[MOC] westernowo

Adventurers, Castle, HP, Ninja, Pirates, Western, WWII, Vikings

Moderator: Mod Team

Autor
Wiadomość
guzik80
Posty: 37
Rejestracja: 2008-10-09, 23:41
Lokalizacja: łódź
HELF: guzik80

 

[MOC] westernowo

#1 Post autor: guzik80 »

Mała scenka w klimatach dzikiego zachodu, czyli nieznajomy przejeżdża przez miasto, kowboja świerzbią ręce, a grabarz wietrzy ruch w interesie:)
Zamysł był taki:
-po pierwsze chciałem zbudować coś westernowego
-po drugie są to moje pierwsze eksperymenty z budowaniem podniszczonego budynku (ten biały jakby ktoś nie zauważył)
-po trzecie (wyszło w trakcie) zastanawiałem się czy da się jakoś symbolicznie pokazać efekt wyciągania rewolweru z kabury


Obrazek




oprócz tego jest jeszcze wodopój, z którego dumny jestem niebywale:)))

wspomniany już wcześniej moment wyciągania rewolweru

a jakby ktoś chciał więcej zdjęć to zapraszam, GALERIA

Awatar użytkownika
Chrupek
Posty: 834
Rejestracja: 2010-04-13, 09:57
Lokalizacja: Wawa
: Gen

#2 Post autor: Chrupek »

Jakoś tak mało westernowo wygląda na pierwszy rzut oka. Może to kwestia zdjęcia; próbowałeś jakiś filtr zastosować?

Budynki bardzo przyjemne, szczególnie ten z aresztem:)
Sezon w pełni!

Awatar użytkownika
bonczyk85
Posty: 289
Rejestracja: 2012-03-26, 11:24
Lokalizacja: Wyszków/Warszawa
HELF: bonczyk85
: bonczyk85

 

#3 Post autor: bonczyk85 »

Moment wyciągania rewolweru chyba trudniej byłoby zaprezentować lepiej. Jest jak najbardziej ok. I twarz figurki rewolwerowca świetnie dobrana.

Co do budynków to przydałoby się jakoś lepiej zagospodarować górną, wystającą ponad dach, część budynku grabarza. Razi trochę pustką. Na przykład umieścić tam jakiś szyld.
Ostatnio zmieniony 2012-12-16, 10:06 przez bonczyk85, łącznie zmieniany 1 raz.
My sets
Kolekcjonować czy budować... a może jedno i drugie...?

Awatar użytkownika
Dr. Ops
Posty: 98
Rejestracja: 2011-01-14, 21:23
Lokalizacja: Jaworzno
: Dr.Ops
: Dr.Ops

 

#4 Post autor: Dr. Ops »

Pompa jest rewelacyjna, jak i jej otoczenie, bardzo przypadł mi do gustu ten nierówny płotek =) Trochę mi nie pasują te czarne groszki na ziemi, niepotrzebnie zaciemniają obraz.
Praca bardzo fajna, według mnie ma westernowy klimat.

Awatar użytkownika
Toltomeja
VIP
Posty: 519
Rejestracja: 2011-06-04, 22:42
Lokalizacja: Kraków
HELF: Toltomeja
: 64544801@N03
: Toltomeja

   

#5 Post autor: Toltomeja »

Rewelacja! Rzadko widzi się MOCe tak dobrze utrzymane w klimacie Dzikiego Zachodu.
Zacznę od białego budynku. Zastosowałeś bardzo prostą technikę w ścianach (groszki+szare plate'y), a efekt jest zdumiewający. To chyba dzięki takiemu rozplanowaniu szpar, dziur i ciekawemu zastosowaniu serków. No i oczywiście westernowy kształt całego budynku, wraz z obowiązkowym wyposażeniem - wystającymi belkami.
Drugi domek też klasyczny, a szczególnie jego górna część i taras na dole. A grabarza to kojarzę z jakiegoś filmu...
Jedyne co troszkę przeszkadza to te szare i czarne groszki na ziemi. Wystarczyłyby tylko ciemnoszare, jako kamienie. Ale to drobiazg, bo gdyby nie przedmówca, nawet bym ich nie zauważył.
No i jeszcze zakątek po prawej. Słusznie jesteś dumny z pompy, z której jesteś dumny niebywale. Bardzo łatwo walnąć w takie miejsce krzak i powiedzieć że wystarczy. A Ty nie poszedłeś na łatwiznę. Jest pompa w doskonałym kształcie, jest roślinka dodająca uroku i koło. No i płotek, wszystko świetnie ze sobą współgra.
Pokazuj coś częściej, bardzo dobrze wspominam rzymską scenkę i chętnie zobaczę więcej!

Awatar użytkownika
PatrykZ
Adminus Emeritus
Posty: 964
Rejestracja: 2008-08-06, 11:34
Lokalizacja: Warszawa
HELF: PatrykZ

 

#6 Post autor: PatrykZ »

Fakt, kolorystyka jakby z lekka zimowa. Ale dlaczego właśnie nie... Bardzo ładna i klimatyczna praca.
Dzieńdobry. Czesio lóbi może i fajoskie statki.

Awatar użytkownika
Innos
Posty: 1026
Rejestracja: 2011-01-10, 22:01
Lokalizacja: Krakówarszawa
HELF: Innos
: Innos

 

#7 Post autor: Innos »

MOC w tematyce Dzikiego Zachodu - to lubię! Scenka i budynki trzymają klimat bardzo dobrze, uszkodzenia ścian białego budynku prezentują się wyśmienicie, realistycznie, a klasyczne drewniane belki też są świetne. Zgadzam się, że na drugim, równie dobrym budynku, na gładkiej przestrzeni na górze aż prosi się o szyld.
Pompa też jest bardzo udana, to bardzo dobry pomysł, żeby dodawać takie zmyślnie zrobione sprzęty, idealnie odzwierciedla to wizerunek miasteczka/osady z Dzikiego Zachodu z wszelkich filmów, gdzie również takich detali jest mnóstwo. Groszki trochę odciągają uwagę, ale nie jakoś bardzo, gdzieś z boku/ z tyłu mogłyby leżeć, ale na ulicy urozmaiciłbym powierzchnię raczej elementami w tan i dark tan, piasek i tylko piasek. ;)
Co do wyciągania rewolweru z kabury - tu mam mieszane uczucia. Można się domyślić, że o to chodzi, ale takie wyciąganie bardziej kojarzy mi się z wyciąganiem przez minifiga dowolnego przedmiotu ukrytego w ręku za plecami, tymczasem kaburę z bronią raczej widziałbym z boku i lekko z przodu. Ale oczywiście sztywne ramienię minifiga nie daje wiele możliwości do manewrowania, więc zdaję sobie sprawę, że trudno to inaczej pokazać. A każda próba jest wartościowa, jeżeli okaże się, że jednak w oczach większości osób dany (być może) niedoskonały sposób ustawienia jednak i tak daje radę. :)
Summa summarum - brawo!
-He's much too bright for that.
-Bright? He's a common ignorant slob. He don't even speak good English.
-He doesn't speak good English.

Nexus 7

#8 Post autor: Nexus 7 »

Bardzo dobre. Bialy budynek swietny: wystajace belki, faktura scian. Pompa rewelacyjna!

Awatar użytkownika
Mikolaj
Posty: 1044
Rejestracja: 2008-02-02, 18:55
Lokalizacja: Międzychód
HELF: Mikolaj93
: 43015024@N08
: Mikolaj
Kontakt:

   

#9 Post autor: Mikolaj »

Ten biały domek rodem z granicy teksańsko-meksykańskiej jest absolutnie rewelacyjny!

Tylko ta trumna słaba, właściwie to nawet nie jestem pewny czy to trumna.
Ze smutku wory pod oczami jak Panasewicz.

Awatar użytkownika
Sirius
VIP
Posty: 367
Rejestracja: 2012-09-09, 11:11
Lokalizacja: Olsztyn
HELF: Proszę uzupełnić

 

#10 Post autor: Sirius »

Ciekawa praca, tylko jak już mówił jeden z przedmówców, może trzeba by jej dodać trochę klimatu przez jakiś filtr, inne oświetlenie, albo coś z tym stylu.

Podoba mi się sama tematyka. Może jak w końcu coś zbuduję to też będą podobne klimaty...

Jetboy

#11 Post autor: Jetboy »

Świetne dziury po strzałach.

W przeciwieństwie do przedmówców, uważam że filtry nie są tu potrzebne, za to trzeba popracować trochę nad oświetleniem, bo szczegóły giną przytłumione białym tłem.

Awatar użytkownika
glaz_pimpur
VIP
Posty: 1376
Rejestracja: 2008-05-13, 20:25
Lokalizacja: Warszawa
HELF: glaz-pimpur
: glaz

 

#12 Post autor: glaz_pimpur »

Może wystarczy tło zmienić? Mi pasuje tu kolor ceglany.
acmilaneo pisze:jak widzę zawiść niektórych osób wobec osób niebudujących i niepublikujących to aż mi się odechciewa brać udział w tych zakupach

Awatar użytkownika
Migalart
VIP
Posty: 179
Rejestracja: 2012-09-25, 07:21
Lokalizacja: Mysłowice
HELF: Migalart

 

#13 Post autor: Migalart »

Mi się bardzo podoba.
Pierwszy budynek - jego uszkodzenia super
Pompa - rewelacja
Wyciąganie rewolweru - podobnie

Jednocześnie calośc na pierwszy rzut oka sprawia wrażenie pejzazu zimowego.
Byc moze jednak za duza dominacja bieli - pewnie te same budynki otoczone wieksza polacia zoltego wygladalyby inaczej.

Ale generalnie jedna z prac ktore w ostatnim czasie podobaja mi sie najbardziej.

guzik80
Posty: 37
Rejestracja: 2008-10-09, 23:41
Lokalizacja: łódź
HELF: guzik80

 

#14 Post autor: guzik80 »

dzięki za komentarze, co do zdjęć (oświetlenia i tła) to zgadzam się absolutnie, niestety zawsze miałem problem ze zrobieniem dobrych zdjęć i nie chodzi tu chyba o jakość aparatu, ale raczej o wrodzony antytalent w tej dziedzinie:)

ODPOWIEDZ