4641 Speed Boat

Recenzje oficjalnych zestawów LEGO napisane przez Forumowiczów

Moderatorzy: Mod Team, Mod Team

Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika
Miguel
Posty: 211
Rejestracja: 2010-06-17, 20:19
Lokalizacja: Sosnowiec

4641 Speed Boat

#1 Post autor: Miguel »

4641 Speed Boat
Obrazek

Dane techniczne
Seria: City Podseria: Harbor
Rok produkcji: 2011
Liczba klocków: 29 (wg Bricklink.com)
Liczba figurek: 1
Ceny: SMYK - 22,99zł. Alledrogo - od 24,50zł (z wysyłką) do 37,90zł (z wysyłką).
Bricklink
Brickset

Tytułem wstępu
Dziś (a dokładniej 13.08.2011r., o godzinie 23:26) chciałbym zaprezentować zestawik jakim jest mała motorówka.

Zacznijmy od pudełka - większe niż impuls, ale mniejsze niż... Unimog :P W środku ładnie wszystko upchnięte, nie na siłę, ale wszystko kupy się trzyma jak to mawiają, nic się nie przesuwa. Nie mamy do czynienia z przechowalnią powietrza, tak więc duży plus dla TLG. Zawartość pudełka to:
- instrukcja (nie znam się na rozmiarach, ale jest większa niż pudełko, więc jest złożona na pół), co ciekawe w instrukcji nie ma informacji przestrzegających przed mrożącym krew w żyłach straszliwym dywanem i od razu przechodzimy do sedna sprawy - czyli budowania;
- 2 woreczki (pół minifiga w jednym, drugie pół w drugim, i takie tam inne ciekawostki meteo);
- luzem znajdujemy 3 elementy kadłuba (i tutaj następuje moje, czyli recenzenta, rozczarowanie, które można opisać słowami "łeee, ale beznadzieja...". No myślałem, że to będzie taki mały kadłub... ot taki rarytasik).

Obrazek

Pudełko, czyli koń jaki jest każdy widzi.
Wspomniałem już o odpowiednim na moje oko rozmiarze. Co do wyglądu - standardowo.
- 1 zdjęcie na przedniej ściance, ukazujące model na tle portu, ponadto znajduje się logo producenta (a na której ściance się ono nie znajduje), logo serii, numer zestawu, wiek.
- 1 zdjęcie, pomniejszone tego z przodu, na prawej ściance
- 1 zdjęcie minifiga w oryginalnej skali na górnej ściance
- mała ściana tekstu na lewej ściance