Strona 3 z 4

: 2012-04-07, 10:20
autor: smyk
Tylko jeden szczegół. Mam ze zbudowania tego pokraka sporo satysfakcji. To taki study-truck. Eksploruję pewne koncepcje, których nie miałem dotąd okazji dokładniej zbadać z racji stylu w jakim budowałem.

: 2012-04-07, 12:47
autor: 3dom
BJ pisze:Mógłbys się spytać Smyka czy będzie jechał tym swoim manem, jeśli tak nie będzie mi potrzebna ta płytka, pokażu mu jak się prawdziwe many buduje:P

: 2012-04-09, 20:39
autor: smyk
3dom pisze:
BJ pisze:Mógłbys się spytać Smyka czy będzie jechał tym swoim manem, jeśli tak nie będzie mi potrzebna ta płytka, pokażu mu jak się prawdziwe many buduje:P
No niech pokaże. Tylko wcześniej niech określi co rozumie przez "prawdziwe MANy". Bo to takie ogólniki. Póki co - myślę sobie - tere fere.

ps. Wreszcie jakieś wyzwania!

: 2012-04-11, 09:10
autor: 3dom
BJ pisze:Man 6x6, technika sprawdzona w tamtym roku, delikatnie podrasowana, no i spadek masy o ok. 0,5KG sprawia że jeździ baaardzo fajnie.

Jeśli byłby bardzo ciekawy, może pobrać to: http://pliki.wp.pl/fc,1484735074,fid,54 ... bierz.html podwozie mana, waga ok 1,8kg, ale aku nie ładowane od TR w dużym pokoju, a był dość intensywnie wcześniej testowany.
Do ściągnięcia jest klip *.mp4 ok. 100mb, prawie 9 min walki podwozia w terenie.

: 2012-04-11, 10:48
autor: smyk
Ech, jeszcze żebym miał szerokopasmowy internet. Ale rozumiem, że w sobotę będą dwa KATy i powalczymy.

: 2012-04-11, 21:20
autor: eric trax
Wylałbym swój żal i to co sądzę na temat nie konstruktywnie - cwaniackich komentarzy BJa ale to nie miejsce i czas.


Smyk zagoń dzieci do przedszkola. Trzymam kciuki za Kata!

: 2012-04-11, 22:34
autor: 3dom
Dajesz Eric, nie krępuj się, tutaj Emil jest modem :P

: 2012-04-17, 08:05
autor: smyk
Raport rajdowy

Rolek: 0
Usterek: 0
Przeszkód niepokonanych: 0
Tempo wyścigowe: umiarkowane, równe, ograniczone możliwościami kierowcy.

Mocy, prześwitu, ani stabilności nie brakowało. Mankamentem okazał się przedni zwis, którego geometria nie pozwalała w pełni wykorzystać możliwości do wspinania się podwozia.


Co dalej?

: 2012-04-17, 08:13
autor: Blaha
Na mnie konstrukcja wywarła bardzo dobre wrażenie. Była estetyczna (foty kłamią), zrywna, przemyślana lepiej niż Matador, no i kierowca doświadczony :)
Gratuluję 3 miejsca!

: 2012-04-17, 08:35
autor: smyk
Blaha pisze:Na mnie konstrukcja wywarła bardzo dobre wrażenie. Była estetyczna (foty kłamią), zrywna, przemyślana lepiej niż Matador, no i kierowca doświadczony :)
Gratuluję 3 miejsca!
A dziękuję za dobre słowo. (Nie zdążyłem edytować posta.)

Co dalej?
Dzień urlopu po zawodach okazał się strzałem w dziesiątkę. Zawsze mi brakowało czasu by wykorzystać inspirację z rajdowego łikendu Tym razem się udało.

Wprawdzie KAT miał być furą tymczasową w oczekiwaniu na T813, ale po sobocie nie mogłem się powstrzymać by nie usprawnić paru drobiazgów. No i zaczęło się od drobiazgów, a w praktyce prawie cała kabina zbudowana jest od nowa. Nowa linia podłogi, nowe mniejsze błotniki, częściowo zmienione skosy dachu. Poprawione proporcje frontowych okien. Zderzak już nie straszy dziurami, a przedni zwis odzyskał proporcje. Pojawił się też na chwilę właz dachowy, ale nie byłem z niego zadowolony i zrezygnowałem. Czekają mnie jeszcze drzwi i wyposażenie wnętrza. Muszę też wymyślić jakieś sensowniejsze wycieraczki. Niestety ciągle nie udało się ujednolicić kolorystyki i dalej jest pstrokato, ale przynajmniej bez wyraźnie widocznego pomarańczowego.

: 2012-04-17, 08:47
autor: 3dom
smyk pisze:Niestety ciągle nie udało się ujednolicić kolorystyki i dalej jest pstrokato, ale przynajmniej bez wyraźnie widocznego pomarańczowego
Jakby co mogę ponownie wesprzeć panelami ;)

Będą foty?

: 2012-04-17, 09:11
autor: smyk
3dom pisze:
smyk pisze:Niestety ciągle nie udało się ujednolicić kolorystyki i dalej jest pstrokato, ale przynajmniej bez wyraźnie widocznego pomarańczowego
Jakby co mogę ponownie wesprzeć panelami ;)

Będą foty?
Jak skończę z poprawkami to pewnie coś cyknę, ale to pewnie potrwa jeszcze parę(naście) dni.

Pomarańczowe panele boczne wymieniłem na płaskie szare. Całość wygląda bardziej kanciasto, a mniej cukierkowato.

Jeszcze raz dziękuję za wsparcie panelowe na rajdzie. Mam nadzieję, że się nie porysowały za bardzo. (Jak coś, to po przyjściu BOPa możemy zamienić.)

: 2012-04-17, 13:06
autor: 3dom
W sumie to nawet ich nie oglądałem. Zresztą to tylko panele ;)

: 2012-04-19, 14:39
autor: TT
Co dalej?
Dzień urlopu po zawodach okazał się strzałem w dziesiątkę. Zawsze mi brakowało czasu by wykorzystać inspirację z rajdowego łikendu Tym razem się udało.
Akurat do poprawy wyglądu nie był potrzebny weekend rajdowy. Wystarczyło przyjrzeć się autu przed rajdem :-)

Zaintrygował mnie układ napędowy Twojego auta. Ja się męczę z tatrą 8x8, zawieszeniem, skrzynia biegów, a wynik uzyskuje jak auto 4x4 z silnikami w mostach.
Pokombinowałem trochę i przy szerokości mostu 27st można by w takim układzie jak masz dorobić skrzynie biegów. Myślisz, że miałoby to sens?

: 2012-04-19, 14:57
autor: smyk
TT pisze:
Co dalej?
Dzień urlopu po zawodach okazał się strzałem w dziesiątkę. Zawsze mi brakowało czasu by wykorzystać inspirację z rajdowego łikendu Tym razem się udało.
Akurat do poprawy wyglądu nie był potrzebny weekend rajdowy. Wystarczyło przyjrzeć się autu przed rajdem :-)

Zaintrygował mnie układ napędowy Twojego auta. Ja się męczę z tatrą 8x8, zawieszeniem, skrzynia biegów, a wynik uzyskuje jak auto 4x4 z silnikami w mostach.
Pokombinowałem trochę i przy szerokości mostu 27st można by w takim układzie jak masz dorobić skrzynie biegów. Myślisz, że miałoby to sens?
A to ciekawostka - zmieściłby się także serwomotor do skrętu razem ze skręconymi kołami?