: 2012-04-07, 10:20
Tylko jeden szczegół. Mam ze zbudowania tego pokraka sporo satysfakcji. To taki study-truck. Eksploruję pewne koncepcje, których nie miałem dotąd okazji dokładniej zbadać z racji stylu w jakim budowałem.
<a href=\"http://www.lugpol.pl\">www.lugpol.pl</a>
http://www.lugpol.pl/forum/
BJ pisze:Mógłbys się spytać Smyka czy będzie jechał tym swoim manem, jeśli tak nie będzie mi potrzebna ta płytka, pokażu mu jak się prawdziwe many buduje:P
No niech pokaże. Tylko wcześniej niech określi co rozumie przez "prawdziwe MANy". Bo to takie ogólniki. Póki co - myślę sobie - tere fere.3dom pisze:BJ pisze:Mógłbys się spytać Smyka czy będzie jechał tym swoim manem, jeśli tak nie będzie mi potrzebna ta płytka, pokażu mu jak się prawdziwe many buduje:P
Do ściągnięcia jest klip *.mp4 ok. 100mb, prawie 9 min walki podwozia w terenie.BJ pisze:Man 6x6, technika sprawdzona w tamtym roku, delikatnie podrasowana, no i spadek masy o ok. 0,5KG sprawia że jeździ baaardzo fajnie.
Jeśli byłby bardzo ciekawy, może pobrać to: http://pliki.wp.pl/fc,1484735074,fid,54 ... bierz.html podwozie mana, waga ok 1,8kg, ale aku nie ładowane od TR w dużym pokoju, a był dość intensywnie wcześniej testowany.
A dziękuję za dobre słowo. (Nie zdążyłem edytować posta.)Blaha pisze:Na mnie konstrukcja wywarła bardzo dobre wrażenie. Była estetyczna (foty kłamią), zrywna, przemyślana lepiej niż Matador, no i kierowca doświadczony :)
Gratuluję 3 miejsca!
Jakby co mogę ponownie wesprzeć panelami ;)smyk pisze:Niestety ciągle nie udało się ujednolicić kolorystyki i dalej jest pstrokato, ale przynajmniej bez wyraźnie widocznego pomarańczowego
Jak skończę z poprawkami to pewnie coś cyknę, ale to pewnie potrwa jeszcze parę(naście) dni.3dom pisze:Jakby co mogę ponownie wesprzeć panelami ;)smyk pisze:Niestety ciągle nie udało się ujednolicić kolorystyki i dalej jest pstrokato, ale przynajmniej bez wyraźnie widocznego pomarańczowego
Będą foty?
Akurat do poprawy wyglądu nie był potrzebny weekend rajdowy. Wystarczyło przyjrzeć się autu przed rajdem :-)Co dalej?
Dzień urlopu po zawodach okazał się strzałem w dziesiątkę. Zawsze mi brakowało czasu by wykorzystać inspirację z rajdowego łikendu Tym razem się udało.
A to ciekawostka - zmieściłby się także serwomotor do skrętu razem ze skręconymi kołami?TT pisze:Akurat do poprawy wyglądu nie był potrzebny weekend rajdowy. Wystarczyło przyjrzeć się autu przed rajdem :-)Co dalej?
Dzień urlopu po zawodach okazał się strzałem w dziesiątkę. Zawsze mi brakowało czasu by wykorzystać inspirację z rajdowego łikendu Tym razem się udało.
Zaintrygował mnie układ napędowy Twojego auta. Ja się męczę z tatrą 8x8, zawieszeniem, skrzynia biegów, a wynik uzyskuje jak auto 4x4 z silnikami w mostach.
Pokombinowałem trochę i przy szerokości mostu 27st można by w takim układzie jak masz dorobić skrzynie biegów. Myślisz, że miałoby to sens?