[MOC] The Settlers II - kilka budynków
Moderatorzy: Mod Team, Mod Team
- liwnik
- VIP
- Posty: 1232
- Rejestracja: 2005-08-17, 08:51
- Lokalizacja: Warszawa
- brickshelf: Liwnik
- Kontakt:
-
[MOC] The Settlers II - kilka budynków
Jakiś czas temu zbudowałem piekarnię, a potem zacząłem budować kolejne budynki. Ostatnio skończyłem fortecę i farmę. Może kiedyś zbuduję więcej budynków jednocześnie jako małą makietę.
Piekarnia
Galeria: http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=558052
Wieże strażnicze na granicy
Galeria: http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=558056
Chlew
Farma
Galeria: http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=558053
Forteca
Galeria: http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?i=6297547
Piekarnia
Galeria: http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=558052
Wieże strażnicze na granicy
Galeria: http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=558056
Chlew
Farma
Galeria: http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=558053
Forteca
Galeria: http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?i=6297547
Ostatnio zmieniony 2015-08-07, 11:25 przez liwnik, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam, Liwnik
Piekarnia rewelacyjna ! Ciężko zbudować efektowne budynki ze świata SII, ze względu na panującą kolorystykę, ale udało Ci się wycisnąć z gry bardzo dużo.
Słupki graniczne, ścięte drzewa, flagi przed budynkami - mnóstwo świetnych detali.
Walka powinna się odbywać chyba przed wieżą obrońcy ? Pytam, bo nie pamiętam już :p
Słupki graniczne, ścięte drzewa, flagi przed budynkami - mnóstwo świetnych detali.
Walka powinna się odbywać chyba przed wieżą obrońcy ? Pytam, bo nie pamiętam już :p
- legosamigos
- VIP
- Posty: 3942
- Rejestracja: 2012-04-11, 07:01
- Lokalizacja: Gdańsk
- brickshelf: legosamigos
- Kontakt:
-
- Szerszen
- VIP
- Posty: 1785
- Rejestracja: 2012-03-30, 17:08
- Lokalizacja: Warszawa
- brickshelf: Szerszen
- Kontakt:
-
Eee... to worki z mąką ;-)
Ale zgadzam się - piekarnia najbardziej udana, choć wszystkie budynki mają urok.
Edit: przepraszam, na farmie jest zboże... świetny pomysł.
Ale zgadzam się - piekarnia najbardziej udana, choć wszystkie budynki mają urok.
Edit: przepraszam, na farmie jest zboże... świetny pomysł.
Ostatnio zmieniony 2012-12-21, 20:41 przez Szerszen, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeden klocek zgubię a drugi zepsuję.
- liwnik
- VIP
- Posty: 1232
- Rejestracja: 2005-08-17, 08:51
- Lokalizacja: Warszawa
- brickshelf: Liwnik
- Kontakt:
-
Masz rację, ale już za późno na poprawki.Dr. Ops pisze:Walka powinna się odbywać chyba przed wieżą obrońcy ? Pytam, bo nie pamiętam już :p
Raczej się na to nie zdecyduję, nigdy nie lubiłem nimi grać.Bua pisze:Czas na Chińczyków i Afroamerykanów. Np. rzeźnia albo chata myśliwego - to są dopiero budynki!
Ten patent na zboże jest już dosyć stary, piny do zrobienia kłosów kupiłem chyba 3 lata temu.Grzesiek pisze:widzę ze spodobał ci się patent ze zbożem co był w makiecie PGR na wystawie w Krakowie :)
Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozdrawiam, Liwnik
Bardzo udany zestaw budynków, faktycznie byłby z tego dobry początek makiety inspirowanej Settlersami. Po raz kolejny widać, że ta gra jest bardzo wdzięcznym tematem do odtwarzania w MOCach.
Miałbym tylko jedną ogólną uwagę - budynki (szczególnie cywilne) nie oddają czasów starożytnych, Rzymu, charakterystycznych dla wyglądu tej części Osadników. Wydaje mi się, że wszystkie murowane "średnie" i "duże" budynki cywilne (w przeciwieństwie do małych - drewnianych) powinny być białe, do tego należałoby dodać charakterystyczne kolory dachów - ciemnoczerwone lub pomarańczowe/beżowe (taki zrobiłeś w piekarni). Oczywiście jako tylko luźne interpretacje domki i tak dają się rozpoznać (akurat jakiś czas przed publikacją na forum zauważyłem te budynki na BSie i od razu skojarzyły mi się z Settlersami, choć raczej I przez właśnie nieco zbyt średniowieczny charakter), ale ten starożytny charakter dodałby im uroku i wyróżnił na tle licznych klasycznie castlowych konstrukcji.
Miałbym tylko jedną ogólną uwagę - budynki (szczególnie cywilne) nie oddają czasów starożytnych, Rzymu, charakterystycznych dla wyglądu tej części Osadników. Wydaje mi się, że wszystkie murowane "średnie" i "duże" budynki cywilne (w przeciwieństwie do małych - drewnianych) powinny być białe, do tego należałoby dodać charakterystyczne kolory dachów - ciemnoczerwone lub pomarańczowe/beżowe (taki zrobiłeś w piekarni). Oczywiście jako tylko luźne interpretacje domki i tak dają się rozpoznać (akurat jakiś czas przed publikacją na forum zauważyłem te budynki na BSie i od razu skojarzyły mi się z Settlersami, choć raczej I przez właśnie nieco zbyt średniowieczny charakter), ale ten starożytny charakter dodałby im uroku i wyróżnił na tle licznych klasycznie castlowych konstrukcji.
-He's much too bright for that.
-Bright? He's a common ignorant slob. He don't even speak good English.
-He doesn't speak good English.
-Bright? He's a common ignorant slob. He don't even speak good English.
-He doesn't speak good English.
No tak, dodatek do remake'u. A ja się zafiksowałem na tych Rzymian jako podstawową nację, zamiast pomyśleć, która bardziej pasuje do tego wyglądu.:) W takim razie cofam zarzuty. Ale w takim razie czy wszyscy osadnicy nie powinni być brodaci? ;P
-He's much too bright for that.
-Bright? He's a common ignorant slob. He don't even speak good English.
-He doesn't speak good English.
-Bright? He's a common ignorant slob. He don't even speak good English.
-He doesn't speak good English.
Może mam luki w pamięci - to wikingowie byli w oryginalnej wersji Settlersów II? Jeśli tak, to widać o tym zapomniałem, dlatego pierwsze skojarzenie miałem z oficjalnym dodatkiem do Settlers II 10-lecie (a tam właśnie wikingowie byli brodaci).
-He's much too bright for that.
-Bright? He's a common ignorant slob. He don't even speak good English.
-He doesn't speak good English.
-Bright? He's a common ignorant slob. He don't even speak good English.
-He doesn't speak good English.