[Zawody] STT 2013 rajd #1
Moderatorzy: BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team, BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team
- Uncle Jaca
- Posty: 1122
- Rejestracja: 2012-04-21, 14:00
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- brickshelf: jacaelnegro
-
Podsumywując rajd:
Organizacyjnie - tu powinien się ktoś wypowiedzieć stojacy z boku i obserwujacy, więcej widzi się kiedy nie trzeba mierzyć czasu, pisać wyników itp. powiem jedynie tyle, że odbiór techniczny wyznaczanie tras i same przejazdy były w moim odczuciu sprawnie i szybko przeprowadzane w miłej atmosferze.
Frekwencja ładnie dopisała i pojazdów sporo, dziękuję za przyjazd raz jeszcze i nawet Trzebinia okazuje się, ze nie jest daleko. Trzeba pamiętać, że i tak nie wszyscy dziś się pojawili - myślę tu o Solic'u, który w ostatniej chwili się rozchorował, rasch22 - wykończ Tatrę i wbijaj - to jest ciekawe ogladać na jednym rajdzie 3 Tatry 8x8! , Sebastian buduj tego frykasa i też czekam na Ciebie i oczywiście brak TT - mam doła, foch.
Trasy - założenie przed zawodami w pełni zrealizowane, był chyba każdy element, zróżnicowanie przy 5 trasach sądzę, że daje miarodajny wynik i odpowiedź gdzie aktualnie każde z aut i kierowców/konstruktorów jest. Najbardziej "urzekła" mnie 4 i 5 trasa, tj. downhill i taki czysto trialowy/bojowy odcinek - miód malina.
Pojazdy:
- Tatry / powiem kolosy a zwrotne jak małe bączki, kręciły się po trasach super. Nie rozumiem trochę tego, niby mają się najgorzej a są najlepsze... pepiki powinni być dumni;-)
- Bedford - pojazd zyskał 3 oś w przeddzień zawodów i skrzynia była budowana na ostatni moment a co? - dwie sekcje nr 1.
- Ural, hmmm, pojazd zbudowany w krótkim czasie z konkretnymi założeniami - nic się nie psuło i wszędzie wjechał - dobór przełożeń wydaje się być nie do końca trafiony bo mogłyby być szybsze - ale czy wówczas miał wystarczający zapas mocy - przebuduję to się dowiem, póki co jednak pozostanie bez zmian. Napęd dwoma silnikami L - zbudowałem i pojechałem, da się.
Co do amerykańca w kat. Open - każdy na rajdzie widział jak się spisywał, było ok, trudny wybór przed LTTC.
Reszta pojazdów - cieszy mnie przeogromnie, że jest zajawka i każdy ma swój własny pomysł, który realizuje, Kamaz - jak demon, Dodge to dobry szlif aby zbudować jakąś konkretną trialówkę.
Wyniki - ciasno - co utwierdza mnie w przekonaniu, ze każdym układem można powalczyć - trzeba jedynie znaleźć swój własny złoty środek. Zwycięzcą Blaha - zasłużenie - najczystsze przejazdy i auto bdb. Przed rajdem, z czyichś ust padło: "zdziwie sie jak nie wygram" - ;-), nie powiem czyje to słowa i czy się ziściły. Osobiście mam niedosyt bo błahe błędy w szczególności dotknięcia po prostu głupie, wynikające z braku umiejętności/kierowania autem i braku jego dostatecznego "okiełznania" przeze mnie dały w rezultacie druga lokatę.. przy czym jest światło w tunelu - zacytuję Adriana: "Haha - tak teraz patrze, żę zaważyła na tej trzeciej sekcji jedna sekunda!!!
Jeśli ty byś był sekundę szybszy lub ja wolniejszy, to wtedy zamienilibyśmy się w tej sekcji miejscami i na samym końcu mielibyśmy po 41 pktów i wspólne 1 miejsce! hahaha dobre" więc obiecuję poprawę.
Gratulacje dla wszystkich uczestników i gości:-D zapraszamy ponownie na STT.
ps. spytam jeszcze czysto formalnie jak to potraktować - sytuacja hipotetyczna:
auto przewraca się na bok akurat w miejscu gdzie stoi chorągiewka, którą niszczy, nic z auta nie odpada - zniszczenie i ręka? sama ręka? poproszę o odp.
1 by uncleJaca, on Flickr[/img]
Organizacyjnie - tu powinien się ktoś wypowiedzieć stojacy z boku i obserwujacy, więcej widzi się kiedy nie trzeba mierzyć czasu, pisać wyników itp. powiem jedynie tyle, że odbiór techniczny wyznaczanie tras i same przejazdy były w moim odczuciu sprawnie i szybko przeprowadzane w miłej atmosferze.
Frekwencja ładnie dopisała i pojazdów sporo, dziękuję za przyjazd raz jeszcze i nawet Trzebinia okazuje się, ze nie jest daleko. Trzeba pamiętać, że i tak nie wszyscy dziś się pojawili - myślę tu o Solic'u, który w ostatniej chwili się rozchorował, rasch22 - wykończ Tatrę i wbijaj - to jest ciekawe ogladać na jednym rajdzie 3 Tatry 8x8! , Sebastian buduj tego frykasa i też czekam na Ciebie i oczywiście brak TT - mam doła, foch.
Trasy - założenie przed zawodami w pełni zrealizowane, był chyba każdy element, zróżnicowanie przy 5 trasach sądzę, że daje miarodajny wynik i odpowiedź gdzie aktualnie każde z aut i kierowców/konstruktorów jest. Najbardziej "urzekła" mnie 4 i 5 trasa, tj. downhill i taki czysto trialowy/bojowy odcinek - miód malina.
Pojazdy:
- Tatry / powiem kolosy a zwrotne jak małe bączki, kręciły się po trasach super. Nie rozumiem trochę tego, niby mają się najgorzej a są najlepsze... pepiki powinni być dumni;-)
- Bedford - pojazd zyskał 3 oś w przeddzień zawodów i skrzynia była budowana na ostatni moment a co? - dwie sekcje nr 1.
- Ural, hmmm, pojazd zbudowany w krótkim czasie z konkretnymi założeniami - nic się nie psuło i wszędzie wjechał - dobór przełożeń wydaje się być nie do końca trafiony bo mogłyby być szybsze - ale czy wówczas miał wystarczający zapas mocy - przebuduję to się dowiem, póki co jednak pozostanie bez zmian. Napęd dwoma silnikami L - zbudowałem i pojechałem, da się.
Co do amerykańca w kat. Open - każdy na rajdzie widział jak się spisywał, było ok, trudny wybór przed LTTC.
Reszta pojazdów - cieszy mnie przeogromnie, że jest zajawka i każdy ma swój własny pomysł, który realizuje, Kamaz - jak demon, Dodge to dobry szlif aby zbudować jakąś konkretną trialówkę.
Wyniki - ciasno - co utwierdza mnie w przekonaniu, ze każdym układem można powalczyć - trzeba jedynie znaleźć swój własny złoty środek. Zwycięzcą Blaha - zasłużenie - najczystsze przejazdy i auto bdb. Przed rajdem, z czyichś ust padło: "zdziwie sie jak nie wygram" - ;-), nie powiem czyje to słowa i czy się ziściły. Osobiście mam niedosyt bo błahe błędy w szczególności dotknięcia po prostu głupie, wynikające z braku umiejętności/kierowania autem i braku jego dostatecznego "okiełznania" przeze mnie dały w rezultacie druga lokatę.. przy czym jest światło w tunelu - zacytuję Adriana: "Haha - tak teraz patrze, żę zaważyła na tej trzeciej sekcji jedna sekunda!!!
Jeśli ty byś był sekundę szybszy lub ja wolniejszy, to wtedy zamienilibyśmy się w tej sekcji miejscami i na samym końcu mielibyśmy po 41 pktów i wspólne 1 miejsce! hahaha dobre" więc obiecuję poprawę.
Gratulacje dla wszystkich uczestników i gości:-D zapraszamy ponownie na STT.
ps. spytam jeszcze czysto formalnie jak to potraktować - sytuacja hipotetyczna:
auto przewraca się na bok akurat w miejscu gdzie stoi chorągiewka, którą niszczy, nic z auta nie odpada - zniszczenie i ręka? sama ręka? poproszę o odp.
1 by uncleJaca, on Flickr[/img]
Ostatnio zmieniony 2013-04-07, 21:35 przez Uncle Jaca, łącznie zmieniany 1 raz.
Pies utonął, łańcuch pływa
- 3dom
- Adminus Emeritus
- Posty: 5639
- Rejestracja: 2011-04-18, 20:43
- Lokalizacja: Warszawa
- brickshelf: 3dom
-
Zniszczenie i ręka.JacaLN pisze: auto przewraca się na bok akurat w miejscu gdzie stoi chorągiewka, którą niszczy, nic z auta nie odpada - zniszczenie i ręka? sama ręka? poproszę o odp.
Gratuluję udanych zawodów, auta wyglądają super, trasy wydają się ciekawe, czekam na film :)
...na mieście już ćwierkają wróble... 🐦🐦🐦
nisiia pisze:SMAŻ SIĘ W PIEKLE ZA TE POSPINANE PLEJTY!!!!!!!!
- Blaha
- VIP
- Posty: 876
- Rejestracja: 2011-08-08, 23:09
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
- brickshelf: blaha
-
Dzięki, dzięki :)
Trasy zawsze staramy się układać bardzo zróżnicowane i wymagające równocześnie - tak aby wykorzystać wszystkie właściwości maszyn - zwrotność, prędkość maksymalną (dłuższe proste) oraz oczywiście zdolności terenowe.
Co do naliczonej kary - czy jest to logiczne? Jesteś karany dwukrotnie i bardzo dotkliwie. Zniszczenie jest wynikiem rolki - kary surowszej. Może warto się nad tym zastanowić? CO na to pozostali Sędziowie LTTC oraz Prekursorzy Trialu na naszej ojczystej ziemi?
Trasy zawsze staramy się układać bardzo zróżnicowane i wymagające równocześnie - tak aby wykorzystać wszystkie właściwości maszyn - zwrotność, prędkość maksymalną (dłuższe proste) oraz oczywiście zdolności terenowe.
Co do naliczonej kary - czy jest to logiczne? Jesteś karany dwukrotnie i bardzo dotkliwie. Zniszczenie jest wynikiem rolki - kary surowszej. Może warto się nad tym zastanowić? CO na to pozostali Sędziowie LTTC oraz Prekursorzy Trialu na naszej ojczystej ziemi?
- Uncle Jaca
- Posty: 1122
- Rejestracja: 2012-04-21, 14:00
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- brickshelf: jacaelnegro
-
Jesteś karany dwukrotnie bo i dwa przewinienia:P Odwracając tą sytuację: niesprawiedliwe by było gdyby ktoś dostał za to tylko rękę, bo wtedy ktoś inny, kto się wyrolował, ale nie skosił żadnej chorągiewki (bo np. uważnie jechał trudny fragment trasy) jest w plecy. Tyle mi podpowiada poczucie sprawiedliwości; regulamin czasem się go trzyma, czasem nie.Blaha pisze:Jesteś karany dwukrotnie i bardzo dotkliwie.
Świetne auta chłopaki. Dynamiczne fotki. Trochę nieczytelne wyniki:P
Sezon w pełni!
- 3dom
- Adminus Emeritus
- Posty: 5639
- Rejestracja: 2011-04-18, 20:43
- Lokalizacja: Warszawa
- brickshelf: 3dom
-
Kary naliczane są dwie bo są to dwa odrębne przewinienia - tak jak napisał Grzesiek - można się sturlać bez niszczenia chorągiewki. Dotknięcie i zniszczenie to bardzo zbliżone przewinienia, gdzie to drugie następuję bardzo często po uprzednim dotknięciu - stąd pojedyncza kara.
...na mieście już ćwierkają wróble... 🐦🐦🐦
nisiia pisze:SMAŻ SIĘ W PIEKLE ZA TE POSPINANE PLEJTY!!!!!!!!
- Blaha
- VIP
- Posty: 876
- Rejestracja: 2011-08-08, 23:09
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
- brickshelf: blaha
-
Ok, ale pójdźmy krok dalej - kolejna hipotetyczna sytuacja, ale możliwa:
Auto zalicza rolkę w momencie gdy wjeżdża na sam szczyt wzniesienia - przechyla się i roluje, kosi jedną boczną chorągiewkę (wg Waszego rozumowania jest Zniszczenie). Roluje dalej (to by było widowisko:) i niszczy jeszcze kilka bramek poniżej, przez które już przed chwilą przejechało - te Zniszczenia TEŻ SĄ LICZONE na poczet kar? Byłbym prawdziwie zaszokowany jeśli tak, bo byłoby to wręcz kuriozalne...
Wyniki robiłem wczoraj na szybkensa i jest mała rozdzielczość tabeli. Poprawię to wkrótce ;p
Auto zalicza rolkę w momencie gdy wjeżdża na sam szczyt wzniesienia - przechyla się i roluje, kosi jedną boczną chorągiewkę (wg Waszego rozumowania jest Zniszczenie). Roluje dalej (to by było widowisko:) i niszczy jeszcze kilka bramek poniżej, przez które już przed chwilą przejechało - te Zniszczenia TEŻ SĄ LICZONE na poczet kar? Byłbym prawdziwie zaszokowany jeśli tak, bo byłoby to wręcz kuriozalne...
Wyniki robiłem wczoraj na szybkensa i jest mała rozdzielczość tabeli. Poprawię to wkrótce ;p
Ostatnio zmieniony 2013-04-08, 13:17 przez Blaha, łącznie zmieniany 1 raz.
- Blaha
- VIP
- Posty: 876
- Rejestracja: 2011-08-08, 23:09
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
- brickshelf: blaha
-
3dom - sorry, ale dla mnie to zupełnie bez sensu. Co ma na celu taka kara? Pogrążenie zawodnika? Bo ze sprawiedliwością to nie ma nic wspólnego moim zdaniem... Powinna być jedynie Ręka/Serwis po rolce (przypadek 2, 3 i 4 z punktu 3.4 Tabela kar Regulaminu LTTC na rok 2013) i powiedzmy to zniszczenie bramki, na którą to maszyna się wywróciła. Ale proszę o prześledzenie tego problemu przez pozostałych Sędziów i wypowiedź w tej kwestii, bo takie coś może się zdarzyć na rajdzie, więc lepiej to sprecyzować, żeby potem nie było niejasności, płaczu itp
I żeby nie było niedomówień - nie sieję zamętu, nie piętnuję regulaminu jedynie poruszam ważny dla mnie problem.
I żeby nie było niedomówień - nie sieję zamętu, nie piętnuję regulaminu jedynie poruszam ważny dla mnie problem.
- Uncle Jaca
- Posty: 1122
- Rejestracja: 2012-04-21, 14:00
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- brickshelf: jacaelnegro
-
Maciej dzielnie nad wszystkim czuwasz - wszystkie odpowiedzi są prawidłowe a przecież nie był to test wyboru;-D
Dzwonił też do mnie przedstawiciel w sprawie zestawu rozliczeniowego.
Odnoszę wrażenie, twoja doba liczy przynajmniej 36h i masz niezwykła podzielność uwagi.
W miarę możliwości spróbujemy się odwdzięczać i często Cię niepokoić abyś te zamierzone 10 000 postów osiągnął jeszcze w tym roku;-)
Blaha, ja też dałbym zniszczenie - Ty wiesz ile takie chorągiewki kosztują?
Dzwonił też do mnie przedstawiciel w sprawie zestawu rozliczeniowego.
Odnoszę wrażenie, twoja doba liczy przynajmniej 36h i masz niezwykła podzielność uwagi.
W miarę możliwości spróbujemy się odwdzięczać i często Cię niepokoić abyś te zamierzone 10 000 postów osiągnął jeszcze w tym roku;-)
Blaha, ja też dałbym zniszczenie - Ty wiesz ile takie chorągiewki kosztują?
Ostatnio zmieniony 2013-04-08, 14:39 przez Uncle Jaca, łącznie zmieniany 1 raz.
Pies utonął, łańcuch pływa
Okiem patrzącym z boku potwierdzam powyższe słowa, zresztą wcześniej też to przedstawiłem w taki sposób :) Choć Ci co mierzą, piszą wyniki i mierzą czas też nie wszystko zaobserwują, choć sędziów było trzech, to przegapili dotknięcie, chorągiewki przez pojazd krowkensa na pierwszej bramce za startem, chyba na pierwszej sekcji, ale wybaczamy oczywiście, bo jechał on i tak w kategorii open.JacaLN pisze:Podsumywując rajd:
Organizacyjnie - tu powinien się ktoś wypowiedzieć stojacy z boku i obserwujacy, więcej widzi się kiedy nie trzeba mierzyć czasu, pisać wyników itp. powiem jedynie tyle, że odbiór techniczny wyznaczanie tras i same przejazdy były w moim odczuciu sprawnie i szybko przeprowadzane w miłej atmosferze.
uncleJaca
Oczywiście oby każdy rajd był tak dobrze zorganizowany i sprężenie uczestników i "obserwatorów" było takie jak teraz. Sprawny przebieg całego rajdu od klasyfikacji, do końca spotkania :)
Gratuluję wszystkim!
Ostatnio zmieniony 2013-04-08, 14:40 przez Mati, łącznie zmieniany 1 raz.
- Uncle Jaca
- Posty: 1122
- Rejestracja: 2012-04-21, 14:00
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- brickshelf: jacaelnegro
-