Forum LUGPOL Strona Główna Forum LUGPOL
www.lugpol.pl

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Emilus
2012-04-07, 09:43
[MOC] Schwere Wagen

Pierwszy wyścig sezonu 2012 wygra:
4x4
11%
 11%  [ 7 ]
4x4
11%
 11%  [ 7 ]
6x6
15%
 15%  [ 9 ]
6x6
15%
 15%  [ 9 ]
8x8
11%
 11%  [ 7 ]
8x8
11%
 11%  [ 7 ]
10x10
0%
 0%  [ 0 ]
10x10
0%
 0%  [ 0 ]
12x12
11%
 11%  [ 7 ]
12x12
11%
 11%  [ 7 ]
Głosowań: 30
Wszystkich Głosów: 60

Autor Wiadomość
eric trax 
Administrator
Wieslav the Corn


Wiek: 32
Dołączył: 28 Lut 2011
Wpisy: 1879
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-04-06, 20:14   

kurka ale kabina jest za niska trochę. o 2st podniósłbym 'szyby'
_________________
Na warsztacie:
- Krone Big X 770 - 100%
 
 
 
 
smyk 
VIP


Wiek: 36
Dołączył: 14 Mar 2006
Wpisy: 2101
Skąd: Warszawa-Ochota
Wysłany: 2012-04-06, 20:16   

ManiekManiak napisał/a:
To nie pierwsza trialówka o takich kształtach kabiny. Sam popełniłem chyba aż 3. Problem leży w kolorach, szary mieszany z czarnym najszczęśliwszy nie jest. Tak czy inaczej mi się podoba w mono, tego pomarańcza to jednak wolałbym nie doświadczać.
Ach, o kolory wam chodzi! To jako daltonista powiem wam, że dla mnie on jest cały szary z lekkimi przepaleniami. Bawcie się dobrze zastanawiając się jak to widzę.
_________________
GPM '07 #2 | '08 #2 | '09 #5 | '10 #3 | '11 #4
LTTC '11 #6 | '12 #2 | '13 #3 | '14 #3 | '15 #3 | '16 #2 | '17 #4 | '18 #4 | '19 # 11
 
 
 
smyk 
VIP


Wiek: 36
Dołączył: 14 Mar 2006
Wpisy: 2101
Skąd: Warszawa-Ochota
Wysłany: 2012-04-06, 20:21   

eric trax napisał/a:
kurka ale kabina jest za niska trochę. o 2st podniósłbym 'szyby'
To nie do końca tak*. Choć takich lekkich proporcjonalnych przekłamań jest kilka.

*Tutaj raczej trzeba by ciut obniżyć linię przedniej szyby i jednocześnie skrócić przedni zwis. Sama wysokość jest okej, tylko błotniki są za głębokie, bo zawieszka robi na boki, a koła mocno się skręcają i potrzeba dla nich dużo miejsca.
_________________
GPM '07 #2 | '08 #2 | '09 #5 | '10 #3 | '11 #4
LTTC '11 #6 | '12 #2 | '13 #3 | '14 #3 | '15 #3 | '16 #2 | '17 #4 | '18 #4 | '19 # 11
 
 
 
eric trax 
Administrator
Wieslav the Corn


Wiek: 32
Dołączył: 28 Lut 2011
Wpisy: 1879
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-04-06, 20:22   

no sprawia wrażenie płaskiego, a ja bym dorzucił te dwa study, zrobił porządek z kolorami i malina.
_________________
Na warsztacie:
- Krone Big X 770 - 100%
 
 
 
 
Emilus 
Adminus Emeritus


Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Wpisy: 1460
Skąd: Polska
Wysłany: 2012-04-06, 21:15   

Kiedyś Szymon napisałeś o mojej trialówce, że podobnie jak z pewnymi facetami: "schludna ale brzydka". Cóż technicznie podobnie jak i wizualnie, Twoje auto nawet nie stało przy schludnym.

Szkoda, bo to jest regres na wszelkich polach... Był już taki MAN i był "przyjemniejszy" mimo zbieżnej idei. Każdy, powtarzam każdy może usiłować mówić, że celowo poszedł w silniki w mostach. Prawie każdemu bym uwierzył, ale nie Tobie. Tak samo jak Hastings nie jest mądrzejszy od Poirota. Smyku, jesteś estetą. Czemu tłumaczyć tą kastrację na naszych gustach?

Żeby nie było, my się ze Smykiem lubimy :)
_________________
legotrucktrial.boo.pl | Regulamin LTTC 2012 | Terminarz LTTC i CC 2012
Ostatnio zmieniony przez Emilus 2012-04-06, 21:26, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
TT 
VIP


Wiek: 31
Dołączył: 27 Maj 2004
Wpisy: 1181
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2012-04-06, 21:24   

Obiektywnie patrząc to mi nie podoba się:
- zderzak, te otwory są paskudne
- 2 szare panele pod przednią szybą
- dwa kolory kabiny sprawiają wrażenie chaosu. Tu trochę szarego tu znów czarny. Nie mam nic przeciwko 2 kolorom, ale powinny tworzyć jakiś spójny motyw, podział.
- linia dachu od przodu nie jest równa
- słupek zamontowany na conectorze split
- schodkowano skos na drzwiach
- pomarańczowe panele na pace
- krótko ścięty tył zaburza proporcje
- to, że piszesz, że wszystko trzyma się jakoś na słowo honoru, że jak coś się wyciągnie to wszystko legnie w gruzach. Taki wyjadacz jak Ty mając całą przerwę zimową pozwolił sobie na zbudowanie takiej "maniany"? Trochę ambicji Panie kolego :-)
_________________
Pozdrawiam,
Tomek
 
 
 
Jetboy
[Usunięty]

Wysłany: 2012-04-06, 21:27   

Jeśli miałem jakieś wątpliwości to teraz już nie mam. Trialówek budować nie warto :P
 
 
 
eric trax 
Administrator
Wieslav the Corn


Wiek: 32
Dołączył: 28 Lut 2011
Wpisy: 1879
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-04-06, 21:37   

Tak z boku patrząc na usta ciśnie się tylko jedno: haters gona hate :P

Cóż jakiś tam standard od dłuższego czasu względem estetyki był trzymany, to jest punkt zwrotny :) moje zdanie nie powinno się liczyć bo pedantyczne podejście do wyglądu niszczy moje trialówki już w fazie projektu :D
_________________
Na warsztacie:
- Krone Big X 770 - 100%
 
 
 
 
glaz_pimpur 
VIP
OLD SKULL


Wiek: 46
Dołączył: 13 Maj 2008
Wpisy: 1366
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-04-06, 22:08   

Jetboy napisał/a:
Jeśli miałem jakieś wątpliwości to teraz już nie mam. Trialówek budować nie warto :P

Warto, ale nie pod regulamin.:P Tzn może spełniać jego wymogi ale nie ma co się starać, żeby była najlepsza. I tak jak jesteś w temacie nowy to ze starymi wyjadaczami nie wygrasz. Ale przynajmniej będziesz mógł powiedzieć, że Twoja była ładniejsza.
_________________
acmilaneo napisał/a:
jak widzę zawiść niektórych osób wobec osób niebudujących i niepublikujących to aż mi się odechciewa brać udział w tych zakupach
 
 
 
smyk 
VIP


Wiek: 36
Dołączył: 14 Mar 2006
Wpisy: 2101
Skąd: Warszawa-Ochota
Wysłany: 2012-04-06, 22:44   

glaz_pimpur napisał/a:
Jetboy napisał/a:
Jeśli miałem jakieś wątpliwości to teraz już nie mam. Trialówek budować nie warto :P

Warto, ale nie pod regulamin.:P Tzn może spełniać jego wymogi ale nie ma co się starać, żeby była najlepsza.
O! Wreszcie ktoś prawidłowo odczytał mój manifest!
_________________
GPM '07 #2 | '08 #2 | '09 #5 | '10 #3 | '11 #4
LTTC '11 #6 | '12 #2 | '13 #3 | '14 #3 | '15 #3 | '16 #2 | '17 #4 | '18 #4 | '19 # 11
 
 
 
eric trax 
Administrator
Wieslav the Corn


Wiek: 32
Dołączył: 28 Lut 2011
Wpisy: 1879
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-04-06, 23:01   

Ja sobie odpuściłem i zawsze stawiam na miss zawodów ;d tyle że teraz podniosłem poprzeczkę i mam zamiar przejechać wszystkie odcinki :P
_________________
Na warsztacie:
- Krone Big X 770 - 100%
 
 
 
 
TT 
VIP


Wiek: 31
Dołączył: 27 Maj 2004
Wpisy: 1181
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2012-04-07, 07:44   

glaz_pimpur napisał/a:
Warto, ale nie pod regulamin.:P Tzn może spełniać jego wymogi ale nie ma co się starać, żeby była najlepsza.


Skoro bym już był takim manifestantem, który po raz 100 chce pokazać, że regulamin w trialu jest bez sensu to wolałbym zrobić auto niezgodne z regulaminem, ale ładne i jeżdżące. Takie z którego będę sam zadowolony. Po co w imię protestu robić auto, które tylko spełni wymogi regulaminu, a będzie brzydkie i nie będzie jeździć. Nic w ten sposób nie udowodnisz i nie będziesz miał żadnej satysfakcji z auta.

Oczywiście powyższe nie tyczy się auta Smyka. Ja wierzę, że trochę weszliśmy mu na ambicje i poprawi auto. Wytknie sobie każdy detal tak jak nam to zwykle pokazywał i poprawi. Technicznie auto jest proste i sprawdzone, więc na pewno przejedzie wszystko i powalczy o miejsca w pierwszej połowie stawki.
Smyku nawet Schwere Wagen zasługuje na trochę troski i dopieszczenia :-)

ps. oryginał może być brzydki, ale warto się postarać ;-)
_________________
Pozdrawiam,
Tomek
Ostatnio zmieniony przez Emilus 2012-04-07, 09:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
smyk 
VIP


Wiek: 36
Dołączył: 14 Mar 2006
Wpisy: 2101
Skąd: Warszawa-Ochota
Wysłany: 2012-04-07, 08:39   

No TT, jak zbudujesz ładne auto wymiarów Zis/KATa w okolicach 2 kg, a nie w granicach 3-4 kg, to ci osobiście pogratuluję :)

Oczywiście zmiana kolorów KATa nie wiąże się ze zmianą wagi. Z tym, że ja prawie nie widzę kolorów. A kolor jak widać znaczy wiele. Nie bardzo rozumiałem pozytywne głosy przy Matadorze, teraz nie do końca ogarniam skalę przerażenia świniobusem.

Ale używajcie sobie ile chcecie - policzymy się na zawodach. Może akurat mosty mi nie odpadną.
_________________
GPM '07 #2 | '08 #2 | '09 #5 | '10 #3 | '11 #4
LTTC '11 #6 | '12 #2 | '13 #3 | '14 #3 | '15 #3 | '16 #2 | '17 #4 | '18 #4 | '19 # 11
 
 
 
glaz_pimpur 
VIP
OLD SKULL


Wiek: 46
Dołączył: 13 Maj 2008
Wpisy: 1366
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-04-07, 08:41   

TT napisał/a:
glaz_pimpur napisał/a:
Warto, ale nie pod regulamin.:P Tzn może spełniać jego wymogi ale nie ma co się starać, żeby była najlepsza.


Skoro bym już był takim manifestantem, który po raz 100 chce pokazać, że regulamin w trailu jest bez sensu to wolałbym zrobić auto niezgodne z regulaminem, ale ładne i jeżdżące. Takie z którego będę sam zadowolony. Po co w imię protestu robić auto, które tylko spełni wymogi regulaminu, a będzie brzydkie i nie będzie jeździć. Nic w ten sposób nie udowodnisz i nie będziesz miał żadnej satysfakcji z auta.

Akurat zupełnie nie to miałem na myśli. Raczej to, żeby miał satysfakcję z wyglądu auta, a doświadczenie konstrukcyjne nabierze wraz ze startami. Do regulaminu się nie wtrącam bo na razie nie startuję. Co do Twojego auta to brzydkie nie jest, tylko razi logo sponsora. Tej wielkości mógłbyś się postarać wykafelkować je z klocków zamiast dawać wielką naklejkę;) Widziałem dużo brzydsze konstrukcje, które były też bardzo skuteczne.
_________________
acmilaneo napisał/a:
jak widzę zawiść niektórych osób wobec osób niebudujących i niepublikujących to aż mi się odechciewa brać udział w tych zakupach
 
 
 
eric trax 
Administrator
Wieslav the Corn


Wiek: 32
Dołączył: 28 Lut 2011
Wpisy: 1879
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-04-07, 11:13   

TT napisał/a:

Skoro bym już był takim manifestantem, który po raz 100 chce pokazać, że regulamin w trialu jest bez sensu to wolałbym zrobić auto niezgodne z regulaminem, ale ładne i jeżdżące. Takie z którego będę sam zadowolony. Po co w imię protestu robić auto, które tylko spełni wymogi regulaminu, a będzie brzydkie i nie będzie jeździć. Nic w ten sposób nie udowodnisz i nie będziesz miał żadnej satysfakcji z auta.


dokładnie o tym samym myślałem wczoraj
_________________
Na warsztacie:
- Krone Big X 770 - 100%
 
 
 
 
Wyświetl wpisy z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich wpisów
Nie możesz usuwać swoich wpisów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,052 sekundy. Zapytań do SQL: 13