przewoźników.
Autosana zbudowałem niejako na zamówienie - po Jelczu "Ogórku" Maciek powiedział "to zbuduj jeszcze Autosana". Zatem zbudowałem :) Był gotowy już na początku ostatniej zimy, od tamtej pory czekał na naklejki.
Najszybciej poszedł przód, najdłużej bawiłem się ze słupkami, dachem i wnętrzem. Ma tyle rzędów siedzeń, ile oryginał, schodki do drzwi, obniżone przejście w podłodze, zasłonki, nawet mieści się kierowca.
Pokrywy luków bagażowych można zamontować w pozycji otwartej lub zamkniętej.
Nie chciałbym kolejny raz montować dachu. Zasłonki są mocowane do mocowań słupków - dziesięć sztuk majta się luźno i przeszkadza przy przyczepianiu dachu do karoserii. A potem koszmarna zabawa z ich zmieszczeniem i ułożeniem w odpowiednich miejscach, tym bardziej że są poskładane na 2, 3 i 4...
Jeśli chodzi o klocki, to między innymi są tutaj mało popularne pomarańczowe łuki 1x6x2 i pomarańczowe odwrócone skosy 1x3:
Dziękuję za uwagę :)