[Zawody] Zawody LTTC 01.10.2011r.
Moderatorzy: BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team, BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team
Byłoby super, gdyby wyniki były też na starsze wersje Office, albo w jakimś formacie ogólnodostępnym, bo tego otworzyć nie mogę. A chciałbym jednak zobaczyć te wszystkie tajemnicze wyliczenia. Ochłońcie.
GPM '07#2 | '08#2 | '09#5 | '10#3 | '11#4
LTTC '11#6 | '12#2 | '13#3 | '14#3 | '15#3 | '16#2 | '17#4 | '18#4 | '19#11 | '20#7 | '21#9
LTTC '11#6 | '12#2 | '13#3 | '14#3 | '15#3 | '16#2 | '17#4 | '18#4 | '19#11 | '20#7 | '21#9
Trochę szkoda. Dawno nie byłem drugi.
Szkoda, że ukończenie odcinka nie jest równoznaczne z otrzymaniem jakichś punktów. I że raz ostatnie miejsce oznacza 0 punktów, a raz 3. Muszę się przyzwyczaić.
Szkoda, że ukończenie odcinka nie jest równoznaczne z otrzymaniem jakichś punktów. I że raz ostatnie miejsce oznacza 0 punktów, a raz 3. Muszę się przyzwyczaić.
GPM '07#2 | '08#2 | '09#5 | '10#3 | '11#4
LTTC '11#6 | '12#2 | '13#3 | '14#3 | '15#3 | '16#2 | '17#4 | '18#4 | '19#11 | '20#7 | '21#9
LTTC '11#6 | '12#2 | '13#3 | '14#3 | '15#3 | '16#2 | '17#4 | '18#4 | '19#11 | '20#7 | '21#9
Poruszenie KRAZem mnie nie szokuje. Byłbym w szoku, gdyby tego poruszenia nie było, bo KRAZ był bardzo klimatyczny. Miał świetne proporcje.eric trax pisze:Ja jestem w szoku jakie KRAZ wywołuje poruszenie...
GPM '07#2 | '08#2 | '09#5 | '10#3 | '11#4
LTTC '11#6 | '12#2 | '13#3 | '14#3 | '15#3 | '16#2 | '17#4 | '18#4 | '19#11 | '20#7 | '21#9
LTTC '11#6 | '12#2 | '13#3 | '14#3 | '15#3 | '16#2 | '17#4 | '18#4 | '19#11 | '20#7 | '21#9
- glaz_pimpur
- VIP
- Posty: 1391
- Rejestracja: 2008-05-13, 20:25
- Lokalizacja: Warszawa
- brickshelf: glaz-pimpur
-
- Emilus
- Adminus Emeritus
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2007-08-26, 19:58
- Lokalizacja: Polska
- brickshelf: Emilus
- Kontakt:
-
Korzystając z chwilki wolnego czasu, skrobnę jeszcze raz w temacie podziękowania dla wszystkich, którzy myślą, mową, uczynkiem i czymkolwiek innym, przyczynili się do takiego a nie innego całokształtu (celowo napiszę) NASZYCH rajdów LTTC.
Jest mi niezmiernie miło, że zawody cieszyły się taką frekwencją, choć oczywiście były one kontynuacją chwalebnej i sławnej serii GPM.
Dziękuję i gratuluję formuły zawodów: organizatorowi poprzednich zawodów GPM, których niejako kontynuacją jest LTTC, wszystkim zawodnikom, organizatorom, obserwatorom, pomocnikom, przeszkadzaczom, postronnym przechodniom związanym i niezwiązanym z zawodami, filmowcom, fotografom i wiewiórce.
Jest czas na analizę i przemyślenia.
Trzymajcie się i ochłońcie:)
Jest mi niezmiernie miło, że zawody cieszyły się taką frekwencją, choć oczywiście były one kontynuacją chwalebnej i sławnej serii GPM.
Dziękuję i gratuluję formuły zawodów: organizatorowi poprzednich zawodów GPM, których niejako kontynuacją jest LTTC, wszystkim zawodnikom, organizatorom, obserwatorom, pomocnikom, przeszkadzaczom, postronnym przechodniom związanym i niezwiązanym z zawodami, filmowcom, fotografom i wiewiórce.
Jest czas na analizę i przemyślenia.
Trzymajcie się i ochłońcie:)
Ostatnio zmieniony 2011-10-05, 17:06 przez Emilus, łącznie zmieniany 2 razy.
Dzięki za ostatni rajd!
Gratuluje każdemu kto ukończył rajd przede mną - czyli gratuluje wszystkim, którzy dojechali do mety :-)
Jednak przede wszystkim gratulacje dla pierwsze trójki - trzeba przyznać, że Emilowa myśl techniczna pod koniec sezonu trochę nas zdystansowała. Zaskoczeniem był też pojazd Smyka. Sprytny z silnikami w mostach wskoczył aż na podium. Pokazuje to, że nie tylko auta ze skrzyniami biegów liczą się w walce o podium na naszych rajdach.
Moje auto niestety borykało się z bezsensowną wadą skrzyni biegów, która się rozsynchornizowywała i na raz wchodziły obydwa biegi. Trzeba było za każdym razem brać serwis. Niestety ten szkolny błąd zaważył na porażce. Poza tym auto pomimo, że już zjeżdżałem tyłem z progu na pierwszej sekcji znów fikło na dach w nieodpowiednim momencie. Niestety nie był to pojazd projektowany, żeby wygrać. Bardzo szlachetne :-) zawieszenie zdeterminowało konstrukcje całego pojazdu. Układ napędowy nie był optymalny. Było dużo pionowych przejść i aż 10 kardanów. Zawieszenie mimo, że bardzo szlachetne nie dawało dobrej stabilności, ale to też po cześci efekt tego, że było to krótkie 4x4. Mimo wszystko nie wypada mi narzekać na tego unimoga. Gdyby nie on to nie miałbym pretekstu, żeby być na ostatnich 2 rajdach. Zbudowany w 5 dni dał mi dużo frajdy.
Dzięki za ostatni rajd!
Rozważanie na temat całego sezonu zamieszczę w odpowiednim temacie.
Gratuluje każdemu kto ukończył rajd przede mną - czyli gratuluje wszystkim, którzy dojechali do mety :-)
Jednak przede wszystkim gratulacje dla pierwsze trójki - trzeba przyznać, że Emilowa myśl techniczna pod koniec sezonu trochę nas zdystansowała. Zaskoczeniem był też pojazd Smyka. Sprytny z silnikami w mostach wskoczył aż na podium. Pokazuje to, że nie tylko auta ze skrzyniami biegów liczą się w walce o podium na naszych rajdach.
Moje auto niestety borykało się z bezsensowną wadą skrzyni biegów, która się rozsynchornizowywała i na raz wchodziły obydwa biegi. Trzeba było za każdym razem brać serwis. Niestety ten szkolny błąd zaważył na porażce. Poza tym auto pomimo, że już zjeżdżałem tyłem z progu na pierwszej sekcji znów fikło na dach w nieodpowiednim momencie. Niestety nie był to pojazd projektowany, żeby wygrać. Bardzo szlachetne :-) zawieszenie zdeterminowało konstrukcje całego pojazdu. Układ napędowy nie był optymalny. Było dużo pionowych przejść i aż 10 kardanów. Zawieszenie mimo, że bardzo szlachetne nie dawało dobrej stabilności, ale to też po cześci efekt tego, że było to krótkie 4x4. Mimo wszystko nie wypada mi narzekać na tego unimoga. Gdyby nie on to nie miałbym pretekstu, żeby być na ostatnich 2 rajdach. Zbudowany w 5 dni dał mi dużo frajdy.
Dzięki za ostatni rajd!
Rozważanie na temat całego sezonu zamieszczę w odpowiednim temacie.
Ostatnio zmieniony 2011-10-09, 14:07 przez TT, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam,
Tomek
Tomek