[MOC] Motocykl Honda Shadow

Technic, Scale Modeling, Great Ball Contraption

Moderatorzy: Mod Team, Mod Team

Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika
V1
VIP
Posty: 2555
Rejestracja: 2007-04-07, 05:56
Lokalizacja: Warszawa
brickshelf: Noddy

 

#16 Post autor: V1 »

Nie upieraj się, karbowane będą najlepszym wyjściem. Wiele rzeczy coś tam 'powinno', ale jest inaczej, bo tak jak 'powinno' to się nie da. Tu akurat karbowane będzie lepszym wyjściem, bo pozwoli na płynne ukształtowanie rur. To lepsze niż to, co jest teraz.

I nie 4, nie 4, tylko dwie z prawej ! I wał z lewej !
\/1 ______________

Cieślu
VIP
Posty: 1262
Rejestracja: 2009-04-13, 22:21
Lokalizacja: Karczew/Warszawa
brickshelf: cieslu12

 

#17 Post autor: Cieślu »

Ja od siebie dodam, że te dishe przy kierunkowskazach w jaskrawym kolorze wyglądają obleśnie. Nie podobają mi się też żółte światła z tyłu. Co do wydechu to jestem zdania, że lepsze byłyby już czarne connectory, wtedy całość mniej rzucałaby się w oczy. Myślę, że karbowana rurka też zdałaby egzamin. Ewentualnie możesz spróbować jakoś "uszczelnić" ten wydech ale wtedy efekt może być słaby. Sakwy są w miarę ok ale z racji użytych elementów przywodzą na myśl raczej plastikowe kufry.

Zacząłem od narzekania ale Twój motocykl bardzo mi się podoba. Niewiele jest konstrukcji tego typu na forum i jest to zawsze jakiś powiew świeżości. Konstrukcja jako całość prezentuje się masywnie i dostojnie, czyli tak jak powinno być :)
Jeden rabin powie tak, drugi rabin powie nie.
WIP:
Oshkosh MMRS
MAN F2000
Iveco Powerstar

Awatar użytkownika
markervip
Posty: 65
Rejestracja: 2010-12-14, 23:10
Lokalizacja: Wola Radziszowska
brickshelf: mmarek

 

#18 Post autor: markervip »

legosamigos pisze:Najlepsze byłyby właśnie te wężyki żebrowane
Wcale by najlepsze nie były... To jest kwestia gustu, ale myślę, że ta rura drenażowa z 8051 tylko by popsuła efekt. Jest dobrze jak jest, pewnie można lepiej, ale nie tą karbowaną rurką, fuuu !

A właśnie, zapomniałbym, chwała Ci za budowę motocykla, nie ma nic lepszego jak dwa kółka, cztery i więcej, to pójście na łatwiznę wielu budowniczych :D
Ostatnio zmieniony 2013-03-20, 09:34 przez markervip, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
piotrek839
Posty: 459
Rejestracja: 2011-10-05, 18:37
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
brickshelf: piotrek839

 

#19 Post autor: piotrek839 »

Jaka to część którą użyłeś jako drążków w silniku?
Ewentualnie z jakich obecnie sprzedawanych zestawów pochodzą? Nie znam części a wydaje się być interesująca.
Czy będzie film pokazujący pracę silnika?
Czy rozważałeś użycie amortyzatorów z przodu i z tyłu?

Motocykl prezentuje się fajnie i mam nadzieje że będą następne.

Awatar użytkownika
3dom
Adminus Emeritus
Posty: 5639
Rejestracja: 2011-04-18, 20:43
Lokalizacja: Warszawa
brickshelf: 3dom

 

#20 Post autor: 3dom »

piotrek839 pisze:Jaka to część którą użyłeś jako drążków w silniku?
Ewentualnie z jakich obecnie sprzedawanych zestawów pochodzą? Nie znam części a wydaje się być interesująca.
Niestety w zadnych zestawach ich już nie ma. To flexy, te prawdziwe flexy:
http://www.bricklink.com/catalogList.as ... String=483
...na mieście już ćwierkają wróble... 🐦🐦🐦
nisiia pisze:SMAŻ SIĘ W PIEKLE ZA TE POSPINANE PLEJTY!!!!!!!!

Awatar użytkownika
judam
Posty: 508
Rejestracja: 2012-08-09, 12:46
Lokalizacja: Wolsztyn
brickshelf: judam
Kontakt:

 

#21 Post autor: judam »

Dokładnie to są flexy. na dole z oryginalnym zakończeniem a u góry włożone w pin 6628 i dalej już normalnie w tłok. Gdyby był większy kąt pomiędzy cylindrami można by było zastosować rozwiązanie z 8051. Jednakże ja chciałem zastosować kąt wg oryginału i tylko na takie coś wpadłem.

Amortyzatory natomiast chciałem jakieś zastosować ale w oryginale w ogóle niewidac iż są to amortyzatory a z legowych amorów które znam wystają sprężyny które nie pasowały by do motocykla.
Ostatnio zmieniony 2013-03-21, 22:44 przez judam, łącznie zmieniany 2 razy.

ODPOWIEDZ