[Zawody] Zawody LTTC 01.10.2011r.

Wszystko co związane z / everything about LEGO Truck Trial, Cross Country, Truck Racing, Outdoor Car Racing

Moderatorzy: BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team, BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team

Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika
smyk
VIP
Posty: 2142
Rejestracja: 2006-03-14, 23:13
Lokalizacja: Warszawa-Ochota
brickshelf: smyk

 

#46 Post autor: smyk »

Byłoby super, gdyby wyniki były też na starsze wersje Office, albo w jakimś formacie ogólnodostępnym, bo tego otworzyć nie mogę. A chciałbym jednak zobaczyć te wszystkie tajemnicze wyliczenia. Ochłońcie.
GPM '07#2 | '08#2 | '09#5 | '10#3 | '11#4
LTTC '11#6 | '12#2 | '13#3 | '14#3 | '15#3 | '16#2 | '17#4 | '18#4 | '19#11 | '20#7 | '21#9

Awatar użytkownika
Emilus
Adminus Emeritus
Posty: 1460
Rejestracja: 2007-08-26, 19:58
Lokalizacja: Polska
brickshelf: Emilus
Kontakt:

 

#47 Post autor: Emilus »


Awatar użytkownika
Chrupek
Posty: 834
Rejestracja: 2010-04-13, 09:57
Lokalizacja: Wawa

#48 Post autor: Chrupek »

Jakby co to w zeszycie drugim są zliczone punkty ze wszystkich sekcji. Przynajmniej w tym arkuszu 2003, który udało mi się otworzyć. Faktycznie smyk byłeś 3ci, ale nic to nie zmienia w klasyfikacji sezonu jednak.
Sezon w pełni!

Awatar użytkownika
smyk
VIP
Posty: 2142
Rejestracja: 2006-03-14, 23:13
Lokalizacja: Warszawa-Ochota
brickshelf: smyk

 

#49 Post autor: smyk »

Trochę szkoda. Dawno nie byłem drugi.

Szkoda, że ukończenie odcinka nie jest równoznaczne z otrzymaniem jakichś punktów. I że raz ostatnie miejsce oznacza 0 punktów, a raz 3. Muszę się przyzwyczaić.
GPM '07#2 | '08#2 | '09#5 | '10#3 | '11#4
LTTC '11#6 | '12#2 | '13#3 | '14#3 | '15#3 | '16#2 | '17#4 | '18#4 | '19#11 | '20#7 | '21#9

Awatar użytkownika
eric trax
Administrator
Posty: 2462
Rejestracja: 2011-02-28, 20:30
Lokalizacja: Wrocław
brickshelf: erictrax

 

#50 Post autor: eric trax »

Ja jestem w szoku jakie KRAZ wywołuje poruszenie...
Na warsztacie:
- Grimme Varitron 270 - 10%
.

Awatar użytkownika
smyk
VIP
Posty: 2142
Rejestracja: 2006-03-14, 23:13
Lokalizacja: Warszawa-Ochota
brickshelf: smyk

 

#51 Post autor: smyk »

eric trax pisze:Ja jestem w szoku jakie KRAZ wywołuje poruszenie...
Poruszenie KRAZem mnie nie szokuje. Byłbym w szoku, gdyby tego poruszenia nie było, bo KRAZ był bardzo klimatyczny. Miał świetne proporcje.
GPM '07#2 | '08#2 | '09#5 | '10#3 | '11#4
LTTC '11#6 | '12#2 | '13#3 | '14#3 | '15#3 | '16#2 | '17#4 | '18#4 | '19#11 | '20#7 | '21#9

Awatar użytkownika
eric trax
Administrator
Posty: 2462
Rejestracja: 2011-02-28, 20:30
Lokalizacja: Wrocław
brickshelf: erictrax

 

#52 Post autor: eric trax »

Mnie zdecydowanie bardziej poruszył patent na napęd. Kosmos... Dawno nie widziałem czegoś tak minimalistycznie pomysłowego.
Na warsztacie:
- Grimme Varitron 270 - 10%
.

Awatar użytkownika
glaz_pimpur
VIP
Posty: 1391
Rejestracja: 2008-05-13, 20:25
Lokalizacja: Warszawa
brickshelf: glaz-pimpur

 

#53 Post autor: glaz_pimpur »

eric trax pisze:Mnie zdecydowanie bardziej poruszył patent na napęd
Czyj?
acmilaneo pisze:jak widzę zawiść niektórych osób wobec osób niebudujących i niepublikujących to aż mi się odechciewa brać udział w tych zakupach

Awatar użytkownika
Emilus
Adminus Emeritus
Posty: 1460
Rejestracja: 2007-08-26, 19:58
Lokalizacja: Polska
brickshelf: Emilus
Kontakt:

 

#54 Post autor: Emilus »

Smyka, nie na napęd, tylko na skrajnie uproszczony przebieg osiek napędowych w mostach, wynikający z zastosowania przelotowego gniazda na oś, występującego w silniku NXT.

Awatar użytkownika
Chrupek
Posty: 834
Rejestracja: 2010-04-13, 09:57
Lokalizacja: Wawa

#55 Post autor: Chrupek »

Coś za coś - Smyk miał wydajność, bo układ napędowy był pozbawiony 'zbędnych' zębatek. I albo wygrywał, albo był daleko. Tak to jest z pojazdami bez skrzyni.
Sezon w pełni!

Awatar użytkownika
Emilus
Adminus Emeritus
Posty: 1460
Rejestracja: 2007-08-26, 19:58
Lokalizacja: Polska
brickshelf: Emilus
Kontakt:

 

#56 Post autor: Emilus »

Korzystając z chwilki wolnego czasu, skrobnę jeszcze raz w temacie podziękowania dla wszystkich, którzy myślą, mową, uczynkiem i czymkolwiek innym, przyczynili się do takiego a nie innego całokształtu (celowo napiszę) NASZYCH rajdów LTTC.
Jest mi niezmiernie miło, że zawody cieszyły się taką frekwencją, choć oczywiście były one kontynuacją chwalebnej i sławnej serii GPM.

Dziękuję i gratuluję formuły zawodów: organizatorowi poprzednich zawodów GPM, których niejako kontynuacją jest LTTC, wszystkim zawodnikom, organizatorom, obserwatorom, pomocnikom, przeszkadzaczom, postronnym przechodniom związanym i niezwiązanym z zawodami, filmowcom, fotografom i wiewiórce.

Jest czas na analizę i przemyślenia.

Trzymajcie się i ochłońcie:)
Ostatnio zmieniony 2011-10-05, 17:06 przez Emilus, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
TT
Posty: 1181
Rejestracja: 2004-05-27, 13:52
Lokalizacja: Bielsko-Biała
brickshelf: TT

 

#57 Post autor: TT »

Dzięki za ostatni rajd!

Gratuluje każdemu kto ukończył rajd przede mną - czyli gratuluje wszystkim, którzy dojechali do mety :-)
Jednak przede wszystkim gratulacje dla pierwsze trójki - trzeba przyznać, że Emilowa myśl techniczna pod koniec sezonu trochę nas zdystansowała. Zaskoczeniem był też pojazd Smyka. Sprytny z silnikami w mostach wskoczył aż na podium. Pokazuje to, że nie tylko auta ze skrzyniami biegów liczą się w walce o podium na naszych rajdach.

Moje auto niestety borykało się z bezsensowną wadą skrzyni biegów, która się rozsynchornizowywała i na raz wchodziły obydwa biegi. Trzeba było za każdym razem brać serwis. Niestety ten szkolny błąd zaważył na porażce. Poza tym auto pomimo, że już zjeżdżałem tyłem z progu na pierwszej sekcji znów fikło na dach w nieodpowiednim momencie. Niestety nie był to pojazd projektowany, żeby wygrać. Bardzo szlachetne :-) zawieszenie zdeterminowało konstrukcje całego pojazdu. Układ napędowy nie był optymalny. Było dużo pionowych przejść i aż 10 kardanów. Zawieszenie mimo, że bardzo szlachetne nie dawało dobrej stabilności, ale to też po cześci efekt tego, że było to krótkie 4x4. Mimo wszystko nie wypada mi narzekać na tego unimoga. Gdyby nie on to nie miałbym pretekstu, żeby być na ostatnich 2 rajdach. Zbudowany w 5 dni dał mi dużo frajdy.

Dzięki za ostatni rajd!
Rozważanie na temat całego sezonu zamieszczę w odpowiednim temacie.
Ostatnio zmieniony 2011-10-09, 14:07 przez TT, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam,
Tomek

ODPOWIEDZ